Life is a race.

Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé.

Motorizace


Nevšední. Ideálně se hodí pro každodenní použití.

Motorizace


Nevšední. Ideálně se hodí pro každodenní použití.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Obrázek ukazuje model Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé při pohledu z boku před skleněným průčelím domu.

    Sportovní výkon

    320 kW<p>Údaje ke jmenovitému výkonu a jmenovitému točivému momentu podle Nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    (435 k) s 3litrovým agregátem.

    Silný sprint za

    4,5 sekundy

    z 0 na 100 km/h.

    Nečekaně všestranný, nezaměnitelný model AMG GT: Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ čtyřdveřové kupé.
    V novém čtyřdveřovém kupé Mercedes-AMG GT se snoubí mimořádný výkon sportovního vozu s použitelností čtyřdveřového vozu v každodenním provozu. Expresivní design se sníženou kapotou motoru, dominantní přídí a muskulativními tvary deklaruje sportovní geny čtyřdveřového kupé. Stisknutí startovacího tlačítka potvrzuje, že Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ čtyřdveřové kupé patří k těm nejlepším. Díky inovativnímu šestiválcovému řadovému motoru s vysokou účinností a výkonem 320 kW (535 k)<p>Údaje ke jmenovitému výkonu a jmenovitému točivému momentu podle Nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>, aktivní aerodynamice a 9stupňové převodovce AMG SPEEDSHIFT TCT se to daří už od samotného startu.

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 9,4 - 9,1 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 215 - 209 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO2 NEFZ“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Obrázek ukazuje model Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé při pohledu šikmo zepředu před městským panoramatem.

    Energický výkon

    430 kW<p>Údaje ke jmenovitému výkonu a jmenovitému točivému momentu podle Nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    (585 k) motoru V8 se dvěma turbodmychadly.

    Zrychlení za

    3,4 sekundy

    z 0 na 100 km/h.

    Jako dechberoucí model Gran Turismo je Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ čtyřdveřové kupé optimálním společníkem pro všechny, kteří dokáží ocenit vynikající výkon, komfort a všestrannost. Moderní, silný motor V8 se dvěma turbodmychadly přitom zajišťuje fascinující zážitek z jízdy v celém rozsahu otáček a spojuje neobyčejnou dynamiku s obdivuhodnou účinností. Inovativní technologie, jako např. plně variabilní pohon všech kol 4MATIC+ stejně jako standardní řízení zadní nápravy u motorů V8 se postarají o dopředný tah a jízdní vlastnosti vozu na úrovni motoristického sportu. 9stupňová převodovka AMG SPEEDSHIFT MCT s funkcí RACE START umožňuje dechberoucí zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhé 3,4 sekundy.

    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 11,2 - 11,1 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 256 - 252 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO2 NEFZ“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Obrázek ukazuje Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé při pohledu šikmo zezadu na závodní dráze.

    Energický výkon

    470 kW<p>Údaje ke jmenovitému výkonu a jmenovitému točivému momentu podle Nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    (639 k) motoru V8 se dvěma turbodmychadly

    Energické zrychlení

    3,2 sekundy

    z 0 na 100 km/h.

    Jízdní dynamika na úrovni závodního vozu, energické zrychlení, špičkový komfort. Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ čtyřdveřové kupé zaujímá vedoucí postavení v rodině čtyřdveřových modelů. Jeho dynamické uložení motoru AMG se v každé situaci postará o ideální propojení motoru s výkonem 470 kW (639 k)<p>Údaje ke jmenovitému výkonu a jmenovitému točivému momentu podle Nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p> a karoserie. Právě u sportovního stylu jízdy umožňuje elektronicky řízený samosvorný diferenciál zadní nápravy AMG lepší zrychlení v zatáčkách. Čtyřdveřové kupé nenabízí jen zrychlení z 0 na 100 km/h za pouhé 3,2 sekundy: díky doplňkovému jízdnímu programu RACE včetně režimu Drift Mode lze provádět i mimořádně sportovní jízdní manévry. A výrazná příď ve tvaru křídla proudového letadla s ozdobným prvkem na první pohled deklaruje: zde přichází Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 11,3 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 257 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO2 NEFZ“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Exteriér


Estét. Atlet.

Exteriér


Estét. Atlet.

Obrázek ukazuje model Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé při pohledu šikmo zepředu s městskou kulisou s obrubníky.
Obrázek ukazuje model Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé při pohledu šikmo zepředu s městskou kulisou s obrubníky.

Energie. Soustředění.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ čtyřdveřové kupé důsledně naplňuje designovou filozofii AMG: smyslná čistota, výrazné proporce a prostorný interiér.

Více prostoru, vyšší výkon, větší vzrušení – nový model Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé nabízí novou dimenzi zážitků z jízdy. Není pochyb o tom, do jaké výkonové rodiny patří tento sportovní automobil. Závodní DNA se promítá do každého detailu a promění toto čtyřdveřové kupé v čistokrevný sportovní vůz.

Obrázek ukazuje model Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé při pohledu šikmo zezadu na pobřežní silnici.

Brilantní proporce.

I pohled zezadu na Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ čtyřdveřové kupé s muskulativními tvary, zaoblenou zádí a zvýrazněnými podběhy kol podtrhuje sounáležitost s rodinou vozidel GT.

Extrémně úzká zadní světla LED včetně sekvenčních směrových světel, typická linie nakládací hrany a zadní křídla s vícestupňovou aretací nebo za příplatek v pevném provedení vzbuzují emoce – které se znásobí po sešlápnutí pedálu akcelerace. Pak zazní nezaměnitelný zvuk zapínatelného výfukového systému AMG Performance. Ryzí pocit GT.

Obrázek ukazuje model Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé zepředu před městskou kulisou.

Sleduje svou ideální linii.

Už samotná příď modelu Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé nepřipouští žádné pochyby ohledně jeho původu ani výkonu. Nezapře svou spřízněnost s klasickým modelem AMG GT.

Úzké světlomety MULTIBEAM LED, dva powerdomy na kapotě motoru, velké otvory pro přívod vzduchu a kryt chladiče ve specifickém designu AMG dávají tušit nespoutaného ducha. Stejně jako u modelu AMG GT R, zlepšuje žaluzie chladiče, takzvaný AIRPANEL, umístěný před prostředním otvorem pro přívod vzduchu aerodynamickou účinnost vozidla.

Obrázek ukazuje Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé při pohledu z boku před obytným domem.

Svoboda. Styl.

Elegance se snoubí se sportovním charakterem: bezrámová boční okna a ploché, dozadu skloněné čelní okno se prolínají s klasickými prvky kupé.

Zadní řada sedadel vkusně splývá s charakteristickým vedením linií modelů AMG GT. Se svými horizontálně tvarovanými bočními partiemi, široce koncipovanou siluetou a zvýrazněnými podběhy zadních kol model Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ čtyřdveřové kupé jasně deklaruje, že novou podobu sportovních vozů představuje čtyřdveřové provedení.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 11,3 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 257 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO2 NEFZ“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Interiér


V mezní oblasti jako doma.

Interiér


V mezní oblasti jako doma.

Obrázek ukazuje interiér modelu Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé.
Obrázek ukazuje interiér modelu Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé.

U cíle. Už při nastoupení.

S novými přídavnými spínači na volantu AMG Performance v kůži nappa máte vše na dosah: změňte různé parametry Vašeho sportovního vozu a proveďte své osobní nastavení.

Díky sdruženému přístroji, umožňujícímu individuální konfiguraci, a centrálnímu zobrazení barevného media displeje s úhlopříčkou 12,3 palce budete mít vždy přehled o všech důležitých informacích. Unikátní inovace: osm tlačítek displeje umístěných ve středové konzole a spínač v ovládacím panelu.

Obrázek ukazuje interiér modelu Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé.

V mezní oblasti jako doma.

Kokpit nového modelu Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ čtyřdveřové kupé přesvědčí mimořádně kvalitními materiály a prvotřídním zpracováním. Nová vůně AMG Vám umožní vnímat výkon všemi smysly.

Bezpečnost a komfort: sedadla AMG v kvalitní kůži nappa Exclusive nebo sedadla AMG Performance ve sportovním mikrovláknu DINAMICA s barevným kontrastním prošitím poskytují vynikající boční držení v zatáčkách.

Obrázek ukazuje interiér modelu Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé v panoramatickém náhledu.

Prvotřídní dojem na všech místech k sezení.

Více prostoru, vyšší výkon, větší vzrušení: nový model Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé nabízí více místa a možností využití. Ryzí potěšení ze sportovní jízdy s komfortem pravého sedanu.

Důsledné rozšíření rodiny vozidel AMG GT o čtyřdveřové kupé otevírá segment sportovních vozidel těm zákazníkům, kteří hledají vozidlo pro každodenní použití, ale nechtějí se vzdát jedinečného výkonu vozidel Mercedes-AMG. Interiér dokreslují individuální sady výbavy.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 11,3 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 257 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO2 NEFZ“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Zadní část


Předstihnout všechny. I koncepcí zadní části.

Zadní část


Předstihnout všechny. I koncepcí zadní části.

Obrázek ukazuje zadní část modelu Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé.
Obrázek ukazuje pohled na displej business konzoly ve středové konzole v zadní části.

Tři různé varianty zadních sedadel.

Tři různé varianty zadních sedadel.

Zadní část modelu Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé poskytuje maximální komfort. Kromě jednotlivých sedadel a neděleného lavicového sedadla jsou možné i konfigurace se dvěma samostatně sklopnými sedadly s funkční business středovou konzolou. Komfortní jednotlivá sedadla vytváří luxusní a kvalitní prostředí. Na zadních místech k sezení mají cestující přístup k rozsáhlým multimediálním funkcím a komfortním výbavám. Za příplatek dostupná zadní část v prémiovém provedení nabízí řadu individuálních možností nastavení a komfortních výbav jako temperované držáky nápojů, funkci bezdrátového nabíjení a dotykovou obrazovku. Možnost sklopení sedadel rozšiřuje objem ložného prostoru. Díky tomu si čtyřdveřové kupé nárokuje vedoucí postavení i s ohledem na zadní část.

Hnací ústrojí


Driving Performance na míru.

Hnací ústrojí


Driving Performance na míru.

Zjistěte více informací o pohonu modelu Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé.

Elektronicky řízený samosvorný diferenciál zadní nápravy AMG.

Elektronicky řízený samosvorný diferenciál zadní nápravy AMG zlepšuje trakci ve všech jízdních situacích, především ale při sportovním způsobu jízdy. To umožňuje účinnější zrychlení v zatáčkách.

AMG RIDE CONTROL+

Vzduchové odpružení AMG specificky vyladěné pro modely GT představuje praktickou kombinaci dvou podvozků v jednom. Od komfortní až po sportovní jízdu: vysoký výkon v každé situaci.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Optimální pro obzvláště dynamický styl jízdy. Rychlá, sportovně naladěná změna převodového stupně nebo sotva postřehnutelné procesy řazení, v závislosti na jízdním režimu:

díky 9 převodovým stupňům se motor téměř vždy nachází v optimálním rozsahu otáček.

Řízení zadní nápravy AMG

Vyšší agilita: až do rychlosti 100 km/h řídí zadní náprava protiběžně a virtuálně zkracuje rozvor. Vyšší bezpečnost: od rychlosti 100 km/h řídí zadní náprava stejnoběžně a tím virtuálně prodlužuje rozvor.

4MATIC+

Pohon všech kol spojuje zadní nápravu variabilně s přední nápravou a zajišťuje tak optimální rozložení točivého momentu. To umožňuje plynulou změnu mezi pohonem všech kol a pohonem zadních kol.

Dynamické uložení motoru AMG

Dynamické uložení motoru AMG se v každé jízdní situaci stará o optimální spojení motoru a karoserie. Prostřednictvím jízdních programů je definován základní charakter nastavení.

Obrázky a filmy


Galerie modelu Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé.

Obrázky a filmy


Galerie modelu Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé.

Obrázek ukazuje model Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé při pohledu šikmo zepředu před městským panoramatem.
Obrázek ukazuje model Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé při pohledu šikmo zezadu na závodní dráze.
Obrázek ukazuje Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé při pohledu z boku před vilou.
Obrázek ukazuje interiér čtyřdveřového kupé Mercedes-AMG GT.
Obrázek ukazuje volně stojící 4litrový motor V8 AMG se dvěma turbodmychadly v technickém prostoru.
Obrázek ukazuje model Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé při pohledu z boku před skleněným průčelím domu.
Obrázek ukazuje Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé při pohledu šikmo zepředu před městským panoramatem.
Obrázek ukazuje model Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé při pohledu šikmo zezadu v městské kulise.
Obrázek ukazuje interiér modelu Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé.
Obrázek ukazuje hnací ústrojí modelu Mercedes-AMG GT čtyřdveřové kupé.
Obrázek ukazuje volně stojící 3litrový motor R6 AMG s turbodmychadlem v technickém prostoru.