Specifikace.

Přehled všech údajů a fakt.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Jízdní výkony


Zrychluje bez námahy do elektrické budoucností.

Jízdní výkony


Zrychluje bez námahy do elektrické budoucností.

Na obrázku je model Mercedes-Benz EQC při pohledu šikmo zepředu.
Das Video zeigt den Mercedes-Benz EQC.
Znovu prohlédnout

5,1

s z 0−100 km/h

408

k

180

km/h maximální konstrukční rychlost (regulováno)

Nový model Mercedes-Benz EQC je čistě elektrické SUV se spoustou prostoru a komfortu. Dokud ho Vy nezrychlíte. Pak se stává sportovním automobilem. Již při rozjezdu je k dispozici plný točivý moment, který EQC bez námahy katapultuje směrem vpřed. Tím se čistě elektrický pohon odlišuje od běžného zážehového nebo vznětového motoru. Výsledkem je zcela nová, fascinující jízdní dynamika.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Elektrické hnací ústrojí


Dva motory přeměňují elektrickou energii na čistou radost z jízdy.

Elektrické hnací ústrojí


Dva motory přeměňují elektrickou energii na čistou radost z jízdy.

Na obrázku je vizualizace elektrického systému pohonu modelu Mercedes-Benz EQC.
Das Video zeigt eine Visualisierung des elektrischen Antriebsmoduls des Mercedes-Benz EQC.
Znovu prohlédnout

Nově vyvinutá elektrická hnací jednotka je tak inovativní, že jsou v novém EQC namontovány hned dvě. Jeden elektromotor na přední a jeden na zadní nápravě společně přeměňují elektrickou energii uloženou v akumulátoru na mechanickou a generují tak výkon 300 kW (408k). Za účelem minimalizace spotřeby proudu a maximalizace dynamiky jsou elektrická hnací ústroji dimenzována odlišným způsobem: přední elektromotor je optimalizován pro dosažení maximální možné účinnosti v nízkém a středním rozsahu zatížení, zadní elektromotor určuje dynamiku.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Technické údaje


Nový model EQC v číslech.

Kdo o něm mluví, musí myslet ve zcela nových kategoriích: prohlédněte si zde přehled předností modelu EQC v oblasti výkonu.

Technické údaje


Nový model EQC v číslech.

Kdo o něm mluví, musí myslet ve zcela nových kategoriích: prohlédněte si zde přehled předností modelu EQC v oblasti výkonu.

Na obrázku je vizualizace elektrického systému pohonu modelu Mercedes-Benz EQC.
              Vybrat typ motoru
                Motorová nafta
                Vozidlo se zážehovým motorem (Super, Super Plus)
                Alternativní pohon
                Motorová nafta
                Vozidlo se zážehovým motorem (Super, Super Plus)
                Alternativní pohon

              EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

              Rozměry


              Tak dobře se nové EQC hodí do Vašeho života.

              Svou vhodnost pro každodenní použití dokazuje nové EQC na milimetr přesně. Zažijte jeho velkorysou nabídku prostoru. Se svým dostatečným objemem zavazadlového prostoru je perfektním společníkem na delší cesty.

              Rozměry


              Tak dobře se nové EQC hodí do Vašeho života.

              Svou vhodnost pro každodenní použití dokazuje nové EQC na milimetr přesně. Zažijte jeho velkorysou nabídku prostoru. Se svým dostatečným objemem zavazadlového prostoru je perfektním společníkem na delší cesty.

              Na rozměrovém výkresu je Mercedes-Benz EQC zepředu.
              Na rozměrovém výkresu je Mercedes-Benz EQC zepředu.
              Na rozměrovém výkresu je Mercedes-Benz EQC zezadu.
              Na rozměrovém výkresu je model Mercedes-Benz EQC z boční perspektivy.
              Na rozměrovém výkresu je Mercedes-Benz EQC shora.

              EQC 400 4MATIC: spotřeba proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7, emise CO2 v g/km (kombinované): 0.<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Spotřeba elektrického proudu a dojezd byly zjištěny na základě nařízení 692/2008/ES. Spotřeba elektrického proudu a dojezd jsou závislé na konfiguraci vozidla.</p>