Kabriolet Třídy C.

Vždy směřuje ke zlepšení.

Přednosti vozidla


Dynamika je postoj.

Bez ustání znovu a znovu prokazovat sílu inovace.

Přednosti vozidla


Dynamika je postoj.

Bez ustání znovu a znovu prokazovat sílu inovace.

Na obrázku je Mercedes-Benz Třídy C kabriolet z bočního předního pohledu.
Na obrázku je interiér vozidla Mercedes-Benz Třídy C kabriolet.
Na obrázku je boční pohled zezadu na Mercedes-Benz Třídy C kabriolet.

Design


Kabriolet Třídy C prokazuje nejlepší formu nejen svým zevnějškem.

Kabriolet Třídy C přijíždí přímo z tréninkového kempu a jak v exteriéru, tak i v interiéru dokazuje, v jaké je formě.

Design


Kabriolet Třídy C prokazuje nejlepší formu nejen svým zevnějškem.

Kabriolet Třídy C přijíždí přímo z tréninkového kempu a jak v exteriéru, tak i v interiéru dokazuje, v jaké je formě.

Bezpečnost


Důvěřujte jízdních asistenčním systémům nejnovější generace.

Četné jízdní a bezpečnostní systémy kabrioletu Třídy C Vám mohou výrazně usnadnit práci.

Bezpečnost


Důvěřujte jízdních asistenčním systémům nejnovější generace.

Četné jízdní a bezpečnostní systémy kabrioletu Třídy C Vám mohou výrazně usnadnit práci.

Přednosti v oblasti bezpečnosti:

Na obrázku je boční pohled zezadu na Mercedes-Benz Třídy C kabriolet.

Přednosti v oblasti bezpečnosti:

  • Systém PRE-SAFE®
  • Sada jízdních asistentů
  • Sada pro parkování s kamerou 360°

Specifikace


Všechny údaje o výkonu. Všechny rozměry. Všechny informace o kabrioletu Třídy C.

Porovnejte technické parametry různých specifikací.

Specifikace


Všechny údaje o výkonu. Všechny rozměry. Všechny informace o kabrioletu Třídy C.

Porovnejte technické parametry různých specifikací.

Na obrázku je Mercedes-Benz Třídy C kabriolet z bočního zkoseného předního pohledu.

Mercedes-Benz Třídy C kabriolet.

Jezděte kabrioletem Třídy C od 1 170 070 Kč vč. DPH.

Mercedes-AMG


Mercedes-AMG

Dynamický na první pohled.

Mercedes-AMG


Mercedes-AMG

Dynamický na první pohled.

  • Mercedes-AMG Třída C

    Mercedes-AMG

    Na obrázku jsou tři modely Mercedes-AMG C kabriolet.

    Mercedes-AMG Třída C kabriolet: C 43, C 63 a C 63 S.

    Mercedes-AMG

    Rozsáhlá přizpůsobení v exteriéru, interiéru a pod kapotou rozptýlí veškeré pochyby: výkonnost a dynamika jsou výrazně ostřejší, čímž získal Mercedes-AMG Třídy C kabriolet na atraktivitě.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC kabriolet | Mercedes-AMG C 63 kabriolet | Mercedes-AMG C 63 S kabriolet: spotřeba paliva, ve městě/mimo město/kombinovaná: 10,4 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 236 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Nováček - ale žádný začátečník

    Na obrázku je Mercedes-AMG C 43 4MATIC kabriolet z bočního pohledu zpředu shora.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC kabriolet se představuje s maskou chladiče AMG s dvojitou lamelou.

    Na obrázku je Mercedes-AMG C 43 4MATIC kabriolet z bočního pohledu zezadu shora.

    Výrazný difuzor a dvě kulaté dvojité koncovky výfuku naznačují zaměření na výkon.

    Na obrázku je interiér modelu Mercedes-AMG C 43 4MATIC kabriolet z pohledu spolujezdce.

    Nový volant AMG s tlačítky dotykového ovládání nabízí mnoho možností ovládání.

    Na obrázku je 3litrový motor V6 se dvěma turbodmychadly modelu Mercedes-AMG C 43 4MATIC kabriolet z bočně čelního pohledu.

    Výkon 3litrového motoru V6 se dvěma turbodmychadly byl zvýšen na 287 kW (390 k).

    Nováček - ale žádný začátečník

    Díky většímu výkonu motoru a sportovně laděnému designu získal Mercedes-AMG C 43 4MATIC kabriolet po faceliftu na přitažlivosti. Jeho specifický design a výkon 3litrového motoru V6 se dvěma turbodmychadly zvýšený na 287 kW<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p> (390 k) zajistil modelu Mercedes-AMG C 43 4MATIC kabriolet velice atraktivní vstup do světa výkonných vozidel. Exteriér vozidla nepřipouští žádné pochyby o jeho původu: nový přední nárazník AMG, maska chladiče AMG s dvojitou lamelou a nový zadní nárazník s výrazným difuzorem a dvěma kulatými dvojitými koncovkami výfuku dokonale podtrhují způsobilost vozidla pro každodenní použití i sportovní výkony. Díky pohonu všech kol AMG Performance 4MATIC a 9stupňové převodovce AMG SPEEDSHIFT TCT umožňuje vozidlo optimální využití jeho sportovních kvalit.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC kabriolet: spotřeba paliva, ve městě/mimo město/kombinovaná: 9,8-9,7 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 223 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

    287

    Výkon v kW<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>(390 k)

  • Mercedes-AMG C 63

    Prvotřídní síla

    Na obrázku je Mercedes-AMG S 63 kabriolet při bočně čelním pohledu.

    Sportovní vzhled modelu Mercedes-AMG C 63 kabriolet ještě více umocňuje
    výrazná maska chladiče specifická pro AMG.

    Na obrázku je interiér modelu Mercedes-AMG C 63 a C 63 S kabriolet při pohledu na přední sedadla.

    Atmosféra sportovního vozu v nejčistší podobě díky interiéru vytvořenému exkluzivně pro Mercedes-AMG C 63 a C 63 S.

    Na obrázku je 4litrový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly a podvozek AMG RIDE CONTROL při pohledu z boku.

    Podvozek AMG RIDE CONTROL a silný 4litrový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly se starají o energii a řízení.

    Prvotřídní síla

    Sportovní design a extrémní dynamika: Mercedes-AMG C 63 kabriolet je skutečným ztvárněním výkonného vozu. Design přední části s novou maskou chladiče specifickou pro AMG to jasně deklaruje již na první pohled. I pod kapotou jsou s výkonem 350 kW<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p> (476 k) a točivým momentem 650 Nm k dispozici rezervy energie typické pro AMG, které lze díky 9stupňové převodovce AMG SPEEDSHIFT MCT přeměnit na čistý jízdní výkon. Také v interiéru je specifický duch AMG patrný v každém detailu – výsledkem je spojení vybraných materiálů a sportovního prostředí.

    Mercedes-AMG C 63 kabriolet: spotřeba paliva, ve městě/mimo město/kombinovaná: 10,4 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 236 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

    350

    Výkon v kW<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>(476 k)

  • Mercedes-AMG C 63 S

    Výkon na špičkové úrovni

    Na obrázku je Mercedes-AMG C 63 S kabriolet z bočně čelního pohledu.

    Opravdový vedoucí závodník také z profilu: Mercedes-AMG C 63 S kabriolet.

    Na obrázku je Mercedes-AMG C 63 S kabriolet z bočně čelního pohledu.

    Ještě o něco rychlejší než jeho „malý“ bratr: Mercedes-AMG C 63 S kabriolet.

    Na obrázku je Mercedes-AMG C 63 S kabriolet z bočně zadního pohledu.

    Atraktivní vzhled díky novému zadnímu nárazníku s výraznějším difuzorem.

    Na obrázku je interiér modelu Mercedes-AMG C 63 a C 63 S kabriolet při pohledu na přední sedadla.

    Atmosféra sportovního vozu v nejčistší podobě díky interiéru vytvořenému exkluzivně pro Mercedes-AMG C 63 a C 63 S.

    Na obrázku je 4litrový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly a podvozek AMG RIDE CONTROL při pohledu z boku.

    Podvozek AMG RIDE CONTROL a silný 4litrový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly se starají o energii a řízení.

    Výkon na špičkové úrovni

    Vzhled modelu Mercedes-AMG C 63 S kabriolet je výraznější a expresivnější než kdykoliv předtím – nejen díky novému designu přídě s maskou chladiče specifickou pro AMG. Sportovní vzhled vozidla podporuje také nově koncipovaná zadní část. 4litrový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly a výkonem 375 kW<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p> (510 k) a točivým momentem 700 Nm přenáší na silnici energetické rezervy typické pro modely AMG. 9stupňová převodovka AMG SPEEDSHIFT MCT budí nadšení krátkými reakčními časy a variabilním zážitkem z jízdy díky jízdním programům AMG DYNAMIC SELECT „Komfort“, „Sport“, „Sport+“, „Kluzko“ a „Individual“ a programu „RACE“ koncipovanému exkluzivně pro model Mercedes-AMG C 63 S.

    Mercedes-AMG C 63 S kabriolet: spotřeba paliva, ve městě/mimo město/kombinovaná: 10,4 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 236 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

    375

    Výkon v kW<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>(510 k)