Online softwarová aktualizace systému eCall.
Vážení zákazníci,
děkujeme za Vaši důvěru, kterou jste vložili do naší společnosti volbou značky Mercedes-Benz.
Vaše důvěra nás motivuje k tomu, abychom neustále vylepšovali kvalitu našich vozidel.
Zjistili jsme, že u níže uvedených typů vozidel by systém nouzového volání (eCall) nemusel odpovídat specifikacím.
V takovém případě by při poklesu napětí v palubním systému, v důsledku nehody, nemusela nahlášená poloha vozidla odpovídat skutečné poloze.
Následkem toho by mohlo dojít ke zpoždění příjezdu záchranných služeb, což by mohlo zvýšit důsledky nehody.
Funkčnost automatického a manuálního nouzového volání není touto chybou jakkoliv ovlivněna, jedná se pouze o chybnou lokalizaci vozidla.
V rámci této akce provedeme vzdálenou aktualizaci systému nouzového volání eCall u níže zmíněných typů osobních a dodávkových vozidel.
V rámci smluvních podmínek Mercedes me bude tato aktualizace provedena přes datový okruh vozidla.
Tato data budou do vozidla samozřejmě přenesena bezplatně. Aktualizace bude automaticky provedena v následujících dnech.
K provedení aktualizace není potřeba jakákoliv akce z Vaší strany či návštěva servisu.
Momentální stav této aktualizace můžete u osobních vozidel sledovat v Mercedes me v sekci “Aktualizace softwaru“ u dodávkových vozidel v Mercedes PRO.
Aktualizována budou vozidla vybavená jednotkami HERMES 1.5, 2.0, 2. 1., která byla vyrobena v období 04/2016 – 09/2020.
HERMES 1.5
Osobní vozidla: 213, 222, 238, 257, 290, 217, 463, 205, 253, 117, 242
156, 246, 176, 166, 292, 172, 190, 231, 290, 218
Vans: 447
HERMES 2.0
Osobní vozidla: 177
Vans: 907
HERMES 2.1
Osobní vozidla: 177, 247, 118, 167, 253, 213, 238, 257, 290, 205, 222,
217, 463, 293
Vans: 447, 907, 910
Pokud nesouhlasíte s provedením vzdálené aktualizace softwaru, kontaktujte nás prosím na následující adrese s prosbou o vyřazení Vašeho vozidla z opatření:
Můžete věřit, že budeme i nadále dělat vše, co můžeme, abychom neustále vylepšovali kvalitu našich vozidel.
S pozdravem
Mercedes-Benz