Nabíjení a dojezd.

Zjistěte více informací o inteligentních řešeních nabíjení pro Váš domov, ve městě nebo na cestách.

Na obrázku je pohled do interiéru vozu Mercedes-Benz EQC.

Zažijte výrazné prvky vozu EQC osobně.

Nastupte si.

Nastupte si.

Na obrázku je pohled na exteriér vozu Mercedes-Benz EQC.

Máte stále zájem poznat EQC osobně?

Zarezervujte si zkušební jízdu nyní.

Zarezervujte si zkušební jízdu nyní.

EQA

Nové EQA. Čistě elektrické, určené pro novou generaci.

Design, výkon, komfort a bezpečnost. Vše v jednom balení.

Design, výkon, komfort a bezpečnost. Vše v jednom balení.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Dojezd


Jak daleko dojedu s vozem EQC?

S vozem EQC nemusíte mít ohledně dojezdu žádné obavy. Díky velkému vysokonapěťovému akumulátoru s využitelnou kapacitou energie 80 kWh (NEDC) umožňuje dojezd na elektrický pohon až 429-454 km podle NEDC*. Tento dojezd stačí k vyřízení řady každodenních jízd a u velké části lidí pokryje také cestu do práce a zpět. A pokud přesto budete muset akumulátor nabít, pak je EQC vybaveno mnoha technologiemi, díky kterým si nemusíte dělat žádné starosti s plánováním. Užitečné je například aktivní monitorování dojezdu a navigace s Electric Intelligence.

Dojezd


Jak daleko dojedu s vozem EQC?

S vozem EQC nemusíte mít ohledně dojezdu žádné obavy. Díky velkému vysokonapěťovému akumulátoru s využitelnou kapacitou energie 80 kWh (NEDC) umožňuje dojezd na elektrický pohon až 429-454 km podle NEDC*. Tento dojezd stačí k vyřízení řady každodenních jízd a u velké části lidí pokryje také cestu do práce a zpět. A pokud přesto budete muset akumulátor nabít, pak je EQC vybaveno mnoha technologiemi, díky kterým si nemusíte dělat žádné starosti s plánováním. Užitečné je například aktivní monitorování dojezdu a navigace s Electric Intelligence.

Na obrázku je EQC při pohledu z boku před pouštní krajinou.

Dojezd (NEDC)  

421-462 km*  

Podrobnosti k dojezdu

* Spotřeba elektrického proudu a dojezd byly zjištěny na základě nařízení 692/2008/ES. Spotřeba elektrického proudu a dojezd jsou závislé na konfiguraci vozidla. – Ve skutečném jízdním provozu se mohou vyskytnout odchylky od certifikovaných normovaných hodnot. Skutečné hodnoty jsou ovlivňovány řadou individuálních faktorů, např. individuálním stylem jízdy, okolními podmínkami a průběhem trasy.

Inteligentní řízení energie


Vše jsme promysleli dopředu, abyste Vy mohli pokračovat v jízdě.

Pro další prodloužení dojezdu je EQC vybaveno řadou inteligentních systémů, které podporují maximálně energeticky úsporný a předvídavý způsob jízdy. Podporují řidiče v jeho požadavku prodloužit dojezd na maximum a aktivně Vám pomáhají dorazit pohodlně do požadovaného cíle.

Inteligentní řízení energie


Vše jsme promysleli dopředu, abyste Vy mohli pokračovat v jízdě.

Pro další prodloužení dojezdu je EQC vybaveno řadou inteligentních systémů, které podporují maximálně energeticky úsporný a předvídavý způsob jízdy. Podporují řidiče v jeho požadavku prodloužit dojezd na maximum a aktivně Vám pomáhají dorazit pohodlně do požadovaného cíle.

Na obrázku je menu pro volbu jízdních režimů na media displeji vozu Mercedes-Benz EQC.

Jízdní režimy

Na obrázku je ilustrace funkce haptického pedálu akcelerace ve voze Mercedes-Benz EQC.

Haptický pedál akcelerace

Na obrázku je digitální sdružený přístroj vozu Mercedes-Benz EQC s aktivovaným asistentem ECO.

Asistent ECO

Aktivní monitorování dojezdu

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Kalkulátor doby nabíjení


S těmito dobami nabíjení můžete počítat.

Zjistěte zde velmi snadno, jak rychle lze nové EQC nabít na cestách a doma.

Kalkulátor doby nabíjení


S těmito dobami nabíjení můžete počítat.

Zjistěte zde velmi snadno, jak rychle lze nové EQC nabít na cestách a doma.

Hodnoty se vztahují k teplotě při startování akumulátoru a okolí 23 °C s novým akumulátorem při vyloučení přídavných vedlejších spotřebičů, jako např. vyhřívání sedadla, displeje, klimatizace.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Možnosti nabíjení


Nabíjejte EQC tak snadno jako svůj chytrý telefon.

Nabíjecí infrastruktura je optimálně přizpůsobena Vašim individuálním potřebám. Proto společnost Mercedes-Benz nabízí vysokou flexibilitu. Pohodlně a rychle doma pomocí wallboxu? Na cestách na veřejných nabíjecích stanicích? Nebo během zastávky na nabíjení na dálnici pomocí rychlonabíjecí stanice? To vše je možné pro maximální komfort nabíjení.

Možnosti nabíjení


Nabíjejte EQC tak snadno jako svůj chytrý telefon.

Nabíjecí infrastruktura je optimálně přizpůsobena Vašim individuálním potřebám. Proto společnost Mercedes-Benz nabízí vysokou flexibilitu. Pohodlně a rychle doma pomocí wallboxu? Na cestách na veřejných nabíjecích stanicích? Nebo během zastávky na nabíjení na dálnici pomocí rychlonabíjecí stanice? To vše je možné pro maximální komfort nabíjení.

    Nabíjení doma.

    Na obrázku je znázorněn proces nabíjení u vozu Mercedes-Benz EQC s domácím wallboxem Mercedes-Benz.

    Pomocí našich wallboxů, domácího wallboxu Mercedes-Benz a inteligentních wallboxů od společnosti innogy „eBox professional" a "eBox smart"“ můžete své nové EQC rychle, pohodlně a bezpečně nabíjet doma. Wallbox může být nainstalován v domě, v garáži nebo na krytém parkovacím stání a pracuje se střídavým proudem. Díky instalaci wallboxu se vysoké nabíjecí výkony a odpovídající zkrácená doba nabíjení stanou každodenní skutečností.
    V číslech: s wallboxem a nabíjecím výkonem 11 kW můžete EQC nabíjet až třikrát rychleji než z běžné zásuvky.

    Nabíjení na cestách.

    Na obrázku je Mercedes-Benz EQC při pohledu z boku.

    EQC můžete nabíjet na bezpočtu veřejných nabíjecích stanic na stejnosměrný nebo střídavý proud. Během pobytu ve městě nebo v restauraci můžete nabíjet například pomocí standardního nabíjecího kabelu s nabíjecím výkonem 11 kW na veřejných nabíjecích stanicích na střídavý proud. A na delších trasách můžete EQC rychle nabít pomocí rychlonabíjecích stanic na stejnosměrný proud, které se nacházejí například na řadě dálničních odpočívadel. Využijte vysoce výkonnou nabíjecí síť IONITY, která je rozmístěna podél všech hlavních evropských dopravních tras a prostřednictvím partnerské smlouvy využívejte zvýhodněné ceny.
    Aktivace a platba probíhá na všech veřejných nabíjecích stanicích zcela jednoduše prostřednictvím Mercedes me Charge*.

    Digitální služby

    Na obrázku je aplikace Mercedes me Charge na chytrém telefonu.

    V podobě vzdálených a navigačních služeb* spojujeme mnohé pro Vás užitečné služby do jedné sady. S navigací optimalizovanou pro EQC tak například získáte jistotu požadovaného dojezdu a optimální plánovaní potřebných zastávek na nabíjení. Mnohé informace, jako stav nabití akumulátoru nebo dojezd, můžete zjistit také pohodlně na dálku díky aplikaci Mercedes me. Tímto způsobem jste kdykoliv optimálně informováni a můžete v klidu podniknout i delší jízdy.

    * Pro používání služeb je nutná registrace na portálu Mercedes me a také přijetí uživatelských podmínek pro služby Mercedes me connect. Navíc musí být příslušné vozidlo propojeno s uživatelským účtem. Pro využívání služby Mercedes me Charge včetně IONITY je navíc nutná registrace na uživatelském portálu Mercedes me Charge a zadání platebních údajů.V současné době není v Německu zajištěno celoplošné pokrytí řešeními pro nabíjení a vyúčtování splňujícími kalibrační předpisy. To může ojediněle způsobit mimo jiné odchylky mezi částkou za nabíjení a částkou na vyúčtování ze strany poskytovatele služeb mobility. S případnými dotazy se obraťte na společnost Digital Charging Solutions GmbH.

    EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

    Dotazy k EQ


    Vaše nejdůležitější dotazy k jízdě na elektrický pohon.

    Dotazy k EQ


    Vaše nejdůležitější dotazy k jízdě na elektrický pohon.

      • Skutečný dojezd na elektrický pohon

        Jak to, že je skutečný dojezd na elektrický pohon často nižší než uvedená hodnota?

        Dojezd na elektrický pohon se liší v závislosti na individuálním jízdním chování, profilu trasy a okolních podmínkách. Delšího dojezdu dosáhnete, pokud pojedete předvídavě pomocí asistenta ECO a budete využívat rekuperaci, resp. funkci jízdy bez motoru. Na dojezd mají rovněž vliv vedlejší spotřebiče jako vyhřívání sedadla nebo klimatizace.

      • Technologie nabíjení stejnosměrným a střídavým proudem

        Jaký je rozdíl mezi technologií nabíjení stejnosměrným a střídavým proudem?

        V zásadě mohou být akumulátory elektrifikovaných vozidel nabíjeny pouze stejnosměrným proudem (DC). Nicméně všechny elektrické zásuvky, wallbox Mercedes-Benz, innogy eBox professional, innogy eBox smart a většina veřejných nabíjecích stanic dodávají střídavý proud (AC), stejně jako „silnoproudé zásuvky“. Aby bylo možné vozidlo nabíjet, je v něm nainstalováno nabíjecí zařízení – měnič AC/DC, který mění střídavý proud na potřebný stejnosměrný. Proto jsou možné nabíjecí výkony od 2,3 kW do 11 kW – podle zdroje střídavého proudu.

      • Šetrnost k životnímu prostředí

        Do jaké míry jsou elektromobily skutečně šetrné k životnímu prostředí?

        Ekologicky šetrné využití vozidla do značné míry skutečně závisí na Vašem jízdním chování a na nabíjení. Rozhodující je i to, jakým elektrickým proudem vozidlo nabíjíte, tzn. zda je nabíjeno skutečně „zelenou“ elektřinou nebo směsí energií. Mnoho veřejných nabíjecích stanic je zpravidla zásobováno zelenou elektřinou a také v domácnosti lze smlouvu na zelenou elektřinu získat pomocí několika kliknutí.

      EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]