Velký třesk ve městě.

Velký třesk ve městě.

Silnice se rozpouští. Nebo je to lesklá vrstva vodní fontány? Novému modelu Mercedes-AMG G 63 je to lhostejné. Zaujme svým expresivním designem exteriéru. Vzhled, který od počátku objasňuje: já tady udávám tón. Kryt chladiče specifický pro AMG, kola s rozměrem 22 palců za příplatek a také markantní výfukový systém AMG Performance se dvěma bočně vystupujícími chromovanými dvojitými koncovkami výfuku propůjčují kultovnímu objektu jeho extrovertní vzhled. Přitom vůz Mercedes-AMG G 63 nerozlišuje mezi lávou a asfaltem. Jeho výkon je příkladný. Mimo silnici je odjakživa nedostižný. Avšak i ve městě okouzluje tento terénní velikán svými suverénními jízdními vlastnostmi. To z něj i mimo divočinu činí krále: a to v džungli velkoměsta.

Epicentrum síly.

Na obrázku je příď nového modelu Mercedes-AMG G 63.
Na obrázku jsou technické detaily nového modelu Mercedes-AMG G 63.

Epicentrum síly.

Filigránská technika se setkává se surovým zvukem: nový Mercedes-AMG G 63 s 4litrovým motorem V8 AMG se dvěma turbodmychadly, výkonem 430 kW (585 k)<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p> a maximálním točivým momentem 850 Nm<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p> proměňuje každou jízdu v intenzivní zážitek. Přepínatelný výfukový systém AMG Performance přitom dostává vzduch do vibrací. Přitom může řidič určit zvuk sám: od decentního zvuku na dlouhé cesty až po svérázně emotivní. AMG RIDE CONTROL poskytuje řidiči možnost přizpůsobení podvozku stisknutím tlačítka. Tak lze nový model Mercedes-AMG G 63 přizpůsobit příslušnému charakteru silnice nebo terénu a také individuálním požadavkům řidiče.