Brand specific stage background
Placeholder image while car is loading

Třída S

 
 
 
Exteriér vozu Mercedes-Benz Třídy S Sedan se standardní výbavou.

Standardní výbava

Nejdůležitější znaky:

  • MULTIBEAM LED
  • Maska chladiče s orámováním v chromu a třemi příčnými vzpěrami v chromu s vložkami v lesklé černé barvě
  • Přední nárazník, boční prahové nástavce a zadní nárazník s vložkami v chromu
  • Koncovky výfuku v chromu integrované do zadního nárazníku
Interiér vozu Mercedes-Benz Třídy S Sedan se standardní výbavou.

Standardní výbava

Nejdůležitější znaky:

  • Ambientní osvětlení
  • Displej řidiče s úhlopříčkou obrazovky 12,3"
  • Centrální displej OLED s úhlopříčkou 12,8"
  • Prémiová navigace MBUX
  • Automatická klimatizace THERMOTRONIC
  • Paměťová sada včetně skeneru otisku prstu
  • Kožené čalounění
Mercedes-Benz Třídy S Sedan při pohledu zezadu.

Výhody vozidel plug-in hybrid

Kombinace spalovacího motoru a elektromotoru, jehož akumulátor lze nabíjet z elektrické sítě, nabízí vysokou míru flexibility.

Výhody:

  • Inteligentní účinnost a nízká spotřeba
  • Komfortní jízdní dynamika
  • Dlouhý dojezd díky inteligentnímu řízení pohonu
Flexibilní systém nabíjení od Mercedes-Benz.

Možnosti nabíjení

Objevte rozmanité možnosti nabíjení pro vozidla plug-in hybrid od Mercedes-Benz:

  • Nabíjení doma
  • Nabíjení na cestách
  • Digitální služby
Displej řidiče vozu Mercedes-Benz Třídy S Sedan.

Sada jízdních asistentů

Doveze Vás pohodlně a bezpečně do cíle: díky moderním, inteligentně propojeným systémům snímačů si vychutnáte nejrůznější přednosti částečně automatizované jízdy. Četné asistenty Vás podporují v závislosti na situaci, varují při nebezpečí kolize a v případě potřeby zasáhnou – ve prospěch všech účastníků silničního provozu.

Grafické znázornění aktivního asistenta jízdy v pruzích ve voze Mercedes-Benz Třídy S Sedan.

Aktivní asistent jízdy v pruzích

Aktivní asistent jízdy v pruzích je všímavý pozorovatel: pokud neúmyslně opustíte svůj jízdní pruh nebo se nebezpečně blížíte k jiným účastníkům silničního provozu, může Vás systém pomocí zásahu do řízení vrátit zpět do Vašeho jízdního pruhu. Jestliže jízdní pruh přesto opustíte, následují navíc varovné vibrace volantu.

Grafické znázornění sady pro parkování s funkcemi pro dálkové parkování vozu Mercedes-Benz Třídy S Sedan.

Sada pro parkování s funkcemi pro dálkové parkování

Aplikace s parkovací službou: díky ní pohodlně vystoupíte z vozidla a nastoupíte do něj mimo parkovací místo – systém Váš Mercedes automaticky navede na parkovací místo i ven z něj. Vy sledujete proces parkování zvenčí a můžete jej řídit prostřednictvím chytrého telefonu. Parkování je tímto způsobem výrazně pohodlnější a současně lze předejít drobným poškozením při otvírání dveří.

Interiér vozu Mercedes-Benz Třídy S Sedan se sadou Exclusive.

Sada Exclusive

Vychutnejte si fantastické prostředí se sadou Exclusive. Téměř všechny povrchy jsou potaženy vybranou kůží nappa, obložení stropu je provedeno v mikrovláknu MICROCUT. Toto výjimečně hodnotné provedení dokonale doplňují další ozdobné prvky.

Interiér vozu Mercedes-Benz Třídy S Sedan se sadou ozdobných prvků Exclusive.

Sada ozdobných prvků Exclusive

Sada ozdobných prvků Exclusive propůjčí interiéru Vašeho vozu individuální charakter. Pomocí doplňkových ozdobných prvků na zadních stranách opěradel předních sedadel a podle výbavy na zadní sklopné loketní opěrce vytvoříte působivé kontrasty. Hodnotnější vzhled ocení zejména cestující v zadní části.

Chladicí box ve voze Mercedes-Benz Třídy S Sedan.

Chladicí box

Chlazené nápoje a pokrmy vždy na dosah. Vyjímatelný chladicí box je harmonicky začleněn do zadní loketní opěrky a jeho objem činí 10 litrů.

Mercedes-Benz Třídy S Sedan s automatickou klimatizací THERMOTRONIC v zadní části.

Automatická klimatizace THERMOTRONIC v zadní části

Individuální komfort klimatizace pro druhou řadu sedadel: přídavná klimatizace rozšiřuje automatickou klimatizaci THERMOTRONIC na čtyři vzájemně nezávisle ovladatelné zóny. Cestující v zadní části si zvolí požadovanou teplotu a intenzitu větrání. Efekt vyhřívání nebo chlazení se navíc dostaví rychleji.

Zadní část vozu Mercedes-Benz Třídy S Sedan se sadou Chauffeur.

Sada Chauffeur

Se sadou Chauffeur lze sedadlo spolujezdce posunout podstatně více dopředu a jeho komfortní opěrku hlavy EASY ADJUST je navíc možné sklopit. Cestující v zadní části na této straně si tak může vychutnat lepší výhled směrem na vozovku.

Sada AIR-BALANCE na centrálním displeji OLED vozu Mercedes-Benz Třídy S Sedan.

Sada AIR-BALANCE

Díky osvěžující ionizaci přispívá sada AIR-BALANCE k lepší kvalitě vzduchu ve vozidle a k většímu pohodlí.

Video prezentuje funkce systému PRE-SAFE® PLUS vozu Mercedes-Benz Třídy S Sedan.

PRE-SAFE® Plus

Rozpoznání hrozícího nárazu zezadu a aktivace systému PRE-SAFE ®. Systém PRE-SAFE® PLUS za Vás může rozpoznat hrozící kolizi zezadu, varuje vozidla jedoucí za Vámi prostřednictvím rychle blikajících zadních varovných směrových světel, zabrzdí stojící vozidlo za účelem snížení dopředného nárazu, a zmírní tak zatížení cestujících a riziko sekundární kolize. Bezprostředně před nárazem se mohou navíc aktivovat reverzibilní napínače bezpečnostních pásů PRE-SAFE®.

3D displej řidiče s asistentem sledování bdělosti ve voze Mercedes-Benz Třídy S Sedan.

Asistent sledování bdělosti

Asistent sledování bdělosti, dodávaný ve standardní výbavě, dokáže při monotónních jízdách rozpoznat typické známky únavy nebo narůstající nepozornosti a může ho před nimi samočinně varovat. V kombinaci s příplatkovým novým 3D displejem řidiče nebo head-up displejem s rozšířenou realitou MBUX vstupuje nejnovější generace asistenta sledování bdělosti do další dimenze: pokud systém pomocí kamery pro monitorování řidiče zjistí typické známky upozorňující na akutní mikrospánek, varuje pomocí dalšího hlášení.

Boční airbagy v zadní části vozu Mercedes-Benz Třídy S Sedan.

Boční airbagy v zadní části

Boční airbagy v zadní části chrání hrudní oblast cestujících na zadních sedadlech při závažném bočním nárazu. Spolu se standardními okenními airbagy tak máte k dispozici maximální ochranný potenciál pro zabránění zraněním, případně zmírnění jejich následků. K tomu účelu se mezi stranou dveří a cestujícím vytvoří vzduchový polštář.

Airbag v bezpečnostním pásu ve voze Mercedes-Benz Třídy S Sedan.

Airbag v bezpečnostním pásu

Díky airbagům v bezpečnostních pásech jsou cestující na krajních zadních sedadlech v případě silného čelního nárazu velmi dobře chráněni. Nafukovací popruhy při rozvinutí téměř ztrojnásobí kontaktní plochu v oblasti hrudníku a ramen. To může snížit zatížení hrudníku působící na cestující.

Způsob fungování ochrany vozidla GUARD 360° Plus ve voze Mercedes-Benz Třídy S Sedan.

Ochrana vozidla GUARD 360° Plus

Ochrana vozidla GUARD 360° Plus nabízí kompletní monitorování okolí vozidla. Díky varovnému zařízení proti vloupání a odcizení vozidla a nouzové deaktivaci klíčku můžete rychle jednat. Na cestách Vás prostřednictvím aplikace informuje rozpoznání kolize. Kromě toho zvyšuje služba pomoci při odcizení vozidla pravděpodobnost získání Vašeho majetku zpět.

Vzduchové odpružení AIRMATIC vozu Mercedes-Benz Třídy S Sedan.

AIRMATIC

AIRMATIC spojuje výhody více podvozků do jednoho – můžete si vybrat mezi komfortem a dynamikou. Rozsah nastavení je přitom obdivuhodně široký. Vzduchové odpružení nabízí vynikající komfort odvalování i na náročném podkladu a velmi sportovní výkon. Praktická je automatická regulace světlé výšky podle naložení vozidla.  

E-ACTIVE BODY CONTROL vozu Mercedes-Benz Třídy S Sedan.

E-ACTIVE BODY CONTROL

Suverénní jízda v každé situaci: E-ACTIVE BODY CONTROL je syntézou komfortu, přesnosti a dynamiky. Kompenzované výkyvy, naklápění a nárazy – zažijte prvotřídní efekty moderního, plně aktivního podvozku – na dálnici, ale i na klikatých či nekvalitních vozovkách.

Řízení zadní nápravy vozu Mercedes-Benz Třídy S Sedan.

Řízení zadní nápravy

Díky řízení zadní nápravy s přizpůsobením úhlu natočení řízeného kola o 4,5° těžíte ze tří výhod: suverénnější jízdní vlastnosti, výrazně vyšší agilita a v neposlední řadě lepší obratnost – například při parkování. ‒ Řízení zadní nápravy s přizpůsobením úhlu natočení řízeného kola o 10° zmenšuje průměr otáčení téměř o dva metry. Díky tomu je Třída S při manévrování téměř tak ovladatelná jako kompaktní sedan. Při vyšší rychlosti naopak jedete se suverenitou dlouhého rozvoru.