Pohon všech čtyř kol – 4MATIC

K dispozici pro motorizace: S 500 4MATIC, S 500 4MATIC L, S 63 AMG 4MATIC L.

Výrazně zvýšená ovladatelnost a trakce na mokrých, zasněžených nebo zledovatělých vozovkách: v systému 4MATIC dostává nová třída S jeden z nejvýkonnějších trvale aktivovaných systémů pohonu všech čtyř kol na trhu. Je vždy v akci, a proto převyšuje systémy, které musejí nejprve pohon všech čtyř kol aktivovat, jestliže detekují nedostatečnou trakci.

Vývoj uskutečněný firmou Mercedes-Benz odstranil nutnost zámku diferenciálu, protože elektronický řídicí systém umí distribuovat hnací sílu na všechna čtyři kola.

Z tohoto důvodu systém bezpečné jízdy ESP® perfektně spolupracuje s elektronickým systémem řízení trakce 4ETS. Automatické brzdné impulzy zlepšují rozjezd na kluzkém povrchu a zlepšuje stabilitu při náročných manévrech

Pohon všech čtyř kol 4MATIC kompenzuje negativní vlivy špatného povrchu vozovky, protože rozděluje točivý moment mezi přední a zadní nápravu vždy v poměru 45 : 55.

  • Stabilita během kritických manévrů: Díky elektronickému systému řízení trakce 4ETS odpadá nutnost běžného zámku diferenciálu, protože automatické brzdné impulzy zlepšují rozjezd na kluzkém povrchu.
  • Nízká hmotnost: díky kompaktnímu designu, chytré volbě materiálů a vysoké efektivitě je celková hmotnost jen o zlomek vyšší než u podobných modelů s pohonem pouze předních kol.
  • Model AMG: pohon všech čtyř kol 4MATIC s důrazem na výkon v S 63 AMG s dlouhým rozvorem, vyvinutý ve společnosti Mercedes-AMG, v sobě spojuje maximální trakci, dynamické ovládání, typické pro AMG, a maximální potěšení z jízdy. Rozdělení točivého momentu v poměru 33 : 67 ve prospěch zadní nápravy i mírný efekt zámku potlačují počáteční nedotáčivost, která je typická pro systémy s pohonem všech čtyř kol. Výsledkem je zvýšená bezpečnost za jízdy a přilnavost na mokrých či zimních silnicích na jedné straně a zlepšená boční dynamika pro ještě energičtější akceleraci na druhé straně.

[1] Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly získány v souladu s předepsaným měřicím procesem (směrnice Evropské unie 715/2007 v aktuálním znění). Hodnoty se nevztahují na konkrétní vozidlo a nepředstavují součást produktové nabídky; jsou uváděny čistě pro účely srovnání různých modelů aut.

Doporučte stránku

Sedan třídy S

Fascinace

Fakta

Informace o prodeji