Nabíjení a služby.

Získejte více informací o elektromobilitě společnosti Mercedes-Benz.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): XXX, emise CO2 v g/km (kombinované): 0. Předběžné údaje.[1]

Nabíjení jedním pohledem


Nabíjení u společnosti Mercedes-Benz: inovativní, pohodlné a bezpečné.

Elektromobilita musí být jednoduchá, rychlá a pohodlná. A především: dostupná bez překážek. K tomu jsou zapotřebí komplexní řešení, která umožňují intuitivní přístup k infrastruktuře nabíjení nebo zavedení nabíjení přímo domů. Podívejte se na náš film, jak to přesně probíhá.

Nabíjení jedním pohledem


Nabíjení u společnosti Mercedes-Benz: inovativní, pohodlné a bezpečné.

Elektromobilita musí být jednoduchá, rychlá a pohodlná. A především: dostupná bez překážek. K tomu jsou zapotřebí komplexní řešení, která umožňují intuitivní přístup k infrastruktuře nabíjení nebo zavedení nabíjení přímo domů. Podívejte se na náš film, jak to přesně probíhá.

Znovu prohlédnout

Nabíjení doma


Jednoduché a pohodlné nabíjení doma.

Nabijte se svůj elektromobil zcela jednoduše a pohodlně doma: wallboxem Mercedes-Benz nebo z běžné domácí zásuvky.

Nabíjení doma


Jednoduché a pohodlné nabíjení doma.

Nabijte se svůj elektromobil zcela jednoduše a pohodlně doma: wallboxem Mercedes-Benz nebo z běžné domácí zásuvky.

Nabíjení z wallboxu Mercedes-Benz Home

Wallbox Mercedes-Benz Home umožňuje zvláště rychlé, bezpečné a nenáročné nabíjení.

Na obrázku je Mercedes-Benz EQ připojený k wallboxu Mercedes-Benz Home.

Nabíjení z domácí zásuvky

Z běžné domácí zásuvky je možné bezproblémové nabíjení například přes noc.

Nabíjení na cestě


Rychlé a bezproblémové nabíjení na cestě.

Díky rozšiřující se síti veřejných nabíjecích stanic můžete snadno a flexibilně nabíjet během cesty, a to buď ve městě, u nákupních středisek nebo na dálnici.

Nabíjení na cestě


Rychlé a bezproblémové nabíjení na cestě.

Díky rozšiřující se síti veřejných nabíjecích stanic můžete snadno a flexibilně nabíjet během cesty, a to buď ve městě, u nákupních středisek nebo na dálnici.

Nabíjení u rychlonabíjecích stanic IONITY

Síť IONITY nabízí bezpečné a výkonné nabíjecí stanice na dálkových trasách.

Obrázek ukazuje proces nabíjení vozu Mercedes-Benz EQC u nabíjecí stanice IONITY.
Obrázek ukazuje proces nabíjení u veřejné nabíjecí stanice.

Nabíjení u veřejných nabíjecích stanic

S Mercedes me Charge máte široký přístup k veřejným nabíjecím stanicím.

Otázky a odpovědi


Otázky a odpovědi.

Elektromobilita je mobilitou budoucnosti – další krok směrem k novým technologiím a současně rozloučení se s obvyklými řešeními. Přitom se objevuje řada otázek. Na ty nejčastější Vám přinášíme odpověď.

Otázky a odpovědi


Otázky a odpovědi.

Elektromobilita je mobilitou budoucnosti – další krok směrem k novým technologiím a současně rozloučení se s obvyklými řešeními. Přitom se objevuje řada otázek. Na ty nejčastější Vám přinášíme odpověď.

    • Prodejní hodnota ojetého elektromobilu

      Prodejní hodnota ojetého elektromobilu

      Jaká bude prodejní hodnota mého elektrifikovaného vozidla? Zejména pokud jde o akumulátor – má snižující se výkonnost akumulátoru tak negativní vliv na hodnotu, že se ani nevyplatí vozidlo kupovat?

      Vozidla Mercedes-Benz mají vysokou prodejní hodnotu. To stejné platí i pro elektrifikovaná vozidla. Certifikát k akumulátoru od Mercedes-Benz tak garantuje výkonnost vysokonapěťového lithium-iontového akumulátoru u vozidel čistě na elektřinu i vozidel pluh-in hybrid. To má pozitivní vliv na prodejní hodnotu.

    • Možnosti recyklace akumulátoru

      Možnosti recyklace akumulátoru

      Nízká spotřeba a emise jsou zejména dobré pro životní prostředí. Jak to ale vypadá s recyklací akumulátoru? Do popelnice bych přece neměl vyhazovat ani baterie dálkového ovládání od televize.

      Ve výzkumném projektu „LiBRi“ (iniciativa zabývající se recyklací lithium-iontových akumulátorů) vyvinul Mercedes-Benz spolu s dodavateli a partnery z oblasti likvidace inovativní koncepci recyklace, která umožňuje hodnotnou recyklaci cenných součástí, resp. látek. Více k environmentálnímu certifikátu na www.mercedes-benz.com, heslo „Life Cycle“.

    • Požární bezpečnost akumulátorů

      Požární bezpečnost akumulátorů

      Stále slýcháme o elektromobilech, jejichž akumulátory začaly najednou hořet. Může se mi to stát také v mém Mercedesu?

      Mercedes-Benz uplatňuje u svých elektromobilů stejně vysoká bezpečnostní opatření jako u všech ostatních vozidel značky. Díky inovativní koncepci „Energy Space“ je akumulátor například u třídy B umístěn v podlaze vozidla, kde je chráněn proti nárazu. Bezpečnost komponentů a systémů pohonu naši technici optimalizovali a úspěšně vyzkoušeli pomocí nárazových testů.

    • Celková ekologická bilance vozidel

      Celková ekologická bilance vozidel

      Existuje něco jako celková ekologická bilance vozidel? Nejsem si jistý, zda se svým částečně nebo plně elektrickým vozidlem jezdím skutečně ekologičtěji než např. vozidlo se vznětovým motorem s technologií BlueTEC.

      Jak ekologicky je vozidlo skutečně využíváno, závisí ve velké míře na jízdním chování zákazníka a také na nabíjení. Časté nabíjení po krátkých jízdách (<30km) zvyšuje celkový podíl, který zákazník skutečně ujede např. se svým vozidlem plug-in hybrid. Rovněž rozhodující je, jakým proudem je vozidlo nabíjeno, tzn. zda je nabíjeno skutečně „zelenou“ elektřinou nebo směsí energií.

      Všechny veřejné nabíjecí stanice jsou zpravidla zásobovány zelenou elektřinou a také v domácnost lze smlouvu na zelenou elektřinu získat na základě několika kliknutí.

    • Zajištění nabíjecího kabelu

      Zajištění nabíjecího kabelu

      Své vozidlo nabíjím na venkovním parkovacím místě. Jak mohu zajistit, aby mé vozidlo přes noc nikdo neodpojil?

      Wallbox Mercedes-Benz nabízí během doby nabíjení vozidla zajištění nabíjecího kabelu. Na straně vozidla je nabíjecí kabel rovněž zajištěn.

    • Celkové náklady na vlastnictví

      Celkové náklady na vlastnictví

      Jak zhruba vypadají celkové náklady na vlastnictví jednotlivých variant pohonu u srovnatelných modelů?

      Kdo si koupí elektromobil, může u svého vozidla počítat s mnohem nižšími výrobními náklady než vlastník vozidla se zážehovým nebo vznětovým motorem. Podle sazby za elektřinu nejsou při rozhodování o koupi zanedbatelné ani nižší „náklady na tankování“. V mnoha zemích je k tomu ještě nutné přičíst podpůrné programy a daňová zvýhodnění nebo osvobození od omezení vjezdu či městského mýtného.

    • Indukční nabíjení

      Indukční nabíjení

      Od kdy bude Mercedes-Benz nabízet indukční nabíjení? Mohu/musím k tomu přestavět aktuální model nebo k nové technologii nabíjení potřebuji nové auto?

      Jedním z následujících kroků na cestě k perfektnímu elektromobilu a vozidlu plug-in hybrid je indukční nabíjení akumulátoru, které od roku 2017 revolučně změní komfort nabíjení. Mercedes-Benz testuje tuto technologii „unplugged“ pro budoucnost u modelu S 500 e.

      Spotřeba elektřiny modelu 500 e s dlouhým rozvorem třídy S v kombinovaném zkušebním cyklu: od 15,5 kWh/100 km<p>Ve skutečném jízdním režimu se mohou vyskytnout odchylky od certifikovaných normovaných hodnot. Skutečné hodnoty jsou ovlivněny množstvím individuálních faktorů, jako je např. individuální jízdní styl, poměry prostředí a trasy.</p>; kombinovaná spotřeba paliva: 2,8 l/100 km<p>Ve skutečném jízdním režimu se mohou vyskytnout odchylky od certifikovaných normovaných hodnot. Skutečné hodnoty jsou ovlivněny množstvím individuálních faktorů, jako je např. individuální jízdní styl, poměry prostředí a trasy.</p>; kombinované emise CO2: 65 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech v aktuálním platném znění). Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel.</p>.

    EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): XXX, emise CO2 v g/km (kombinované): 0. Předběžné údaje.<p>Údaje o spotřebě proudu a emisích CO2 jsou předběžné a byly zjištěny technickou službou. Typové schválení ES a potvrzení o shodě s oficiálními hodnotami ještě nejsou k dispozici. Odchylky mezi údaji a oficiálními hodnotami jsou možné.</p>