Dopad na zákazníky.

Jednotná certifikace, rozdílné zdanění.

Vliv na silniční daň.

V řadě členských zemí Evropské unie jsou dle kompetencí jednotlivých vlád emise CO2 základem pro zdanění. Ve většině evropských zemí se zdaněním podle emisí CO2 však nejsou k dispozici žádná závazná rozhodnutí, jak mají být vozidla certifikovaná podle WLTP zdaněna. Obecně musí členské země EU změnit zdanění nejpozději do 01.01.2021.

Očekává se, že emise CO2 zjištěné podle metody WLTP budou vyšší než hodnoty zjištěné podle metody NEDC. Pokud nebude vzorec pro zdanění odpovídajícím způsobem změněn, dojde k navýšení silniční daně.  

Optimalizovaná spotřeba od počátku.

Řízení spotřeby přes konfigurátor CO2.

Díky nové certifikační metodě WLTP můžete již teď nakonfigurováním vašeho vozidla začít šetřit palivo., protože divize Mercedes-Benz Vans transparentně vykazuje specifické hodnoty emisí CO2 pro každé vozidlo. Už během procesu konfigurace vozu tak budete vědět, jaký vliv bude mít vybavení vozidla na spotřebu paliva.

Hmotnost vozidla lze snížit pomocí komponent s optimalizovanou hmotností, jako je například GfK zadní nápravová pružina u Sprinteru, která hmotnost vozidla sníží asi o 12 kg. Odpor vzduchu zoptimalizujete mimo jiné co nejvíce uzavřeným designem kol, aerodynamicky tvarovanými montovanými díly, nebo obložením spodku vozidla. A valivý odpor lze snížit například odpovídajícím způsobem optimalizovanými pneumatikami.

Své vozidlo si tak můžete vybavit podle svých představ nejen se zřetelem na funkčnost a komfort, ale také s cílem dosáhnout co nejnižší spotřeby paliva.

Lorem Ipsum