
Mercedes-Benz Van Uptime.
Minimalizujte své prostoje a zvyšte svou hospodárnost.
Mercedes-Benz Van Uptime.
Zažijte s Mercedes-Benz Van Uptime 1 komplexní řešení ve světě digitálních služeb Mercedes me connect, abyste se vyhnuli neplánovaným prostojům a zajistili maximální dostupnost Vašeho dodávkového vozidla.
Zjistěte si další informace o získání a nastavení produktu u svého prodejce.
Služba Mercedes-Benz Van Uptime je dostupná ve vybraných evropských trzích pro nový Sprinter (konstrukční řada 907/910) s komunikačním modulem (LTE) pro digitální služby. U některých vozidel může kvůli problémům s dodávkami docházet k dočasnému omezení dostupnosti komunikačního modulu (LTE). Týká se to zejména služeb Mercedes me příp. Mercedes PRO connect včetně systému tísňového volání (eCall). Průběžně aktualizované informace jsou k dispozici u prodejců Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz Van Uptime v praxi.
Snížení prostojů, zvýšení hospodárnosti.
Obsažené služby.
-
Mercedes-Benz Van Uptime
Služba Mercedes-Benz Van Uptime je dostupná ve vybraných evropských zemích pro vozidlo Sprinter (konstrukční řady 907 a 910) s komunikačním modulem (LTE) pro digitální služby. U některých vozidel může kvůli problémům s dodávkami docházet k dočasnému omezení dostupnosti komunikačního modulu (LTE). Tím jsou dotčeny zejména služby Mercedes me včetně systému tísňového volání (eCall). Průběžně aktualizované informace jsou k dispozici u prodejců Mercedes-Benz.
Pro plný rozsah služeb „řešení údržby a oprav“ je nutný výběr preferovaného servisního partnera Mercedes-Benz.
Doporučená servisní opatření jsou založena na aktuálním pokrytí komponent ze strany Mercedes-Benz Van Uptime. Doporučená servisní opatření nepředstavují záruku eliminace poruchy. Všechna doporučená servisní opatření jsou bez záruky. Uživatel vozidla je odpovědný za jeho provozuschopný stav. Mercedes-Benz Van Uptime Vás nezbavuje této odpovědnosti.
Získejte Mercedes-Benz Van Uptime se servisní smlouvou.
Získejte svůj optimální komplexní balíček služeb a minimalizujte neplánované prostoje s kombinací služby Mercedes-Benz Van Uptime 1 a kompletní smlouvy ServiceCare nebo prodloužení záruky. Pro další informace se obraťte přímo na svého místního prodejce.
Služba Mercedes-Benz Van Uptime je dostupná ve vybraných evropských zemích pro vozidlo Sprinter (konstrukční řady 907 a 910) s komunikačním modulem (LTE) pro digitální služby. U některých vozidel může kvůli problémům s dodávkami docházet k dočasnému omezení dostupnosti komunikačního modulu (LTE). Tím jsou dotčeny zejména služby Mercedes me včetně systému tísňového volání (eCall). Průběžně aktualizované informace jsou k dispozici u prodejců Mercedes-Benz.
První kroky.
-
Krok 1: Získání produktu.
-
Krok 2: Založení účtu Mercedes me.
-
Krok 3: Přihlášení a určení kontaktní osoby.
-
Krok 4: Dokončení instalace.
Služba Mercedes-Benz Van Uptime je dostupná ve vybraných evropských zemích pro vozidlo Sprinter (konstrukční řady 907 a 910) s komunikačním modulem (LTE) pro digitální služby. U některých vozidel může kvůli problémům s dodávkami docházet k dočasnému omezení dostupnosti komunikačního modulu (LTE). Tím jsou dotčeny zejména služby Mercedes me včetně systému tísňového volání (eCall). Průběžně aktualizované informace jsou k dispozici u prodejců Mercedes-Benz.
Distribuční kanály produktu Mercedes-Benz Van Uptime v kombinaci s programem ServiceCare se mohou na jednotlivých trzích lišit. Pro podrobné informace se obraťte přímo na svého místního prodejce.
Kompatibilní modely. 1
Vozidla a modely |
Sprinter 910, Sprinter 907 |
U některých vozidel může kvůli problémům s dodávkami docházet k dočasnému omezení dostupnosti komunikačního modulu (LTE). Tím jsou dotčeny zejména služby Mercedes me včetně systému tísňového volání (eCall). Průběžně aktualizované informace jsou k dispozici u prodejců Mercedes-Benz.