Prověřený model s elektrickým pohonem.

Připravujeme pro český trh.

Dojezd až 150 - 184 km.1,2

Skříňová dodávka eVito je pokročilá, jak jen to potřeby moderní dopravy vyžadují. Zároveň je jako člen modelové řady Vito funkční, bezpečná a pohodlná. O její pohon se stará vysoce výkonný elektromotor o výkonu 85 kW (116 hp) s točivým momentem 295 Nm.

Skříňová dodávka eVito má dojezd 150 – 184 km1,2. Kapacita instalovaných baterií činí 41 kWh a s nabíjecím výkonem 7,2 kW je lze z 0 na 100% nabít za zhruba šest hodin3.

Skříňovou dodávku eVito lze objednat ve „dlouhé“ a „extra dlouhé“ variantě a elektrický pohon nemá žádný vliv na její nákladový prostor, který činí 6,0 m3, resp. 6,6 m3. Nosnost pak činí 1015 kg pro dlouhou a 990 kg pro extra dlouhou variantu.

 

1

Elektrická spotřeba a dojezd byly určeny na základě Nařízení 692/2008/EC. Elektrická spotřeba a dojezd závisí na konfiguraci vozidla včetně zvoleného omezení maximální rychlosti.

2

Skutečný dojezd dále závisí na individuálním stylu řízení, stavu vozovky i dopravy, venkovní teplotě, využití klimatizace apod. a může se tedy lišit.

3

Doba nabíjení baterie se může lišit v závislosti na dobíjecí a elektrické infrastruktuře.

To nejdůležitější.

  1. Úspornost
  2. Spolehlivost
  3. Funkčnost
Elektrický pohon šetří náklady.

Elektricky poháněné užitkové vozy Mercedes-Benz vás přesvědčí svou úsporností. V závislosti na vašem stylu řízení může být elektrický pohon na stejné úrovni TCO (celkové náklady na vlastníctví vozidla) jako spalovací motory.

K úspoře pomáhá jízdní nastavení volitelné dle profilu zvolené trasy. Se třemi jízdními programy a čtyřmi úrovněmi rekuperace lze optimalizovat spotřebu elektrické energie a zvýšit tak dojezd. Během rekuperace si vůz ukládá energii pro další využití – baterie se dobíjejí například při jízdě z kopce. S elektrickým pohonem Mercedes-Benz se dostanete dál, jak na silnici, tak v podnikání.

 

Vždy připraven.

Záleží nám na tom, abyste své eVito skutečně ocenili a mohli se na něj vždy stoprocentně spolehnout. S eVitem získáváte prověřený vůz s kvalitou značky Mercedes-Benz, jehož elektrický pohon včetně vytápění podstoupil náročné testování v teplotách až -30°C. eVito je navrženo tak, aby se bez potíží vyrovnalo s nároky, které jsou na užitkový vůz kladeny. Jeho ochrana proti rzi s plně pozinkovanou karoserií je důvod, proč bude váš vůz i po letech stále chloubou vaší společnosti.

S eVitem získáváte vůz, na který se můžete spolehnout a který pomůže vždy tam, kde je ho potřeba.

Neúnavný dělník.

V eVitu je prostor pro vše, co je třeba mít s sebou. Elektrický pohon nikterak nepoznamenal nákladový prostor, který se pyšní délkou až tři metry1 a nosností až 1015 kg. To ale není vše: se dvěma délkami, flexibilním systémem zajištění nákladu a další volitelnou praktickou výbavou nabízí široké spektrum individualizace a uzpůsobení pro vaše vlastní řešení přepravy zboží. Navíc nakládání a vykládání je s eVitem hračkou díky prostorným otvorům zadních a bočních dveří, i nízkému prahu nákladového prostoru.

1

Platí pro eVito v extra dlouhé variantě.

Využijte elektrickou energii co nejefektivněji.

Maximální využití dojezdu díky jízdním nastavení a rekuperaci.

Pohonná jednotka eVita je tvořena elektromotorem, vysokonapěťovou baterií a dalšími komponenty. Elektrický motor pohání přední kola energií dodávanou z baterie. Ta je primárně nabíjena z elektrického zdroje, ale může využívat další energii získanou rekuperací.

Inteligentní jízdní strategie eVita se postará o to, že je energie využívána maximálně efektivním způsobem. Dojezd vozu může být optimalizován třemi jízdními módy a čtyřmi fázemi rekuperace. Jízdní módy E+, E a C lze měnit tlačítkem na středovém panelu, úrovně rekuperace D-, D, D+ a D++ pak pádly pod volantem.

 

Baterii lze plně dobít za 6 hodin.

Maximální nabíjecí kapacita činí 7,2 kW.

Vysokonapěťovou baterii s využitelnou kapacitou 35 kWh lze z 0 na 100% dobít přes wallbox nebo nabíjecí stanici za přibližně šest hodin1. K využití plného nabíjecího výkonu 7,2 kWh (2 x 16A) je nutné použít kabel Mennekes typu 2. Volitelné nabíjecí kabely jsou k dispozici o délkách 4 m (spirálovaná varianta) nebo 8 m (rovná varianta). Zástrčka kabelu se zasouvá do zásuvky umístěné na B-sloupku na straně řidiče. Centrální zamykání uzamyká i propojení konektoru. Stav nabíjení lze kdykoliv zkontrolovat na displeji ve voze. V případě, že wallbox ani nabíjecí stanice nejsou k dispozici, lze vůz nabít také z „domácí sítě“ – patřičné kabely jsou k dispozici jako příslušeství Mercedes-Benz.

1

Doba nabíjení baterie se může lišit v závislosti na dobíjecí a elektrické infrastruktuře.

Varianty dobíjení.

To nejdůležitější o nabíjecí infrastruktuře.

 

Pro individuální a fleetové zákazníky jsou k dispozici dvě možnosti nabíjení, každá z nich vytvořená na míru pro potřeby dané cílové skupiny. Pro individuální zákazníky nabízí Mercedes-Benz Wallbox Home s kompaktním a prvotřídním designem. Ta musí být instalována profesionálním elektrikářem splňujícím české právní požadavky, jenž však může být vybrán samotným zákazníkem. Pro zákazníky vlastnící více než dva vozy na jednom místě je podpora Mercedes-Benz Vans ještě komplexnější. Spolu se zákazníkem vybraným partnerem dodáváme veškeré potřebné informace a pomáháme od přípravy místa, přes instalaci nabíjejícího hardwaru až k udržbě a další podpoře.

Výjimečně bezpečný vůz - i s elektrickým pohonem.

Dobře chráněný vysokonapěťový systém.

eVito prošlo stejnými zátěžovými testy a crashtesty jako Vito se spalovacím motorem. Vysoké bezpečnostní standardy vozů Mercedes-Benz proto beze zbytku splňuje.

Pohonná jednotka, vysokonapěťové baterie a rozvody jsou chráněné a zabudované v rámu, samotnou baterii navíc chrání další ochranný plát. Vysokonapěťové kabely mohou být snadno rozpoznány díky své oranžové barvě a jejich správný kontakt je nepřetržitě monitorován. Pokud to je přeci jen třeba, elektrický systém může být automaticky odpojen.

Pokud senzory nárazu rozpoznají vážnější dopravní nehodu při níž jsou aktivovány airbagy, elektrický systém se sám vypne. V případě potřeby lze celý zdroj napětí odpojit přes přístupový bod pod sedadlem spolujezdce. Upozorňujeme však, že s elektrickým systémem smí operovat pouze vyškolená osoba.

Často kladené otázky.

 

  1. 1. Jak si své eVito nabiju?

  2. 2. Jak efektivně řídit eVito?

  3. 3. Lze eVito naložit stejně jako klasickou dodávku?

  4. 4. Kdy bude eVito uvedeno na český trh?

Lorem Ipsum