Bezpečnost.

Jízda na elektrický pohon s bezpečností na úrovni Mercedes-Benz.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Výrazné prvky


Asistenční systémy modelu EQC ukazují cestu k autonomní jízdě.

Asistenční systémy nejnovější generace umí varovat v závislosti na situaci, podpořit řidiče a dokonce automaticky reagovat. Například pro udržení odstupu, rychlosti nebo jízdního pruhu. A tím výrazně ulehčují práci řidiči.

Výrazné prvky


Asistenční systémy modelu EQC ukazují cestu k autonomní jízdě.

Asistenční systémy nejnovější generace umí varovat v závislosti na situaci, podpořit řidiče a dokonce automaticky reagovat. Například pro udržení odstupu, rychlosti nebo jízdního pruhu. A tím výrazně ulehčují práci řidiči.

Aktivní asistent rychlostního omezení

Systém může na přání automaticky převzít rychlostní omezení identifikované asistentem dopravního značení jako nastavenou rychlost pro aktivní adaptivní tempomat Distance Pilot DISTRONIC

a tím přizpůsobit rychlost jízdy aktuálně platnému rychlostnímu omezení.

Aktivní adaptivní tempomat Distance Pilot DISTRONIC

DISTRONIC poskytuje trvalou podporu pomocí automatické regulace rychlosti a odstupu a podle výbavy obsahuje aktivního asistenta rychlostního omezení,

prodloužený automatický opětovný rozjezd v dopravní zácpě a přizpůsobení rychlosti trase s funkcí rozpoznání konce kolony.

PRE-SAFE® PLUS

Při hrozící kolizi najetím zezadu jsou řidiči vzadu jedoucích vozidel upozorněni rychle blikajícími zadními výstražnými světly. Jako preventivní opatření se aktivují reverzibilní předepínače bezpečnostních pásů.

Stojící vozidlo je pevně zabrzděno. Tím se na jedné straně snižuje dopředný ráz, a tudíž i síly působící na cestující – a na druhé straně se snižuje riziko následných nehod.

Asistent řízení s funkcí vyhýbacího manévru

Asistent řízení s funkcí vyhýbacího manévru může při rozpoznaném nebezpečí kolize s křižujícími chodci pomoci kontrolovaně provést vyhýbací manévr.

Systém podpoří řidiče přesně vypočtenými přídavnými momenty řízení a poté řízení znovu navrátí do přímého směru. Je dostupný v rychlostním rozsahu od 20 do 70 km/h.

Aktivní parkovací asistent se systémem PARKTRONIC

U příčných parkovacích míst Vám systém pomáhá při parkování jízdou vpředu a couváním, u podélných parkovacích míst při parkování couváním.

A pokud aktivní parkovací asistent provedl tento proces, poskytne Vám podporu i v obráceném směru při vyjíždění z parkovacího místa.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Asistenční systémy


Asistenční systémy nejnovější generace.

EQC Vás podporuje v téměř každé jízdní situaci, aby Vám usnadnilo práci zejména na dlouhých trasách.

Asistenční systémy


Asistenční systémy nejnovější generace.

EQC Vás podporuje v téměř každé jízdní situaci, aby Vám usnadnilo práci zejména na dlouhých trasách.

Na obrázku je Mercedes-Benz EQC zepředu.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Sada osvětlení


Lepší výhled a fascinující pohledy.

Inovativní technologie LED a inteligentní řízení dálkových světel přemění den v noc a nové EQ v ještě bezpečnějšího průvodce.

Sada osvětlení


Lepší výhled a fascinující pohledy.

Inovativní technologie LED a inteligentní řízení dálkových světel přemění den v noc a nové EQ v ještě bezpečnějšího průvodce.

Na obrázku je světlomet MULTIBEAM LED vozu Mercedes-Benz EQC.

Světlomety MULTIBEAM LED

Na obrázku je vizualizace funkce asistenta adaptivních dálkových světel Plus ve vozidle Mercedes-Benz EQC.

Asistent adaptivních dálkových světel Plus

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Komplexní bezpečnost


Ochrana před nehodou, během ní a po ní.

Při rozpoznaném nebezpečí jsou provedena preventivní opatření. Po nehodě podporuje Vaše EQC dokonce záchranu.

Komplexní bezpečnost


Ochrana před nehodou, během ní a po ní.

Při rozpoznaném nebezpečí jsou provedena preventivní opatření. Po nehodě podporuje Vaše EQC dokonce záchranu.

Na obrázku je vizualizace funkce aktivního brzdového asistenta ve vozidle Mercedes-Benz EQC.

Aktivní brzdový asistent

Na obrázku je vizualizace funkce systému PRE-SAFE® v modelu Mercedes-Benz EQC.

Systém PRE-SAFE®

Na obrázku je vizualizace funkce sady ochrany proti odcizení ve vozidle Mercedes-Benz EQC.

Sada ochrany proti odcizení

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Parkování


Jede na elektřinu, parkuje automaticky.

Sady pro parkování dostupné za příplatek podporují řidiče pomocí snímačů a kamer při vyhledávání parkovacího místa a také při parkování a vyjíždění z parkovacího místa.

Parkování


Jede na elektřinu, parkuje automaticky.

Sady pro parkování dostupné za příplatek podporují řidiče pomocí snímačů a kamer při vyhledávání parkovacího místa a také při parkování a vyjíždění z parkovacího místa.

Na obrázku je interiér modelu Mercedes-Benz EQC.

EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7; emise CO2 v g/km (kombinované): 0.[1]

Pohon všech kol


Vychutnejte si elektromobilitu za každého počasí.

Silný, plně variabilní pohon všech kol 4MATIC realizuje požadavky výkonných elektromotorů. Systém zlepšuje trakci a jízdní stabilitu zejména na nekvalitních vozovkách: skutečné plus v oblasti bezpečnosti za mokra, sněhu a náledí. 4MATIC navíc představuje technologický základ pro Vaši radost z dynamické jízdy.

4MATIC plynule rozděluje sílu mezi přední a zadní nápravu – od 0 až po 100 procent. Neboť oba elektromotory mohou být řízeny nezávisle na sobě. Při ztrátě trakce u jedné nápravy je proto k dispozici více točivého momentu na druhé nápravě. Účinek je stejný jako u konvenčního vozidla s pohonem všech kol s mezinápravovou uzávěrkou diferenciálu.

Pohon všech kol


Vychutnejte si elektromobilitu za každého počasí.

Silný, plně variabilní pohon všech kol 4MATIC realizuje požadavky výkonných elektromotorů. Systém zlepšuje trakci a jízdní stabilitu zejména na nekvalitních vozovkách: skutečné plus v oblasti bezpečnosti za mokra, sněhu a náledí. 4MATIC navíc představuje technologický základ pro Vaši radost z dynamické jízdy.

4MATIC plynule rozděluje sílu mezi přední a zadní nápravu – od 0 až po 100 procent. Neboť oba elektromotory mohou být řízeny nezávisle na sobě. Při ztrátě trakce u jedné nápravy je proto k dispozici více točivého momentu na druhé nápravě. Účinek je stejný jako u konvenčního vozidla s pohonem všech kol s mezinápravovou uzávěrkou diferenciálu.

Na obrázku je vizualizace pohonu všech kol 4MATIC modelu Mercedes-Benz EQC.

EQC 400 4MATIC: spotřeba proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8 - 19,7, emise CO2 v g/km (kombinované): 0.<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Spotřeba elektrického proudu a dojezd byly zjištěny na základě nařízení 692/2008/ES. Spotřeba elektrického proudu a dojezd jsou závislé na konfiguraci vozidla.</p>