Nabíjení a dojezd.

Zjistěte více informací o inteligentních řešeních nabíjení pro Váš domov, ve městě nebo na cestách.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Kalkulátor doby nabíjení


S těmito dobami nabíjení můžete počítat.

Zjistěte zde velmi snadno, jak rychle lze nové EQC nabít na cestách a doma.

Kalkulátor doby nabíjení


S těmito dobami nabíjení můžete počítat.

Zjistěte zde velmi snadno, jak rychle lze nové EQC nabít na cestách a doma.

Hodnoty se vztahují k teplotě při startování akumulátoru a okolí 23 °C s novým akumulátorem při vyloučení přídavných vedlejších spotřebičů, jako např. vyhřívání sedadla, displeje, klimatizace.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Možnosti nabíjení


Nabijte EQC tak snadno jako Váš chytrý telefon.

Napájecí zařízení je optimálně přizpůsobeno Vašim individuálním požadavkům. Proto společnost Mercedes-Benz nabízí vysokou flexibilitu. Pohodlně a rychle doma na wallboxu? Cestou na veřejných nabíjecích stanicích? Z běžné zásuvky schválené elektrikářem? To všechno je možné pro maximální komfort nabíjení.

Možnosti nabíjení


Nabijte EQC tak snadno jako Váš chytrý telefon.

Napájecí zařízení je optimálně přizpůsobeno Vašim individuálním požadavkům. Proto společnost Mercedes-Benz nabízí vysokou flexibilitu. Pohodlně a rychle doma na wallboxu? Cestou na veřejných nabíjecích stanicích? Z běžné zásuvky schválené elektrikářem? To všechno je možné pro maximální komfort nabíjení.

Na obrázku je znázorněn proces nabíjení vozidla Mercedes-Benz EQC na veřejné nabíjecí stanici.
Das Video visualisiert den Ladevorgang beim Mercedes-Benz EQC an einer öffentlichen Ladesäule.
Znovu prohlédnout

Nabíjení doma pomocí wallboxu Mercedes-Benz.

Na obrázku je znázorněn proces nabíjení u modelu Mercedes-Benz EQC s wallboxem Mercedes-Benz Home.

Nabíjení doma pomocí wallboxu Mercedes-Benz.

Nabíjejte EQC, zatímco pohodlně odpočíváte doma na pohovce – to je možné s wallboxem Mercedes-Benz určeným pro domácí použití. Díky nabíjecímu výkonu 7,4 kW můžete EQC nabít až třikrát rychleji než v běžné zásuvce.

Nabíjení cestou na stále rostoucím počtu veřejných nabíjecích stanic.

Na obrázku je model Mercedes-Benz EQC při pohledu z boku.

Nabíjení cestou na stále rostoucím počtu veřejných nabíjecích stanic.

Ať už se na cestách nacházíte kdekoliv: model EQC můžete nabít na bezpočtu veřejných AC nebo DC nabíjecích stanic. Když nakupujete, pracujete nebo sedíte v restauraci, můžete například pomocí standardně dodávaného nabíjecího kabelu s nabíjecím výkonem 7,4 kW nabíjet svůj vůz na veřejné AC nabíjecí stanici. Aktivace a platba probíhá zcela jednoduše přes aplikaci Mercedes me Charge*.

Po jednorázovém přihlášení: nabíjejte kdekoliv. S Mercedes me Charge.

Na obrázku je karta Mercedes me Charge před rychlonabíjecím stojanem IONITY.

Po jednorázovém přihlášení: nabíjejte kdekoliv. S Mercedes me Charge.

S aplikací Mercedes me Charge* získáte přístup k velkému počtu veřejných nabíjecích stanic po celé Evropě, které se nacházejí např. ve městě, u nákupních středisek, hotelů nebo na odpočívadlech. V aplikaci Mercedes me můžete mimo jiné načíst přesnou polohu, aktuální dostupnost a cenu u vybrané nabíjecí stanice. Tyto údaje se také předávají do navigačního systému nainstalovaného ve vozidle, který může náležitě upravovat navádění po trase. Na nabíjecím stojanu proběhne autorizace přes zobrazení na media displeji, aplikaci Mercedes me nebo přes nabíjecí kartu Mercedes me Charge. Vše ostatní automaticky vyřídí aplikace Mercedes me Charge. Jedna smlouva, jedno vyúčtování za daný region zemí.

Zachování mobility na dlouhých trasách. Přístup k síti rychlonabíjecích stanic IONITY.

Na obrázku je zadní část modelu Mercedes-Benz EQC.

Zachování mobility na dlouhých trasách. Přístup k síti rychlonabíjecích stanic IONITY.

Pro pohodové jízdy na dlouhé vzdálenosti můžete EQC nabít také na všech kompatibilních rychlonabíjecích stanicích. Prostřednictvím aplikace Mercedes me Charge získáte navíc zvýhodněný přístup do sítě rychlonabíjecích stanic společnosti IONITY*, která staví rychlonabíjecí DC stanice (stejnosměrný proud) podél všech nejdůležitějších evropských dopravních tepen.

U nabíjecích stanic High-Power se zkrátí průměrná doba stání na dobu jedné přestávky na kávu. Sít IONITY vychází z evropského standardu nabíjení Combined Charging System (CCS).

* Pro používání služby Mercedes me Charge včetně sítě IONITY je nutná registrace na portálu Mercedes me a také přijetí uživatelských podmínek pro služby Mercedes me connect. Kromě toho je zapotřebí další registrace na platformě Mercedes me Charge User Portal a zadání informací k platbám a příslušné vozidlo musí být propojeno s uživatelským účtem. Momentálně není v Německu zajištěno plošné pokrytí prostřednictvím kalibrovaných nabíjecích stanic a systémů pro vyúčtování. To může v ojedinělých případech vést mj. k odchylkám u hodnot nabíjení a vyúčtování ze strany poskytovatele mobilní sítě. S případnými dotazy se obraťte na společnost Digital Charging Solutions GmbH.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Infrastruktura


Kde je nejbližší nabíjecí stanice? Vždy ve Vaší blízkosti.

Plánujete konkrétní trasu, např. cestu na dovolenou? Pak bude nejlepší, když využijete náš vyhledávač nabíjecích stanic*. Pomocí něho můžete zcela jednoduše zjistit, jaká kapacita akumulátoru je potřebná pro příslušnou trasu a kde na cestě se nacházejí nabíjecí stanice. Přístup k těmto stanicím a celý proces platby jsou zajištěny pohodlně přes Vaši službu Mercedes me Charge. Stačí jednorázové přihlášení.

Zde si můžete vyzkoušet náš zjednodušený kalkulátor tras:

Infrastruktura


Kde je nejbližší nabíjecí stanice? Vždy ve Vaší blízkosti.

Plánujete konkrétní trasu, např. cestu na dovolenou? Pak bude nejlepší, když využijete náš vyhledávač nabíjecích stanic*. Pomocí něho můžete zcela jednoduše zjistit, jaká kapacita akumulátoru je potřebná pro příslušnou trasu a kde na cestě se nacházejí nabíjecí stanice. Přístup k těmto stanicím a celý proces platby jsou zajištěny pohodlně přes Vaši službu Mercedes me Charge. Stačí jednorázové přihlášení.

Zde si můžete vyzkoušet náš zjednodušený kalkulátor tras:

      Please select a starting point and destination from the drop-down menu.

      Výběr vozidla

      Zvolte prosím

        Musíte zvolit vozidlo

        Zvolit venkovní teplotu

        Výpočet běží

        Znovu vypočítat

        Výpočet nemohl být proveden, zkuste to prosím znovu.

        Dojezd Nabít zde
        Přiblížit
        Ukázat seznam
        • No entries

        Rhein-Main Parkhaus Frankfurt

        Rainmundstraße 100
        60320 Frankfurt am Main

        3 Dobíjecí místa
        23 km Vzdálenost
        Otevírací hodiny
        Open 24 hours a day
        Not open all hours
        Typ zástrčky
        1 x Typ 2 22 kW
        1 x Schukostecker 3,7 kW
        1 x CCS 2 50 kW
        1 x CCS 1 50 kW
        1 x CHAdeMO 50 kW
        1 x unknown 50 kW
        Platba
        Abonnament
        Poskytovatel
        RWE eRoaming

        5

        Potřebné zastávky pro nabití

        66 %

        Spotřeba akumulátoru

         

        Plug-in hybrids can continue the journey with the combustion engine.

        87 km

        Vzdálenost ujetá s elektrickým pohonem

        87 km

        Distance covered

        234 km

        Remaining range

        * Pro používání služeb je nutná registrace na portálu Mercedes me a také přijetí uživatelských podmínek pro služby Mercedes me connect. Navíc musí být příslušné vozidlo propojeno s uživatelským účtem. Po uplynutí úvodní doby platnosti lze služby za poplatek prodloužit. První aktivace služeb je možná do 1 roku od první registrace nebo po uvedení do provozu zákazníkem podle toho, co nastane dříve.

        EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

        Inteligentní řízení energie vozidla


        Mysleli jsme dále, abyste mohli pokračovat v jízdě.

        Inovativní lithium-iontový vysokonapěťový akumulátor nabízí vysokou výkonovou hustotu, a tím zaručuje energetickou účinnost. Pro další optimalizaci spotřeby podporuje mnoho inteligentních funkcí maximálně energeticky úsporný a předvídavý způsob jízdy.

        Inteligentní řízení energie vozidla


        Mysleli jsme dále, abyste mohli pokračovat v jízdě.

        Inovativní lithium-iontový vysokonapěťový akumulátor nabízí vysokou výkonovou hustotu, a tím zaručuje energetickou účinnost. Pro další optimalizaci spotřeby podporuje mnoho inteligentních funkcí maximálně energeticky úsporný a předvídavý způsob jízdy.

        Na obrázku je menu pro volbu jízdních režimů na media displeji modelu Mercedes-Benz EQC.

        Jízdní režimy

        Na obrázku je ilustrace funkce haptického pedálu akcelerace v modelu Mercedes-Benz EQC.

        Haptický pedál akcelerace

        Na obrázku je digitální sdružený přístroj modelu Mercedes-Benz EQC s aktivovaným asistentem ECO.

        Asistent ECO

        Aktivní kontrola dojezdu

        EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

        Vzdálené a navigační služby


        S Mercedes me získáte to nejlepší z nabíjecí infrastruktury.

        Se vzdálenými a navigačními službami* spojujeme mnohé pro Vás užitečné služby do jedné sady. S navigací optimalizovanou pro EQC tak například získáte jistotu požadovaného dojezdu a optimální plánovaní potřebných zastávek za účelem nabíjení. Mnohé informace, jako stav nabití akumulátoru nebo dojezd, můžete zjistit také pohodlně na dálku díky aplikaci Mercedes me. Jste tak kdykoliv optimálně informováni a můžete v klidu podniknout i delší jízdy.

        Vzdálené a navigační služby


        S Mercedes me získáte to nejlepší z nabíjecí infrastruktury.

        Se vzdálenými a navigačními službami* spojujeme mnohé pro Vás užitečné služby do jedné sady. S navigací optimalizovanou pro EQC tak například získáte jistotu požadovaného dojezdu a optimální plánovaní potřebných zastávek za účelem nabíjení. Mnohé informace, jako stav nabití akumulátoru nebo dojezd, můžete zjistit také pohodlně na dálku díky aplikaci Mercedes me. Jste tak kdykoliv optimálně informováni a můžete v klidu podniknout i delší jízdy.

        Na obrázku je navigace v aplikaci Mercedes me.

        Navigace optimalizovaná pro EQC

        Na obrázku je zobrazení nabíjecích stanic v aplikaci Mercedes me.

        Zobrazení nabíjecích stanic

        Na obrázku je stav nabití akumulátoru vozidla v aplikaci Mercedes me.

        Charakteristika nabíjení a temperování

        Na obrázku je ukazatel dojezdu na media displeji modelu Mercedes-Benz EQC.

        Ukazatel dojezdu

        * Pro používání služeb je nutná registrace na portálu Mercedes me a také přijetí uživatelských podmínek pro služby Mercedes me connect. Navíc musí být příslušné vozidlo propojeno s uživatelským účtem. První aktivace služeb je možná do 1 roku od první registrace nebo po uvedení do provozu zákazníkem podle toho, co nastane dříve.

        EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

        Akumulátor


        Výkonný a bezpečný. Akumulátor v kvalitě Mercedes-Benz.

        Vysokonapěťový akumulátor je srdcem nového modelu Mercedes-Benz EQC. Díky extrémně vysoké výkonové hustotě ukládá energii pro dvě elektrické hnací jednotky na přední a zadní nápravě. Pro splnění vysokých požadavků Mercedes-Benz v oblasti bezpečnosti je akumulátor zabudován na chráněném místě v podlaze vozidla. Tím se navíc snižuje těžiště vozidla pro intenzivní, dynamický zážitek z jízdy.

        Akumulátor


        Výkonný a bezpečný. Akumulátor v kvalitě Mercedes-Benz.

        Vysokonapěťový akumulátor je srdcem nového modelu Mercedes-Benz EQC. Díky extrémně vysoké výkonové hustotě ukládá energii pro dvě elektrické hnací jednotky na přední a zadní nápravě. Pro splnění vysokých požadavků Mercedes-Benz v oblasti bezpečnosti je akumulátor zabudován na chráněném místě v podlaze vozidla. Tím se navíc snižuje těžiště vozidla pro intenzivní, dynamický zážitek z jízdy.

        Na obrázku je vizualizace akumulátoru modelu Mercedes-Benz EQC.
        Video obsahuje vizualizaci akumulátoru modelu Mercedes-Benz EQC.
        Znovu prohlédnout

        EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

        Dotazy k EQ


        Vaše nejdůležitější dotazy k jízdě na elektrický pohon.

        Dotazy k EQ


        Vaše nejdůležitější dotazy k jízdě na elektrický pohon.

          • Skutečný dojezd na elektrický pohon

            Jak to, že je skutečný dojezd na elektrický pohon často nižší než uvedená hodnota?

            Dojezd na elektrický pohon se liší v závislosti na individuálním jízdním chování, profilu trasy a okolních podmínkách. Delšího dojezdu dosáhnete, pokud pojedete předvídavě pomocí asistenta ECO a budete využívat rekuperaci, resp. funkci jízdy bez motoru. Na dojezd mají rovněž vliv vedlejší spotřebiče jako vyhřívání sedadla nebo klimatizace.

          • Technologie nabíjení AC a DC

            Jaký je rozdíl mezi technologií nabíjení AC a DC?

            V zásadě mohou být akumulátory elektrifikovaných vozidel nabíjeny pouze stejnosměrným proudem (DC). Nicméně všechny elektrické zásuvky, wallbox Mercedes-Benz a většina veřejných nabíjecích stanic dodávají střídavý proud (AC), stejně jako „silnoproudé zásuvky“. Aby bylo možné vozidlo nabíjet, je v něm nainstalováno palubní nabíjecí zařízení – měnič AC/DC. Mění střídavý proud na potřebný stejnosměrný. Proto jsou možné nabíjecí výkony od 2,3 kW do 7,4 kW – podle nabíjecího zařízení ve vozidle a výkonnosti nabíjecího kabelu.

          • Šetrnost k životnímu prostředí

            Do jaké míry jsou elektromobily skutečně šetrné k životnímu prostředí?

            Ekologicky šetrné využití vozidla do značné míry skutečně závisí na Vašem jízdním chování a na nabíjení. Rozhodující je i to, jakým elektrickým proudem vozidlo nabíjíte, tzn. zda je nabíjeno skutečně „zelenou“ elektřinou nebo směsí energií. Mnoho veřejných nabíjecích stanic je zpravidla zásobováno zelenou elektřinou a také v domácnosti lze smlouvu na zelenou elektřinu získat během několika kliknutí.

          EQC 400 4MATIC: spotřeba proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7, emise CO2 v g/km (kombinované): 0.<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Spotřeba elektrického proudu a dojezd byly zjištěny na základě nařízení 692/2008/ES. Spotřeba elektrického proudu a dojezd jsou závislé na konfiguraci vozidla.</p>