| | | | | | Nádržka ostřikovače okenního skla, 20 l | | | | Katodické nanášení laku ponořením (KTL) | |
| |
Automatická převodovka, s retardérem | | | | | | | | | | Sloupek řízení s možností nastavení výšky a sklonu a přístrojová deska | | Přední náprava s nezávislým zavěšením kol (ERA) | | Portálová zadní náprava – rozšířená | | Elektronická regulace výšky | | Elektropneumatická dvouokruhová brzda, (EBS) | | Kotoučové brzdy s indikací opotřebení brzdového obložení | | Regulace úhlu zalomení ATC (Articulation Turntable Controller) [3, 4] | | Výstražný bzučák u neaktivované pružinové brzdy | | | | Automatická zastávková brzda s blokováním rozjezdu | |
| |
| | Motor Mercedes-Benz OM 936 h BlueTec® Euro VI [1,2,4] | | Automatická převodovka Voith, DIWA 6.0, 4stupňová | | Tlačítko spuštění a vypnutí motoru v motorovém prostoru | | Zapouzdření motorového prostoru | | Optická indikace údržby vzduchového filtru | | Hydrostatický pohon ventilátorů | | | | Elektronická regulace motoru | | | |
| |
2okruhové topení, oddělené pro řidiče a cestující | | Nasávání čerstvého vzduchu na levé straně vozidla, před přední nápravou | | Čelní box v představku, centrální umístění, rychle rozmrazování čelního skla | | | | Elektrický střešní turboventilátor na zádi | | Teplovzdušný ventilátor v bočních stěnách | | | | | |
| |
On Board diagnostika (OBD) | | Flexibilně programované řízení (FPS) | | Modulární systém ovládání dveří, (MTS) | | Modulární systém ovládání dveří, DCM (Door Control Modul)*** | | | | Boční poziční světla s LED technologií | | LED osvětlení nad dveřmi (nástup) | | | |
| |
Sedadla pro cestující / místa k stání (při 2 dveřích) 26/60 [1] | | Sedadla pro cestující / místa k stání (při 3 dveřích) 20/69 [1] | | Sedadla pro cestující / místa k stání (při 2 dveřích) 31/74 [2] | | Sedadla pro cestující / místa k stání (při 3 dveřích) 26*, 28** / 77 [2] | | Sedadla pro cestující / místa k stání (při 3 dveřích) 44/111 [3] | | Sedadla pro cestující / místa k stání (při 4 dveřích) 37/122 [3] | | Sedadla pro cestující / místa k stání (při 3 dveřích) 46/117 [4] | | Sedadla pro cestující / místa k stání (při 4 dveřích) 42/121 [4] | |
| |
| | Sedadla pro osoby se sníženou mobilitou, zvláštní užitná plocha | | Kazetové obložení bočních stěn | | | | Plastová skořepinová sedadla s plochým čalouněním | | Zavěšení sedadel typu cantilever | | | | Tlačítko pro žádost o zastavení | | Nouzová kladívka zajištěná lankem (s navíjecím zařízením) | | Systém přidržovacích tyčí (s možností přídavných funkcí u vodorovných tyčí, např. reklama atd.) | | Dělicí stěny s obrysem okenních tabulí | |
| |
| | | | Multifunction steering wheel[4]*** | | | | Přístrojová deska [1,2,3] | | Přístrojová deska, s optimalizovaným uspořádáním tlačítek a displejem [4]*** | | Poloha sedadla řidiče o 60 mm zvýšená | | Přihrádka na tašku řidiče ve dveřích kabiny, otevřená | | Okno řidiče, dvojdílné, s elektrickým ovládáním | | Protisluneční roletka přes 1/2 čelního skla, s ručním ovládáním | |
| |
Nástupní prostor v oblasti dveří v rovině | | Dveře otočné dovnitř, dvojkřídlé, s pneumatickým pohonem, výrobek EvoBus | | Boční okna s tepelnou izolací a šedým tónováním | | Čelní sklo s tepelně izolační fólií | | Elektricky nastavitelná venkovní zrcátka | | | | | |
| |