Výkon.

Zažijte jízdní výkon AMG v čisté podobě: Mercedes-AMG GT.

Mercedes-AMG GT C: spotřeba paliva kombinovaná: 12,5 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 284 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Modely


Zjistěte více informací o atraktivních modelech Mercedes-AMG GT.

Modely


Zjistěte více informací o atraktivních modelech Mercedes-AMG GT.

  • Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT kombinuje fascinující vlastnosti autentického sportovního vozu s nejmodernějšími technologiemi v daném segmentu a vhodností pro každodenní použití. S maximální rychlostí 304 km/h a zrychlením z 0 na 100 km/h za 4 sekundy se Mercedes-AMG GT optimálně hodí ke každému sportovně založenému životnímu stylu. Je ztvárněním esence značky Performance AMG.

    350 kW (476 k)<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    Jmenovitý výkon

    630 Nm

    Točivý moment

    Na obrázku je záď vozu Mercedes-AMG GT.
    Na obrázku je dynamická silueta vozu Mercedes-AMG GT.
    Na obrázku je příď vozu Mercedes-AMG GT.
  • Mercedes-AMG GT S

    Mercedes-AMG GT S.

    Mercedes-AMG GT S.

    Nekompromisní sportovní výkon: s maximální rychlostí 310 km/h a zrychlením z 0 na 100 km/h za 3,8 sekundy nechá Mercedes-AMG GT S za sebou téměř každý vůz. Sportovní podvozek AMG RIDE CONTROL lze nastavit ve třech stupních – od komfortního po tuhý sportovní. Dalšími výraznými prvky jsou elektronická uzávěrka diferenciálu zadní nápravy AMG a doplňkový jízdní program „RACE“ pro systémy vozidla s koncepcí zaměřenou na závodní okruhy.

    Na obrázku je záď vozu Mercedes-AMG GT S.
    Na obrázku je boční část přídě modelu Mercedes-AMG GT S.
    Na obrázku je dynamická silueta vozu Mercedes-AMG GT S.

    384 kW (522 k)<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    Jmenovitý výkon

    670 Nm

    Točivý moment

  • Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C.

    Mercedes-AMG GT C.

    Dynamický vzhled a nadčasová elegance: Vybaven silnou zádí, širokými pneumatikami a velkými koly je vůz Mercedes-AMG GT C připraven na startovní výstřel. Tato dynamická syntéza závodního sportu, v níž se snoubí kultivovaná jízdní dynamika s prvky charakteristickými pro motoristický sport, upoutá veškerou pozornost a to nejen kvůli svému vzhledu. Díky speciálním součástem AMG dosahuje model Mercedes-AMG GT C maximální rychlosti 317 km/h a dokáže senzačně zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy.

    410 kW (557 k)<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    Jmenovitý výkon

    680 Nm

    Točivý moment

    Na obrázku je dynamická silueta vozu Mercedes-AMG GT C.
    Na obrázku je boční část zádě vozu Mercedes-AMG GT C.
    Na obrázku je boční část přídě vozu Mercedes-AMG GT C.
  • Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R.

    Mercedes-AMG GT R.

    Dravá šelma ze zeleného pekla. Mercedes-AMG GT R demonstruje schopnosti značky AMG v oblasti vývoje a motoristického sportu a posouvá hranici jízdní dynamiky ještě více směrem nahoru – geny AMG lze tak zažít v ještě čistější podobě. Díky přímému využití know-how z motoristického sportu nadchne Mercedes-AMG GT R svou maximální rychlostí 318 km/h a zrychlením z 0 na 100 km/h za 3,6 sekundy.

    Na obrázku je zadní pohled na vůz Mercedes-AMG GT R ve městě.

    Na obrázku je Mercedes-AMG GT R jedoucí ve městě z pohledu zpředu.
    Na obrázku je detailní záběr na kované kolo AMG Performance vozu Mercedes-AMG GT R.
    Na obrázku je dlouhá kapota motoru vozu Mercedes-AMG GT R.

    430 kW (585 k)<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    Jmenovitý výkon

    700 Nm

    Točivý moment

Mercedes-AMG GT: spotřeba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 261 g/km;
Mercedes-AMG GT S: spotřeba paliva kombinovaná: 11,5 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 262 g/km;
Mercedes-AMG GT C: spotřeba paliva kombinovaná: 12,5 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 284 g/km;
Mercedes-AMG GT R: spotřeba paliva kombinovaná: 12,5 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 284 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Jízdní vlastnosti


Inspirace závodní tratí.

Za vynikající výkon vozidlo Mercedes-AMG GT vděčí své konstrukci zaměřené na výkon.

Jízdní vlastnosti


Inspirace závodní tratí.

Za vynikající výkon vozidlo Mercedes-AMG GT vděčí své konstrukci zaměřené na výkon.

Získejte více informací o pohonu a jízdní dynamice vozu Mercedes-AMG GT.

4litrový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly

Motor umístěný uprostřed přední části vozu přesouvá svoji suchou hmotnost 209 kg na střední část vozidla. Za účelem nízkého těžiště byl instalován hluboko do hliníkového prostorového rámu.

Prostřednictvím uspořádání Transaxle byl motor spojen se za ním instalovanou převodovkou s dvojitou spojkou do jedné pevné jednotky – pro perfektní vyvážení. Agregát pracuje s mazáním se suchou skříní, a zaručuje tak optimální zásobování olejem i při vysokém příčném zrychlení.

Torzní trubka

Motor umístěný uprostřed přední části vozu tvoří s převodovkou s dvojitou spojkou pevnou jednotku. Komponenty jsou vzájemně spojeny pomocí torzní trubky odolné proti ohybu a zkrutu.

Uvnitř rotuje extrémně lehký hnací hřídel z karbonu pevný ve zkrutu. Předává výkon 4litrového motoru V8 se dvěma turbodmychadly důsledně na sportovní převodovku AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. Nakonec přenáší sílu do zrychlení. Neuvěřitelně rychle, až to bere dech.

Podvozek AMG RIDE CONTROL

Podvozek AMG RIDE CONTROL s adaptivním nastavením tlumení – součástí standardní výbavy ve voze Mercedes-AMG GT S, GT C a GT R – spojuje vynikající výkon s prvotřídním jízdním komfortem.

V kombinaci s koncepcí dvojitého příčného ramene nápravy umožňuje výkon na úrovni motoristického sportu s vynikající příčnou dynamikou a jízdní stabilitou při vysokých rychlostech. Upravuje charakteristiky tlumení jednotlivých kol způsobu jízdy a stavu vozovky.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

Sportovní převodovka AMG SPEEDSHIFT DCT 7G fascinuje razantními časy řazení, citlivým řazením meziplynem a výkonem na úrovni motoristického sportu: čím sportovnější režim, tím agilnější reakce.

Malé skoky mezi počtem otáček umožňují optimální úpravu převodu a rychlou změnu převodového stupně bez přerušení trakční síly. Sedm převodových stupňů, tři jízdní programy a manuální režim a také funkce meziplynu a RACE START zaručují extrémně dynamické zrychlení.

Vysoce výkonné kompozitní brzdy AMG

Vynikající hodnoty zpomalení a vysoká odolnost umožňuje vysoce výkonná kompozitní brzdová soustava AMG s vnitřně chlazenými a perforovanými brzdovými kotouči.

Přednosti vysoce výkonných kompozitních brzd AMG dostupných za příplatek: snižuje hmotnost, má delší životnost a ještě lepší stabilitu.

Optimální rozložení hmotnosti.

Na obrázku je model Mercedes-AMG GT R.

Optimální rozložení hmotnosti.

Díky motoru umístěnému vpředu uprostřed a převodovce AMG SPEEDSHIFT DCT 7G v uspořádání Transaxle dosahuje Mercedes-AMG GT optimálního rozložení hmotnosti v poměru 47 % a 53 % mezi přední a zadní nápravou. V kombinaci s hluboko uloženým těžištěm vozidla tak umožňuje výjimečně agilní chování a vysoké rychlosti v zatáčkách. Koneckonců platí: v zatáčkách se vyhrávají závody.

Mercedes-AMG GT: spotřeba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 261 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>


Získejte více informací o jízdní dynamice vozu Mercedes-AMG GT.

Jedinečná kombinace inovativních technologií z motoristického sportu přináší vášeň našich inženýrů na ulici a mimořádně ji zdůrazňuje.


Získejte více informací o jízdní dynamice vozu Mercedes-AMG GT.

Jedinečná kombinace inovativních technologií z motoristického sportu přináší vášeň našich inženýrů na ulici a mimořádně ji zdůrazňuje.

Prostorový rám


Od prostorového k závodnímu rámu.

Díky své inovativní konstrukce je prostorový rám vozu Mercedes-AMG GT extrémně lehký.

Prostorový rám


Od prostorového k závodnímu rámu.

Díky své inovativní konstrukce je prostorový rám vozu Mercedes-AMG GT extrémně lehký.

Na obrázku je boční pohled na prostorový rám vozu Mercedes-AMG GT.

Karbon. Hliník. Hořčík. Ocel.

Karbon. Hliník. Hořčík. Ocel.

To jsou přísady pro surovou karoserii vozu Mercedes-AMG GT. Prostorový rám je z velké části vyroben z hliníku a váží pouhých 231 kg. Inovativní konstrukce – lehká, stabilní a extrémně pevná. To je předpokladem pro nejlepší možnou příčnou a podélnou dynamiku a maximální přesnost řízení. Extrémně lehký přední modul je z hořčíku, snižuje setrvačnost hmoty před přední nápravou a optimalizuje tak agilitu sportovního vozu.

  • Hliníkový prostorový rám váží pouze 231 kilogramů

  • Vysoká odolnost proti kroucení a pevnost karoserie

  • Maximální přesnost řízení a příčná dynamika

Aerodynamika vozu Mercedes-AMG GT R je testována ve větrném tunelu.

Aerodynamika.

Aerodynamika.

Koncepce aerodynamiky vyvinutá s know-how motoristického sportu vozu Mercedes-AMG GT podporuje řidiče při dynamickém a bezpečném způsobu jízdy. Sjednocuje aerodynamickou stabilitu s nízkým odporem vzduchu a integruje dostatečné chlazení a zásobení všech součástí vzduchem. AIRPANEL v předním ochranném panelu a elektricky výsuvné zadní křídlo aktivně přizpůsobují aerodynamiku aktuální jízdní situaci.

Mercedes-AMG GT R: spotřeba paliva kombinovaná: 12,4 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 284 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Motor V8 se dvěma turbodmychadly AMG


Zažijte srdce vozidla Mercedes-AMG GT.

Motor V8 se dvěma turbodmychadly AMG


Zažijte srdce vozidla Mercedes-AMG GT.

Lehkost se snoubí s výkonností.

Na obrázku je demontovaný 4litrový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly modelu Mercedes-AMG GT z boční perspektivy.

Lehkost se snoubí s výkonností.

Agregát s hodnotami výkonu na úrovni motoristického sportu – motor V8 se dvěma turbodmychadly je koncipován na maximální výkon a dynamické uložení motoru se přizpůsobí každé jízdní situaci. Mimoto suché mazání ještě snižuje nízkou polohu při montáži. Fascinující: výbušná reakce s vysokou tažnou silou.

Takto zní výkon.

Zelená přední světla vozu Mercedes AMG GT R září z garáže.
Znovu prohlédnout

Takto zní výkon.

Ohromující, když motor V8 rozvine veškerou svoji sílu. Rovněž strhující je s tím spojený zvuk motoru, který podtrhuje vynikající výkon vozu Mercedes-AMG GT.

Srdce vozu AMG GT, 4litrový motor V8 se dvěma turbodmychadly, ohromí svého řidiče. Zvláště pak, když motor V8 pod velmi dlouhou kapotou rozvine svůj plný výkon. Se suchou hmotností pouhých 209 kg dodává výkon na úrovni motoristického sportu. Lehký. Kompaktní. Výkonný.

430 kW (585 k)<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

Jmenovitý výkon

700 Nm<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

Točivý moment

Vysoce výkonné kompozitní brzdy AMG


Brzdný výkon jako v motoristickém sportu – s technologií AMG.

Vysoce výkonné kompozitní brzdy AMG


Brzdný výkon jako v motoristickém sportu – s technologií AMG.

Na obrázku jsou vysoce výkonné kompozitní brzdy modelu Mercedes-AMG GT.

Vysoce výkonné kompozitní brzdy modelu Mercedes-AMG GT se vyznačují excelentními hodnotami zpomalení, precizním dávkováním a vysokou odolností. Velké, perforované, drážkované brzdové kotouče s vnitřním větráním mají vysokou teplotní odolnost a současně nízkou hmotnost.

Nejdůležitější znaky brzdové soustavy:

  • excelentní hodnoty zpomalení díky velkým, perforovaným, drážkovaným brzdovým kotoučům s vnitřním větráním
  • kompozitní technologie pro vysokou odolnost brzdových kotoučů a nízkou neodpruženou hmotnost
  • elektrická parkovací brzda s komfortním ovládáním pomocí tlačítka a otočného spínače světel
  • třmen kotoučové brzdy s nápisem „AMG“ ve stříbrné barvě pro model AMG GT, v červené barvě pro model AMG GT S a GT C nebo žluté barvě pro model AMG GT R (za příplatek červený odstín)
  • Rozměry a výkonnost standardních kompozitových brzd jsou odladěny na výkonnost vozidla,
    za příplatek: vysoce výkonné keramické kompozitní brzdy AMG pro ještě vyšší brzdný výkon a životnost

Mercedes-AMG GT: spotřeba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 261 g/km;
Mercedes-AMG GT S: spotřeba paliva kombinovaná: 11,5 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 262 g/km;
Mercedes-AMG GT C: spotřeba paliva kombinovaná: 12,5 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 284 g/km;
Mercedes-AMG GT R: spotřeba paliva kombinovaná: 12,5 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 284 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Příplatkové výbavy AMG


Ještě větší jízdní výkon. Ještě větší zážitek s modelem GT.

Příplatkové výbavy AMG


Ještě větší jízdní výkon. Ještě větší zážitek s modelem GT.

    Sada AMG DYNAMIC PLUS

    Na obrázku je interiér vozu Mercedes-AMG GT se sadou AMG DYNAMIC PLUS .

    Sada AMG DYNAMIC PLUS přináší maximální radost z jízdy a nejlepší možnou agilitu. Obsahuje vysoce výkonné součásti pro ještě větší jízdní dynamiku. Zážitek z jízdy tak dostává velmi emotivní rozměr.

    Od XXXX,XX €

    Systém COMAND Online

    Na obrázku je multimediální systém COMAND Online s aplikací AMG TRACK PACE v modelu Mercedes-AMG GT.

    Se systémem COMAND Online, prémiovou navigací v designu Mercedes Look and feel dokonale integrovanou do kokpitu, dorazíte do cíle rychleji a bez stresu. Díky dopravním informacím Live Traffic a Car-to-X Communication se můžete například vyhnout dopravním zácpám a mnohem dříve rozpoznat případné zdroje nebezpečí.
    S aplikací AMG Track Pace získáte podrobnou a profesionální analýzu Vašeho vlastního jízdního stylu. Můžete tak zlepšit svůj výkon na uzavřených tratích i bez trenéra a porovnávat se s ostatními řidiči. Zobrazení je přehledné, intuitivní a srozumitelné. Údaje o své jízdě si můžete zaznamenat a sdílet je například na sociálních sítích s ostatními řidiči.

    Od XXXX,XX €

    Vysoce výkonné keramické kompozitní brzdy AMG

    Na obrázku jsou vysoce výkonné keramické kompozitní brzdy AMG modelu Mercedes-AMG GT.

    Spolehlivost v extrémních situacích, i po opakovaném maximálním brzdění: špičková brzdová soustava AMG s kompozitními (2dílné) keramickými brzdovými kotouči poskytuje hodnoty zpomalení, na které se můžete spolehnout i v mimořádných situacích. Navíc je lehčí než běžné brzdové soustavy – menší neodpružená hmota pro vyšší jízdní dynamiku a agilitu.

    Od XXXX,XX €

    Značka Mercedes-AMG


    The World of Driving Performance.

    Značka Mercedes-AMG


    The World of Driving Performance.

    The World of Driving Performance.

    Na obrázku je více modelů Mercedes-AMG GT.

    The World of Driving Performance.

    Zažijte velmi širokou nabídku vozidel Mercedes-AMG a nechte se okouzlit výbušným jízdním výkonem.

    Mercedes-AMG GT S kupé: spotřeba paliva kombinovaná: X,X l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT R kupé: spotřeba paliva kombinovaná: X,X l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: XXX g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: spotřeba paliva kombinovaná: X,X l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: XXX g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

    Mercedes-AMG GT: spotřeba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 261 g/km;
    Mercedes-AMG GT S: spotřeba paliva kombinovaná: 11,5 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 262 g/km;
    Mercedes-AMG GT C: spotřeba paliva kombinovaná: 12,5 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 284 g/km;
    Mercedes-AMG GT R: spotřeba paliva kombinovaná: 12,5 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 284 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>