EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Specifikace.
Specifikace.
Přehled všech údajů a fakt.


Máte stále zájem poznat EQC osobně?
Zarezervujte si zkušební jízdu nyní.
Zarezervujte si zkušební jízdu nyní.

Nové EQA. Čistě elektrické, určené pro novou generaci.
Design, výkon, komfort a bezpečnost. Vše v jednom balení.
Design, výkon, komfort a bezpečnost. Vše v jednom balení.
Jízdní výkony
Zrychluje bez námahy do elektrické budoucnosti.
Jízdní výkony
Zrychluje bez námahy do elektrické budoucnosti.
Nový vůz Mercedes-Benz EQC je čistě elektrické SUV se spoustou prostoru a komfortu. Dokud ho Vy nezrychlíte. Pak se stává sportovním automobilem. Již při rozjezdu je k dispozici plný točivý moment, který EQC bez námahy zrychlí. Tím se čistě elektrický pohon odlišuje od běžného zážehového nebo vznětového motoru. Výsledkem je zcela nová, fascinující jízdní dynamika.
EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]
Elektrické hnací ústrojí
Dva motory přeměňují elektrickou energii na čistou radost z jízdy.
Elektrické hnací ústrojí
Dva motory přeměňují elektrickou energii na čistou radost z jízdy.
Nově vyvinutá elektrická hnací jednotka je tak inovativní, že jsou v novém EQC namontovány hned dvě. Jeden elektromotor na přední a jeden na zadní nápravě společně přeměňují elektrickou energii uloženou v akumulátoru na mechanickou a generují tak výkon 300 kW (408k). Za účelem minimalizace spotřeby proudu a maximalizace dynamiky jsou elektrická hnací ústroji dimenzována odlišným způsobem: přední elektromotor je optimalizován pro dosažení maximální možné účinnosti v nízkém a středním rozsahu zatížení, zadní elektromotor určuje dynamiku.
EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]
EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]
Aerodynamika
Menší odpor vzduchu znamená delší dojezd.
Aerodynamika
Menší odpor vzduchu znamená delší dojezd.
EQC patří s minimální hodnotou cw 0,27* ve své aerodynamicky nejlepší konfiguraci k nejaerodynamičtějším SUV. To je patrné už z čistého, minimalistického designu jako konsekventního zdokonalení designového jazyka smyslné čistoty. Vaše smysly potěší realizovaná aeroakustická opatření, která účinně omezují rušivý hluk způsobovaný větrem a jízdou. A všechny tyto inovace se bezprostředně odrazí v delším dojezdu, neboť i u elektromobilů má aerodynamicky optimalizovaný tvar vozidla značný podíl na prodloužení reálného dojezdu.
Ve vozidle EQC byla realizována řada aerodynamických opatření vedoucích ke snížení odporu vzduchu, jako například optimalizace mnoha těsnění, obložení a vedení vzduchu u přední části vozidla, kol, spodku vozidla, zasklení, střechy a zádě.
* Hodnoty cw 0,27 lze dosáhnout v kombinaci s příplatkovou linií AMG exteriér; 19palcovými koly AMG z lehké slitiny (RSW) a letními pneumatikami, stupátky s hliníkovým vzhledem s pryžovými výstupky a bez tažného zařízení.
EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]
Rozměry
Tak dobře se nové EQC hodí do Vašeho života.
Rozměry
Tak dobře se nové EQC hodí do Vašeho života.





EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]
Pohon všech kol
Vychutnejte si elektromobilitu za každého počasí.
Pohon všech kol
Vychutnejte si elektromobilitu za každého počasí.