„Grow up.“ – historie nové generace.

S „Grow up.“ jde Mercedes-Benz po nových cestách v marketingové komunikaci. U pěti modelů kompaktní třídy byla realizována nejrozsáhlejší obsahová kreace v historii značky.

„Grow up.“ – historie nové generace.

S „Grow up.“ jde Mercedes-Benz po nových cestách v marketingové komunikaci. U pěti modelů kompaktní třídy byla realizována nejrozsáhlejší obsahová kreace v historii značky.

Mezi dospíváním a maloměšťáctvím.

Mezi dospíváním a maloměšťáctvím.

S více než 100 pohybovými obrazovými sekvencemi a více než 90 obrázky životního stylu a produkce se bude do konce roku vyprávět příběh nové generace.

Otec a syn stojí před vozem Sports Tourer třídy B.
Čelní a boční pohled na vůz GLA obklopený třemi mladými lidmi.
Mladá žena sedí na zadním lavicovém sedadle vozu GLA.

Hlavním tématem kampaně jsou lidé, kteří na pomezí moderního dospívání a maloměšťáctví ztělesňují životní styl nových kompaktních vozů. Jedním z protagonistů je americký rapper A$AP Rocky. Kampaň se zahajuje začátkem března 2017. Na internetu najdou zájemci na internetové adrese www.mercedes-benz.com/growup nejen podrobnější informace o produkci, ale také flexibilní obsahová rozšíření jednotlivých trhů, jako je například integrace speciálního modelu „WhiteArt Edition“.

Více modernosti, progresivity a dynamiky.

Více modernosti, progresivity a dynamiky.

„‚Grow up.‘ je více než jen velká kampaň na konstrukční řadu. Je dalším útokem celé značky ve směru vyšší modernity, progresivity a dynamiky v celém vystupování značky Mercedes-Benz“, tolik Dr. Jens Thiemer, viceprezident marketingu pro osobní vozidla Mercedes-Benz, o záměru kampaně. „S ‚Grow up.‘ nově interpretujeme tradiční hodnoty a hodnocení vůči Mercedes-Benz a ukazujeme její dnešní interpretaci a relevanci v generacích X a Y. Přitom s ‚Grow up.‘ předkládáme společně s naší agenturou antoni nekonvenční kampaň, která se díky své důsledné digitální orientaci a obsahové mechanice okamžitě nejeví jako reklama.“

Mladá, sebevědomá generace.

Mladá, sebevědomá generace.

Hlavním tématem kampaně je pět filmů, které na internetové stránce kampaně www.mercedes-benz.com/growup symbolizují pět modelů rodiny kompaktních vozů. Vypráví příběhy mladých lidí a moderního dospívání se všemi jeho klady a zápory. Například o dvou přítelkyních, které po hádce a fázi několikaměsíčního mlčení zjistí, že opravdové přátelství je cenným bohatstvím, které přečká i nepříznivé časy.

Dvě mladé ženy sedí na střeše sedanu třídy A.

Ve filmech, které režíroval cenami ověnčený švédský režisér Gustav Johansson, jsou zprostředkovány mladé a autentické obrazy. Žádné umělé světlo, žádné inscenované pózy a jako se samozřejmostí působivě začleněná vozidla. Tak kampaň překvapuje a popisuje svět značky Mercedes-Benz, která okouzluje mladou, sebevědomou generaci „Grown ups“.

Nové podoby moderního luxusu.

Nové podoby moderního luxusu.

Příkladně pro novou generaci mladých dospělých ztělesňuje toto vnímání života americký rapper A$AP Rocky. Ve filmu o voze CLA kupé je vyprávěn dosud nezveřejněný příběh o jeho vzestupu jako hudebníka a módní ikony z Harlemu na pódia světa. „V mém životě jsem zas a znovu zažíval nepříznivé situace. Jde o to, že se nenecháš udolat a vždycky opět vstaneš", domnívá se A$AP Rocky.

A$AP Rocky a mladá žena sedí na zadním lavicovém sedadle vozu CLA kupé.

"Musíš znovu objevovat svůj život, tak dlouho, než dosáhneš úspěchu.“

A$AP Rocky o své životní filozofii.

Dalšími protagonisty filmu jsou herečka Lucy Walters, herečka a producentka Julia Morrison, herečka a režisérka Anna Zahn, herec známý ze seriálu „House of Cards“ John Rue a fotografka Alice Moitié. Pětadvacetiletá Francouzka je navíc zodpovědná za obrazové motivy. S její zálibou v novém druhu estetiky vintage se hodí k poselství kampaně. Kampaň se zahajuje začátkem března krátkým televizním reklamní filmem, který ukazuje to nejlepší z pětice příběhů a tak vzbuzuje zvědavost.

Otec a syn si povídají před pláží.
Požadované video je nyní bohužel nedostupné. Zkuste to prosím později znovu.
Znovu prohlédnout