Nabíjení a dojezd.

Zjistěte více informací o inteligentních řešeních nabíjení pro Váš domov, ve městě nebo na cestách.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Kalkulátor doby nabíjení


S těmito dobami nabíjení můžete počítat.

Zjistěte zde velmi snadno, jak rychle lze nové EQC nabít na cestách a doma.

Kalkulátor doby nabíjení


S těmito dobami nabíjení můžete počítat.

Zjistěte zde velmi snadno, jak rychle lze nové EQC nabít na cestách a doma.

Hodnoty se vztahují k teplotě při startování akumulátoru a okolí 23 °C s novým akumulátorem při vyloučení přídavných vedlejších spotřebičů, jako např. vyhřívání sedadla, displeje, klimatizace.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Možnosti nabíjení


Nabijte EQC tak snadno jako Váš chytrý telefon.

Napájecí zařízení je optimálně přizpůsobeno Vašim individuálním požadavkům. Proto společnost Mercedes-Benz nabízí vysokou flexibilitu. Pohodlně a rychle doma z wallboxu? Cestou u veřejných nabíjecích stanic? U běžné zásuvky schválené elektrikářem? To všechno je možné pro maximální komfort nabíjení.

Možnosti nabíjení


Nabijte EQC tak snadno jako Váš chytrý telefon.

Napájecí zařízení je optimálně přizpůsobeno Vašim individuálním požadavkům. Proto společnost Mercedes-Benz nabízí vysokou flexibilitu. Pohodlně a rychle doma z wallboxu? Cestou u veřejných nabíjecích stanic? U běžné zásuvky schválené elektrikářem? To všechno je možné pro maximální komfort nabíjení.

Na obrázku je znázorněn proces nabíjení vozidla Mercedes-Benz EQC u veřejné nabíjecí stanice.
Das Video visualisiert den Ladevorgang beim Mercedes-Benz EQC an einer öffentlichen Ladesäule.
Znovu prohlédnout

Nabíjení doma pomocí wallboxu Mercedes-Benz.

Na obrázku je znázorněn proces nabíjení u modelu Mercedes-Benz EQC s wallboxem Mercedes-Benz Home.

Nabíjení doma pomocí wallboxu Mercedes-Benz.

Nabíjejte EQC, zatímco pohodlně odpočíváte doma na pohovce – to je možné s wallboxem Mercedes-Benz určeným pro domácí použití. Díky nabíjecímu výkonu 7,4 kW můžete EQC nabít až třikrát rychleji než u běžné zásuvky.

Nabíjení cestou u stále rostoucího počtu veřejných nabíjecích stanic.

Na obrázku je model Mercedes-Benz EQC při pohledu z boku.

Nabíjení cestou u stále rostoucího počtu veřejných nabíjecích stanic.

Ať už se na cestách nacházíte kdekoliv: EQC můžete nabít u bezpočtu veřejných nabíjecích stanic AC (střídavý proud). Například během nakupování, práce nebo návštěvy restaurace. Standardně dodávaný nabíjecí kabel podporuje nabíjecí výkon 7,4 kW.

Zachování mobility na dlouhých trasách. Zvýhodněný přístup k rychlonabíjecí síti IONITY.

Na obrázku je model Mercedes-Benz EQC při pohledu zepředu.

Zachování mobility na dlouhých trasách. Zvýhodněný přístup k rychlonabíjecí síti IONITY.

Pro pohodové jízdy na dlouhé vzdálenosti můžete EQC nabít také u všech kompatibilních rychlonabíjecích stanic. Řidiči modelu EQC obdrží navíc zvýhodněný přístup do výkonné sítě pro nabíjení IONITY*, která poskytuje rychlonabíjecí stanice DC (stejnosměrný proud) podél všech důležitých dopravních os v Evropě.

U těchto nabíjecích stanic nazývaných High-Power se zkrátí průměrná doba stání na dobu jedné přestávky na kávu. Sít IONITY vychází z evropského standardu nabíjení Combined Charging System (CCS).

Po jednorázovém přihlášení: nabíjejte kdekoliv. S Mercedes me Charge.

Na obrázku je model Mercedes-Benz EQC při pohledu z boku.

Po jednorázovém přihlášení: nabíjejte kdekoliv. S Mercedes me Charge.

S Mercedes me Charge* získáte přístup k velkému počtu veřejných nabíjecích stanic, které se nacházejí například ve městě, u nákupních center nebo na odpočívadlech. Pro využívání služby stačí jednorázová registrace u Mercedes me. Na nabíjecím stojanu můžete spustit proces nabíjení zcela jednoduše přes zobrazení na media displeji, přes aplikaci chytrého telefonu nebo přes kartu RFID. Vše ostatní automaticky vyřídí aplikace Mercedes me Charge. Jedno přihlášení, jedno vyúčtování.

V současné době není v Německu zajištěno celoplošné pokrytí řešeními pro nabíjení a vyúčtování splňujícími metrologické předpisy. To může v ojedinělých případech vést mj. k odchylkám u hodnot nabíjení a vyúčtování ze strany poskytovatele mobilní sítě. S případnými dotazy se obraťte na společnost Digital Charging Solutions GmbH.

* Pro používání služby Mercedes me Charge včetně sítě IONITY je nutná registrace na portálu Mercedes me a také přijetí uživatelských podmínek pro služby Mercedes me connect. Kromě toho je zapotřebí další registrace a zadání informací k platbám za službu Mercedes me Charge a příslušné vozidlo musí být propojeno s uživatelským účtem.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Infrastruktura


Kde je nejbližší nabíjecí stanice? Vždy ve Vaší blízkosti.

Plánujete konkrétní trasu, např. cestu na dovolenou? Pak bude nejlepší, když využijete náš vyhledávač nabíjecích stanic*. Pomocí něho můžete zcela jednoduše zjistit, jaká kapacita akumulátoru je potřebná pro příslušnou trasu a kde na cestě se nacházejí nabíjecí stanice. Přístup k těmto stanicím a celý proces platby jsou zajištěny pohodlně přes Vaši službu Mercedes me Charge. Stačí jednorázové přihlášení.

Zde si můžete vyzkoušet náš zjednodušený kalkulátor tras:

Infrastruktura


Kde je nejbližší nabíjecí stanice? Vždy ve Vaší blízkosti.

Plánujete konkrétní trasu, např. cestu na dovolenou? Pak bude nejlepší, když využijete náš vyhledávač nabíjecích stanic*. Pomocí něho můžete zcela jednoduše zjistit, jaká kapacita akumulátoru je potřebná pro příslušnou trasu a kde na cestě se nacházejí nabíjecí stanice. Přístup k těmto stanicím a celý proces platby jsou zajištěny pohodlně přes Vaši službu Mercedes me Charge. Stačí jednorázové přihlášení.

Zde si můžete vyzkoušet náš zjednodušený kalkulátor tras:

      Please select the start- and endpoints from the drop-down menu.

      Výběr vozidla

      Zvolte prosím

        Musíte zvolit vozidlo

        Zvolit venkovní teplotu

        Výpočet běží

        Znovu vypočítat

        Výpočet nemohl být proveden, zkuste to prosím znovu.

        Dojezd Nabít zde
        Přiblížit
        Ukázat seznam
        • No entries

        Rhein-Main Parkhaus Frankfurt

        Rainmundstraße 100
        60320 Frankfurt am Main

        3 Dobíjecí místa
        23 km Vzdálenost
        Otevírací hodiny
        Open 24 hours a day
        Limited opening times
        Typ zástrčky
        1 x Typ 2 22 kW
        1 x Schukostecker 3,7 kW
        1 x CCS 2 50 kW
        1 x CCS 1 50 kW
        1 x CHAdeMO 50 kW
        1 x unknown 50 kW
        Platba
        Abonnament
        Poskytovatel
        RWE eRoaming

        5

        Potřebné zastávky pro nabití

        66 %

        Spotřeba akumulátoru

         

        Plug-in hybrid vehicles can continue the trip using the combustion engine.

        87 km

        Vzdálenost ujetá s elektrickým pohonem

        87 km

        Distance traveled

        234 km

        Remaining range

        * Pro používání služeb je nutná registrace na portálu Mercedes me a také přijetí uživatelských podmínek pro služby Mercedes me connect. Navíc musí být příslušné vozidlo propojeno s uživatelským účtem. Po uplynutí úvodní doby platnosti lze služby za poplatek prodloužit. První aktivace služeb je možná do 1 roku od první registrace nebo po uvedení do provozu zákazníkem podle toho, co nastane dříve.

        EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

        Akumulátor a certifikát k akumulátoru


        Výkonný a bezpečný. Akumulátor v kvalitě Mercedes-Benz.

        Vysokonapěťový akumulátor je srdcem nového modelu Mercedes-Benz EQC. Díky extrémně vysoké hustotě výkonu ukládá energii pro dvě elektrické hnací jednotky na přední a zadní nápravě. Pro splnění vysokých požadavků Mercedes-Benz v oblasti bezpečnosti je akumulátor zabudován na chráněném místě v podlaze vozidla. Tím se navíc snižuje těžiště vozidla pro sytý, dynamický pocit z jízdy.

        Abyste si mohli vychutnat zážitek z jízdy na čistě elektrický pohon v novém vozidle Mercedes-Benz EQC zcela bez problémů, je vydáván takzvaný certifikát k akumulátoru. Zaručuje Vám bezchybně fungující akumulátor a také pokrývá významnou ztrátu kapacity akumulátoru. Platí po dobu osmi let nebo do celkového kilometrického proběhu 160 000 km(2).

        Akumulátor a certifikát k akumulátoru


        Výkonný a bezpečný. Akumulátor v kvalitě Mercedes-Benz.

        Vysokonapěťový akumulátor je srdcem nového modelu Mercedes-Benz EQC. Díky extrémně vysoké hustotě výkonu ukládá energii pro dvě elektrické hnací jednotky na přední a zadní nápravě. Pro splnění vysokých požadavků Mercedes-Benz v oblasti bezpečnosti je akumulátor zabudován na chráněném místě v podlaze vozidla. Tím se navíc snižuje těžiště vozidla pro sytý, dynamický pocit z jízdy.

        Abyste si mohli vychutnat zážitek z jízdy na čistě elektrický pohon v novém vozidle Mercedes-Benz EQC zcela bez problémů, je vydáván takzvaný certifikát k akumulátoru. Zaručuje Vám bezchybně fungující akumulátor a také pokrývá významnou ztrátu kapacity akumulátoru. Platí po dobu osmi let nebo do celkového kilometrického proběhu 160 000 km(2).

        Na obrázku je vizualizace akumulátoru modelu Mercedes-Benz EQC.
        Video obsahuje vizualizaci akumulátoru modelu Mercedes-Benz EQC.
        Znovu prohlédnout
        [2]Platí podmínky pro certifikát k akumulátoru.

        EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

        Inteligentní řízení energie vozidla


        Mysleli jsme dále, abyste mohli pokračovat v jízdě.

        Inovativní lithium-iontový vysokonapěťový akumulátor nabízí vysokou míru hustoty výkonu, a tím zaručuje energetickou účinnost. Pro další optimalizaci spotřeby podporuje mnoho funkcí specifických pro EQ maximálně energeticky úsporný a předvídavý způsob jízdy.

        Inteligentní řízení energie vozidla


        Mysleli jsme dále, abyste mohli pokračovat v jízdě.

        Inovativní lithium-iontový vysokonapěťový akumulátor nabízí vysokou míru hustoty výkonu, a tím zaručuje energetickou účinnost. Pro další optimalizaci spotřeby podporuje mnoho funkcí specifických pro EQ maximálně energeticky úsporný a předvídavý způsob jízdy.

        EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

        Vzdálené a navigační služby EQ


        S Mercedes me získáte to nejlepší z nabíjecí infrastruktury.

        Se vzdálenými a navigačními službami EQ* spojujeme mnohé pro Vás užitečné služby do jedné sady. S navigací optimalizovanou pro EQ tak například získáte jistotu příslušného dojezdu a optimální plánovaní potřebných zastávek za účelem nabíjení. Mnohé informace, jako stav nabití akumulátoru nebo dojezd, můžete zjistit také pohodlně na dálku díky aplikaci Mercedes me. Jste tak kdykoliv optimálně informováni a můžete v klidu podniknout i delší jízdy.

        Vzdálené a navigační služby EQ


        S Mercedes me získáte to nejlepší z nabíjecí infrastruktury.

        Se vzdálenými a navigačními službami EQ* spojujeme mnohé pro Vás užitečné služby do jedné sady. S navigací optimalizovanou pro EQ tak například získáte jistotu příslušného dojezdu a optimální plánovaní potřebných zastávek za účelem nabíjení. Mnohé informace, jako stav nabití akumulátoru nebo dojezd, můžete zjistit také pohodlně na dálku díky aplikaci Mercedes me. Jste tak kdykoliv optimálně informováni a můžete v klidu podniknout i delší jízdy.

        Navigace optimalizovaná pro EQ.

        Systém navrhne vhodnou trasu včetně zastávek pro nabíjení. Přitom je kladen důraz na časovou efektivitu.

        Zobrazení nabíjecích stanic.

        Všechny dostupné nabíjecí stanice, jejichž dostupnost a informace jako rychlost nabíjení a náklady spojené s nabíjením si můžete nechat zobrazit v multimediálním systému MBUX nebo pomocí aplikace.

        Charakteristika nabíjení a temperování.

        Za příplatek můžete interiér vozidla předehřívat nebo příjemně chlazovat pomocí akumulátoru.

        Zobrazení dojezdu.

        Prostřednictvím aplikace Mercedes me se řidiči zobrazuje předpokládaný dojezd.

        * Pro používání služeb je nutná registrace na portálu Mercedes me a také přijetí uživatelských podmínek pro služby Mercedes me connect. Navíc musí být příslušné vozidlo propojeno s uživatelským účtem. První aktivace služeb je možná do 1 roku od první registrace nebo po uvedení do provozu zákazníkem podle toho, co nastane dříve.

        EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

        Dotazy k EQ


        Vaše nejdůležitější dotazy k jízdě na elektrický pohon.

        Dotazy k EQ


        Vaše nejdůležitější dotazy k jízdě na elektrický pohon.

          • Skutečný dojezd na elektrický pohon

            Jak to, že je skutečný dojezd na elektrický pohon často nižší než uvedená hodnota?

            Dojezd na elektrický pohon se liší v závislosti na individuálním jízdním chování, profilu trasy a okolních podmínkách. Delšího dojezdu dosáhnete, pokud pojedete předvídavě pomocí asistenta ECO a budete využívat rekuperaci, resp. funkci jízdy bez motoru. Na dojezd mají rovněž vliv vedlejší spotřebiče jako vyhřívání sedadla nebo klimatizace.

          • Technologie nabíjení AC a DC

            Jaký je rozdíl mezi technologií nabíjení AC a DC?

            V zásadě mohou být akumulátory elektrifikovaných vozidel nabíjeny pouze stejnosměrným proudem (DC). Nicméně všechny elektrické zásuvky, wallbox Mercedes-Benz a většina veřejných nabíjecích stanic dodávají střídavý proud (AC), stejně jako „silnoproudé zásuvky“. Aby bylo možné vozidlo nabíjet, je v něm nainstalováno palubní nabíjecí zařízení – měnič AC/DC. Mění střídavý proud na potřebný stejnosměrný. Proto jsou možné nabíjecí výkony od 2,3 kW do 7,4 kW – podle nabíjecího zařízení ve vozidle a výkonnosti nabíjecího kabelu.

          • Šetrnost k životnímu prostředí

            Do jaké míry jsou elektromobily skutečně šetrné k životnímu prostředí?

            Ekologicky šetrné využití vozidla do značné míry skutečně závisí na Vašem jízdním chování a na nabíjení. Rozhodující je i to, jakým elektrickým proudem vozidlo nabíjíte, tzn. zda je nabíjeno skutečně „zelenou“ elektřinou nebo směsí energií. Všechny veřejné nabíjecí stanice jsou zpravidla zásobovány zelenou elektřinou a také v domácnosti lze smlouvu na zelenou elektřinu získat během několika kliknutí. Jako podporu nabízíme ekologický proud Mercedes-Benz – exkluzivní službu pro zákazníky Mercedes-Benz.

          EQC 400 4MATIC: spotřeba proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7, emise CO2 v g/km (kombinované): 0.<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Spotřeba elektrického proudu a dojezd byly zjištěny na základě nařízení 692/2008/ES. Spotřeba elektrického proudu a dojezd jsou závislé na konfiguraci vozidla.</p>