Bok vozidla poškrábaný od nákupního košíku?

Porucha nebo poškození: Mercedes-Benz pomůže.

Poškozené plechy v zahradnickém centru?

Porucha nebo poškození: Mercedes-Benz pomůže.

Náraz zezadu na cestě na letní slavnost?

Porucha nebo poškození: Mercedes-Benz pomůže.

Vyhnuli jste se srně, ale zachytili svodidla?

Porucha nebo poškození: Mercedes-Benz pomůže.

Možnosti kontaktování


Rychlá komplexní pomoc.

Možnosti kontaktování


Rychlá komplexní pomoc.

Co dělat, když se něco stane? Na koho se obrátit při škodě? Kdo by mohl být v případě potřeby rychle na místě? Mercedes-Benz pomůže. Pomoc si vyžádáte jednoduše stisknutím tlačítka ve svém voze Mercedes nebo telefonicky a my Vám poradíme a doprovodíme Vás při dalších krocích.

  • Mercedes-Benz

    Servisní hotline +420 296 335 601

    Asistenční linka servisu Mercedes-Benz organizuje 24 hodin denně a sedm dní v týdnu rychlou pomoc při poruše nebo nehodě.

    Servisní hotline +420 296 335 601

    Porucha, malá nehoda nebo větší škoda: naše kompetentní kontaktní osoby jsou tu pro Vás 24 hodin denně a sedm dní v týdnu. Pomohou Vám ve všech otázkách ohledně případných škod a zorganizují pro Vás vhodná opatření. Od osobní péče na místě přes organizaci pokračování ve Vaší jízdě až po optimální opravu Vašeho vozu Mercedes. Vše z jedné ruky – vše, abyste zůstali mobilní a v pohodě.

    Pomoc při poruše pro neslyšící nebo nedoslýchavé lze využít pomocí následující e-mailové adresy: hls.deu@cac.mercedes-benz.com.
    Do e-mailu prosím uveďte údaje o vozidle, údaje o majiteli vozidla, popis problémů a také místo, kde se vůz s defektem nachází.

    Asistenční linka

    Při volání na číslo 00800 1 777 7777 jsou kompetentní kontaktní osoby u Mercedes-Benz k dispozici 24 hodin denně.

    Rychlé vytočení čísla, osobní spojení: při volání na číslo +420 296 335 601 se dovoláte 24 hodin denně našim kompetentním kontaktním osobám.

    Tlačítko Mercedes me

    Tlačítko Mercedes me v telefonním seznamu vozidla spojí řidiče přímo se zaměstnancem servisu Mercedes-Benz.

    Pomoc přivoláte poklepáním prstu: tlačítko Mercedes me v telefonním seznamu Vašeho vozidla Vás spojí přímo s naším servisním zaměstnancem.

    Tlačítko SOS

    Tlačítko SOS ve střešní ovládací jednotce vozidla vytvoří okamžitě telefonické spojení s centrálou tísňových volání Mercedes-Benz.

    Stačí stisknutí tlačítka: tlačítko SOS ve střešní ovládací jednotce Vašeho vozidla vytvoří okamžitě telefonické spojení s centrálou tísňových volání Mercedes-Benz.

  • Mercedes-AMG

    Servisní hotline +420 296 335 601

    Asistenční linka Mercedes-AMG: exkluzivně pro zákazníky s vozidly Mercedes-AMG

    Servisní hotline +420 296 335 601

    Přímá linka na Váš „AMG Boxencrew“ pro maximální servisní výkon: budete přímo spojeni s odborníkem na vozidla AMG, který Vám v přátelské atmosféře poskytne kompetentní podporu. Bez ohledu na to, zda si chcete sjednat termín nebo máte požadavky týkající se Vašeho vozidla Mercedes-AMG – my se o vše postaráme! A poskytneme Vám pomoc i při neočekávané poruše nebo nehodě.

    Vaše výhody:

    • Kompetentní servis pro Váš vůz Mercedes-AMG
    • Exkluzivně pro zákazníky s vozidly Mercedes-AMG
    • Spojení s odborníkem na AMG bez čekání
    • 24 hodin denně, 365 dní v roce
    • Zdarma

    Pomoc při poruše pro neslyšící nebo nedoslýchavé lze využít pomocí následující e-mailové adresy: hls.deu@cac.mercedes-benz.com.
    Do e-mailu prosím uveďte údaje o vozidle, údaje o majiteli vozidla, popis problémů a také místo, kde se vůz s defektem nachází.

SmallRepair


Proti drobným stopám všedního dne.

SmallRepair


Proti drobným stopám všedního dne.

Při cestě na dovolenou škrábanec na vnějším zpětném zrcátku – co teď?

S inovativními opravnými procesy dokáže Mercedes-Benz nechat rychle a výhodně zmizet drobné oděrky zvenku i zevnitř.

Při cestě na dovolenou škrábanec na vnějším zpětném zrcátku – co teď?

Mercedes-Benz pomůže.

Mercedes-Benz pomůže.

Během života vozidla téměř není možné vyvarovat se škrábanců, důlků nebo poškození způsobených kamínky. Proto je k dispozici Mercedes-Benz SmallRepair. S inovativními opravnými procesy je možné nechat zmizet drobné oděrky zvenku i zevnitř rychle a především výhodně – bez výměny celých dílů. A samozřejmě v obvyklé vysoké a testované kvalitě Mercedes-Benz.

Opravy poškození


Pro každý problém vhodné řešení.

Opravy poškození


Pro každý problém vhodné řešení.

„Domluvili jste si party a pak jste narazili do vozidla před Vámi? Co teď?“

Poškození karoserie, práce na lakování nebo výměna součástí vozidla – na opravu se jezdí do kvalifikovaného servisu Mercedes-Benz.

„Domluvili jste si party a pak jste narazili do vozidla před Vámi? Co teď?“

Společnost Mercedes-Benz Vám pomůže.

Společnost Mercedes-Benz Vám pomůže.

Také poškození v důsledku nárazu zezadu nebo větší poškození při nehodě pečlivě opraví zkušení specialisté společnosti Mercedes-Benz: vhodnými metodami, postupy šetrnými k materiálům a s výjimečným know-how výrobce. Váš Mercedes tak zůstane technicky a opticky originálem. Jako doklad výjimečné kvality opravy obdržíte certifikát Mercedes-Benz Repair™.

Řešení mobility


Díky službě Mobilo dosáhnete Vašeho cíle.

Řešení mobility Mobilo je u každého osobního automobilu ve standardní výbavě a je po každém servisu u společnosti Mercedes-Benz bezplatně obnovováno – a to až 30 let.

Řešení mobility


Díky službě Mobilo dosáhnete Vašeho cíle.

Řešení mobility Mobilo je u každého osobního automobilu ve standardní výbavě a je po každém servisu u společnosti Mercedes-Benz bezplatně obnovováno – a to až 30 let.

Rychlá pomoc přímo na místě – zdarma a 24 hodin denně.

Při poruše, nehodě nebo v případě vandalismu zajistí služba Mobilo Mercedes-Benz po celé Evropě Váš dojezd do cíle.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znovu prohlédnout

Rychlá pomoc přímo na místě – zdarma a 24 hodin denně.

Při poruše, nehodě, malém problému nebo v případě vandalismu se naši specialisté po celé Evropě postarají o to, abyste mohli pokračovat v jízdě. Ať už pomocí opravy na místě, náhradního vozidla nebo letadla. A jestliže chcete raději v klidu počkat na opravu Vašeho vozidla, rádi Vám zaplatíme hotelový pokoj.

Pro vozidla s první registrací mezi 24.10.1998 a 31.03.2008, pokud je řešení mobility pravidelně prodlužováno nebo obnovováno při servisní prohlídce u partnera Mercedes-Benz, platí předchozí produkt MobiloLife.