Specifikace.

Přehled všech údajů a fakt.

Na obrázku je pohled do interiéru vozu Mercedes-Benz EQC.

Zažijte výrazné prvky vozu EQC osobně.

Nastupte si.

Nastupte si.

Na obrázku je pohled na exteriér vozu Mercedes-Benz EQC.

Máte stále zájem poznat EQC osobně?

Zarezervujte si zkušební jízdu nyní.

Zarezervujte si zkušební jízdu nyní.

EQA

Nové EQA. Čistě elektrické, určené pro novou generaci.

Design, výkon, komfort a bezpečnost. Vše v jednom balení.

Design, výkon, komfort a bezpečnost. Vše v jednom balení.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Jízdní výkony


Zrychluje bez námahy do elektrické budoucnosti.

Jízdní výkony


Zrychluje bez námahy do elektrické budoucnosti.

Na obrázku je Mercedes-Benz EQC při pohledu šikmo zepředu.
Video prezentuje Mercedes-Benz EQC.
Znovu prohlédnout

5,1

s z 0−100 km/h

300 (408)

kW (k)

180

km/h maximální konstrukční rychlost (regulováno)

Nový vůz Mercedes-Benz EQC je čistě elektrické SUV se spoustou prostoru a komfortu. Dokud ho Vy nezrychlíte. Pak se stává sportovním automobilem. Již při rozjezdu je k dispozici plný točivý moment, který EQC bez námahy zrychlí. Tím se čistě elektrický pohon odlišuje od běžného zážehového nebo vznětového motoru. Výsledkem je zcela nová, fascinující jízdní dynamika.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Elektrické hnací ústrojí


Dva motory přeměňují elektrickou energii na čistou radost z jízdy.

Elektrické hnací ústrojí


Dva motory přeměňují elektrickou energii na čistou radost z jízdy.

Na obrázku je vizualizace elektrického systému pohonu modelu Mercedes-Benz EQC.
Das Video zeigt eine Visualisierung des elektrischen Antriebsmoduls des Mercedes-Benz EQC.
Znovu prohlédnout

Nově vyvinutá elektrická hnací jednotka je tak inovativní, že jsou v novém EQC namontovány hned dvě. Jeden elektromotor na přední a jeden na zadní nápravě společně přeměňují elektrickou energii uloženou v akumulátoru na mechanickou a generují tak výkon 300 kW (408k). Za účelem minimalizace spotřeby proudu a maximalizace dynamiky jsou elektrická hnací ústroji dimenzována odlišným způsobem: přední elektromotor je optimalizován pro dosažení maximální možné účinnosti v nízkém a středním rozsahu zatížení, zadní elektromotor určuje dynamiku.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Akumulátor


Výkonný a bezpečný. Akumulátor v kvalitě Mercedes-Benz.

Vysokonapěťový akumulátor je srdcem nového modelu Mercedes-Benz EQC. Díky extrémně vysoké výkonové hustotě ukládá energii pro dvě elektrické hnací jednotky na přední a zadní nápravě. Pro splnění vysokých požadavků Mercedes-Benz v oblasti bezpečnosti je akumulátor zabudován na chráněném místě v podlaze vozidla. Tím se navíc snižuje těžiště vozidla pro intenzivní, dynamický zážitek z jízdy.

Akumulátor


Výkonný a bezpečný. Akumulátor v kvalitě Mercedes-Benz.

Vysokonapěťový akumulátor je srdcem nového modelu Mercedes-Benz EQC. Díky extrémně vysoké výkonové hustotě ukládá energii pro dvě elektrické hnací jednotky na přední a zadní nápravě. Pro splnění vysokých požadavků Mercedes-Benz v oblasti bezpečnosti je akumulátor zabudován na chráněném místě v podlaze vozidla. Tím se navíc snižuje těžiště vozidla pro intenzivní, dynamický zážitek z jízdy.

Na obrázku je vizualizace akumulátoru modelu Mercedes-Benz EQC.
Video obsahuje vizualizaci akumulátoru modelu Mercedes-Benz EQC.
Znovu prohlédnout

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Aerodynamika


Menší odpor vzduchu znamená delší dojezd.

Aerodynamika


Menší odpor vzduchu znamená delší dojezd.

Na obrázku je Mercedes-Benz EQC.
Video znázorňuje aerodynamiku vozu Mercedes-Benz EQC.
Znovu prohlédnout

EQC patří s minimální hodnotou cw 0,27* ve své aerodynamicky nejlepší konfiguraci k nejaerodynamičtějším SUV. To je patrné už z čistého, minimalistického designu jako konsekventního zdokonalení designového jazyka smyslné čistoty. Vaše smysly potěší realizovaná aeroakustická opatření, která účinně omezují rušivý hluk způsobovaný větrem a jízdou. A všechny tyto inovace se bezprostředně odrazí v delším dojezdu, neboť i u elektromobilů má aerodynamicky optimalizovaný tvar vozidla značný podíl na prodloužení reálného dojezdu.

Ve vozidle EQC byla realizována řada aerodynamických opatření vedoucích ke snížení odporu vzduchu, jako například optimalizace mnoha těsnění, obložení a vedení vzduchu u přední části vozidla, kol, spodku vozidla, zasklení, střechy a zádě.

* Hodnoty cw 0,27 lze dosáhnout v kombinaci s příplatkovou linií AMG exteriér; 19palcovými koly AMG z lehké slitiny (RSW) a letními pneumatikami, stupátky s hliníkovým vzhledem s pryžovými výstupky a bez tažného zařízení.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Rozměry


Tak dobře se nové EQC hodí do Vašeho života.

Svou vhodnost pro každodenní použití dokazuje nové EQC na milimetr přesně. Zažijte jeho velkorysou nabídku prostoru. Se svým dostatečným objemem zavazadlového prostoru je perfektním společníkem na delší cesty.

Rozměry


Tak dobře se nové EQC hodí do Vašeho života.

Svou vhodnost pro každodenní použití dokazuje nové EQC na milimetr přesně. Zažijte jeho velkorysou nabídku prostoru. Se svým dostatečným objemem zavazadlového prostoru je perfektním společníkem na delší cesty.

Na rozměrovém výkresu je Mercedes-Benz EQC zepředu.
Na rozměrovém výkresu je Mercedes-Benz EQC zepředu.
Na rozměrovém výkresu je Mercedes-Benz EQC zezadu.
Na rozměrovém výkresu je model Mercedes-Benz EQC z boční perspektivy.
Na rozměrovém výkresu je Mercedes-Benz EQC shora.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Pohon všech kol


Vychutnejte si elektromobilitu za každého počasí.

Silný, plně variabilní pohon všech kol 4MATIC realizuje požadavky výkonných elektromotorů. Systém zlepšuje trakci a jízdní stabilitu zejména na nekvalitních vozovkách: skutečné plus v oblasti bezpečnosti za mokra, sněhu a náledí. 4MATIC navíc představuje technologický základ pro Vaši radost z dynamické jízdy.

4MATIC plynule rozděluje sílu mezi přední a zadní nápravu – od 0 až po 100 procent. Neboť oba elektromotory mohou být řízeny nezávisle na sobě. Při ztrátě trakce u jedné nápravy je proto k dispozici více točivého momentu na druhé nápravě. Účinek je stejný jako u konvenčního vozidla s pohonem všech kol s mezinápravovou uzávěrkou diferenciálu.

Pohon všech kol


Vychutnejte si elektromobilitu za každého počasí.

Silný, plně variabilní pohon všech kol 4MATIC realizuje požadavky výkonných elektromotorů. Systém zlepšuje trakci a jízdní stabilitu zejména na nekvalitních vozovkách: skutečné plus v oblasti bezpečnosti za mokra, sněhu a náledí. 4MATIC navíc představuje technologický základ pro Vaši radost z dynamické jízdy.

4MATIC plynule rozděluje sílu mezi přední a zadní nápravu – od 0 až po 100 procent. Neboť oba elektromotory mohou být řízeny nezávisle na sobě. Při ztrátě trakce u jedné nápravy je proto k dispozici více točivého momentu na druhé nápravě. Účinek je stejný jako u konvenčního vozidla s pohonem všech kol s mezinápravovou uzávěrkou diferenciálu.

Na obrázku je vizualizace pohonu všech kol 4MATIC modelu Mercedes-Benz EQC.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 21,5-20,1; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]