Potřebujete pomoc?

Otázky a odpovědi.

Přečtěte si odpovědi na často kladené otázky k Mercedes PRO a používání ve vozidle.

  1. (25)
  2. Uvedení do provozu (9)
  3. Komunikační modul pro digitální služby (2)
  4. Aplikace Mercedes PRO connect (7)
  5. Nástroj pro správu vozidel (3)
  6. Smlouva, právo a role (1)
  7. eCell vozidla (3)
  1. Jaký je rozdíl mezi Mercedes me a Mercedes PRO?

    Mercedes me je koncipován výlučně pro soukromé zákazníky a jejich požadavky. Oproti tomu byla zastřešující značka Mercedes PRO speciálně vyvinuta pro firemní zákazníky s dodávkovými vozidly a jejich potřeby a požadavky.

    Přitom stojí v popředí zejména témata navýšení účinnosti a každodenní pomocník. Mercedes PRO přitom pomáhá k účinnějšímu vedení Vašeho podniku. Za tím účelem máte vždy všechny údaje přehledně a na jednom místě a můžete se soustředit na to důležité.

  2. Mám již účet Mercedes me. Mohu používat údaje pro přihlášení také pro Mercedes PRO?

    Ano, na Mercedes PRO se můžete přihlásit pomocí přihlašovacích údajů Mercedes me. Přesto si ale musíte vytvořit účet Mercedes PRO. Vaše údaje z Mercedes me nelze z právních důvodů přenést.

  3. Jaký software potřebuji pro využívání služeb Mercedes PRO?

    Jelikož všechny platformy fungují na webu, není software nutný. Jako manažer vozového parku používáte nástroj pro správu vozidel a portál Mercedes PRO Portal a jako řidič si můžete aplikaci pro řidiče stáhnout v App Stores z Apple a Googlu.

  4. Kolik se za používání služby Mercedes PRO platí?

    Mercedes PRO je zdarma. Platí se pouze za produkty. Produkty se účtují po uplynutí zkušební doby buď jednotlivě nebo jako balíček. Přehled cen za výrobky naleznete v Dashboard v rubrice „Produkty“. Poté budete přesměrováni do našeho Mercedes PRO Store.

  5. Potřebuji pro využívání služeb Mercedes PRO přístup k internetu přes smartphone?

    S vozidlem s integrovaným komunikačním modulem nepotřebujete přístup k internetu přes chytrý telefon, jelikož je SIM karta pevně integrovaná ve vozidle. Díky tomu je možné používat Mercedes PRO connect také bez chytrého telefonu. Tyto služby, speciálně vytvořené pro usnadnění běžného pracovního dne řidiče, jsou ale propojené pomocí aplikace Mercedes PRO connect App.

  6. Proč musím zadat své datum narození?

    Datum narození je nutné, aby mohl maloobchodník provést kontrolu. Prodejce musí údaje uložené v portálu PRO srovnat s údaji v občanském průkazu.

  7. Jsou nějaké firemní údaje, které již nelze po registraci změnit?

    Všechny údaje mimo „stát“ lze změnit. Změna základních údajů společnosti může způsobit nové vygenerování stávajících smluv.

  8. Jsou nějaké uživatelské údaje, které již nelze po registraci změnit?

    Měnit lze všechny uživatelské údaje. Vždy však musejí být uživatelské údaje platné a aktuální a shodovat se údaji v dokladu.

  9. Proč musím zadat osobní heslo pro podporu?

    V případě potřeby může zaměstnanec partnera Mercedes-Benz nebo horká linka zákaznické podpory vstoupit do Vašeho firemního účtu Vaším jménem poté, co uvedete osobní heslo pro podporu. Toto se zobrazí pouze uživateli samotnému.

    Má to zabránit neoprávněnému přístupu k Vašemu firemnímu účtu. Když budete potřebovat pomoc v portálu Mercedes PRO Portal, ke kterému bude zapotřebí přístup do Vašeho účtu ze strany partnera Mercedes-Benz nebo zákaznické podpory, zadejte prosím své heslo pro podporu v okamžiku, kdy k tomu budete vyzváni. Heslo pro podporu můžete kdykoliv změnit.

  10. Jak mohu začít používat komunikační modul (LTE) pro digitální služby?

    Komunikační modul (LTE) pro digitální služby je napevno zabudován ve vozidle a je aktivován při zakoupení služeb na portálu Mercedes PRO Portal (resp. je aktivován zakoupením služeb a přiřazením těchto služeb k vozidlu).

  11. Můžu používat Cross-Boarder Mercedes PRO?

    Komunikační modul pracuje mezinárodně. Poplatky za roaming hradí Mercedes PRO. Nemusí to tak však být, pokud je aktivován jak telefon, tak také datový tarif Vašeho mobilního zařízení. Mercedes PRO také není zodpovědný za poplatky za roaming, které by mohly za tyto mobilní datové plány vzniknout.

  12. K čemu potřebuji aplikaci Mercedes PRO connect App?

    Aplikace Mercedes PRO connect App umožňuje snadnou komunikaci mezi manažerem vozového parku a řidičem. Řidič tak obdrží důležité údaje o zakázce a vozidle přímo do smartphonu. Kromě toho má také možnost přidělit si vozidlo samostatně pomocí aplikace.

    V závislosti na objednaných službách může řidič pomocí aplikace Mercedes PRO connect App také přímo nahlížet do svých uskutečněných jízd nebo na dálku odemykat nebo zamykat vozidlo, které mu bylo přiděleno.

  13. Kolik stojí aplikace Mercedes PRO connect App?

    Aplikaci Mercedes PRO connect App lze získat v Apple App Store a v Google Play Store zdarma.

  14. Musím propojit aplikaci Mercedes PRO connect App s komunikačním modulem (LTE) pro digitální služby?

    Aplikaci Mercedes PRO connect App s komunikačním modulem (LTE) pro digitální služby propojit nemusíte. Všechny potřebné údaje jsou dostupné v nástroji pro správu vozidel.

    Aplikace Mercedes PRO connect App Vaše údaje automaticky odesílá do nástroje pro správu vozidel, který se s portálem Mercedes PRO Portal synchronizuje.

  15. Mohu komunikační modul (LTE) pro digitální služby používat bez smartphonu?

    U komunikačního modulu (LTE) pro digitální služby probíhá připojení prostřednictvím napevno zabudované SIM karty ve vozidle. Díky tomu je možné používat Mercedes PRO connect také bez chytrého telefonu. Tyto služby, speciálně vytvořené pro usnadnění běžného pracovního dne řidiče, jsou ale propojené pomocí aplikace Mercedes PRO connect App.

  16. Jsou data z aplikace Mercedes PRO connect App odesílána také na zahraniční cesty?

    Data jsou přenášena pouze v případě, že existuje aktivní internetové připojení. Nezapomeňte prosím, že Vám Váš poskytovatel mobilních služeb může případně vyúčtovat poplatky za roaming.

  17. Co mám dělat, když jsem zapomněl(a) své heslo pro přístup do aplikace Mercedes PRO connect App?

    Klikněte na „Nové heslo?“ na přihlašovací obrazovce aplikace Mercedes PRO connect. Budete přesměrováni na stránku „Obnovit heslo“ a své heslo si můžete obnovit tím, že zadáte svou „e-mailovou adresu“ a „znaky z obrázku“. Příslušný e-mail Vám bude odeslán do Vaší e-mailové schránky.

  18. Od společnosti Mercedes již mám aplikaci Mercedes me App, ke které připojuji svůj automobil nebo dodávkové vozidlo. Mohu aplikaci Mercedes me App používat společně s aplikací Mercedes PRO connect App?

    Ne, aplikace Mercedes me App a Mercedes PRO connect App nemůžete používat společně, protože nejsou navzájem propojené. Aplikace Mercedes me App není určena pro komerční způsob využití s Mercedes PRO.

  19. Kolik stojí používání nástroje pro správu vozidel?

    Používání nástroje pro správu vozidel ve spojení s Mercedes PRO je zdarma.

  20. Je počet vozidel v nástroji pro správu vozidel omezen?

    Ne, počet vozidel v nástroji pro správu vozidel není omezen.

  21. Co mám dělat, když jsem zapomněl(a) své heslo pro nástroj pro správu vozidel?

    Na přihlašovací obrazovce nástroje pro správu vozidel klikněte na „Nové heslo“. Potom budete automaticky přesměrováni na stránku „Nové heslo“ a zde po zadání své „e-mailové adresy“ můžete své heslo obnovit.

  22. Na koho se mohu obrátit v případě dalších dotazů?

    Podporu přes telefon a e-mail nabízí nonstop Customer Assistance Center Mercedes-Benz. Centrum zákaznické podpory Mercedes-Benz je dostupné na +49 800 3777 7777 a na e-mailové adreseconnect.deu@cac.mercedes-benz.com.

  23. Mám dotaz ke svému vozidlu eCell.

    V případě dotazů k napájecímu zařízení se prosím obraťte na svého prodejce wallboxu.
    (Např. TMH; telefon: +49 894 1614 3070, e-mail: service@mobilityhouse.com)
    Pokud jste svůj wallbox zakoupili přes Mercedes-Benz, obraťte se prosím na svého partnera Mercedes-Benz nebo kontaktujte zákaznický servis: +49 800 9777 7777.

    Máte-li dotazy ohledně svých služeb, obraťte se na zákaznický servis Mercedes-Benz: telefon: + 49 800 3777 7777, e-mail: connect.deu@cac .mercedes-benz.com

  24. Jak mohu své vozidlo eCell úspěšně nabít?

    Předpokladem pro úspěšný proces nabíjení je:

    • dostatek času na plné nabití vozidla
    • Správné zastrčení zástrčky, uzamčení a připojení k nabíjecí infrastruktuře
    • Kapota motoru je zavřená
    • Vozidlo je ve spínací poloze „P“
    • Úspěšná identifikace pomocí RFID karty v nabíjecí stanici
  25. Jak mohu své vozidlo eCell úspěšně dopředu klimatizovat?

    Předpokladem pro úspěšnou předběžnou klimatizaci jsou:

    • Předběžná klimatizace byla aktivována a byl nastaven požadovaný čas odjezdu
    • Všechna okna a dveře jsou zavřené
    • Kapota motoru je zavřená
    • Vozidlo je ve spínací poloze „P“
    • Dobíjecí zástrčka správně zapojená, zablokovaná a připojená k nabíjecí infrastruktuře (Nabíjení bez wallboxu doma může mít za následek nižší výkon klimatizace)
    • Předvolená teplota ve vozidle a venkovní teplota se liší (při stejném nastavení nedochází k žádné předběžné klimatizaci)
    • Úroveň nabití baterie je více než 15 %

Mercedes PRO Portal

Začněte nyní s Mercedes PRO a ještě více si zefektivněte svou podnikatelskou činnost.

  • Veďte své podnikání rychleji a snadněji
  • Zachovejte si přehled
  • Snadná a intuitivní manipulace

Více informací o Mercedes PRO.

Lorem Ipsum