Výkon.

Zažijte AMG Driving Performance všemi smysly: v novém AMG GT Roadster.

Mercedes-AMG GT C Roadster: Kraftstoffverbrauch kombiniert: 12,5 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 284 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Modely


Zjistěte více informací o modelech Mercedes-AMG GT Roadster.

Modely


Zjistěte více informací o modelech Mercedes-AMG GT Roadster.

  • Mercedes-AMG GT Roadster

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster dokonale snoubí životní styl a sportovní charakter. S nejvyšší rychlostí 302 km/h a zrychlením z 0 na 100 km/h za 4,0 sekundy propojuje dohromady maximální výkon a nenucenou jízdu. Sportovní podvozek AMG, aktivní systém regulace proudění vzduchu a luxusní interiér tvoří výrazné prvky vozu Mercedes-AMG GT Roadster.

    Na obrázku je výrazná příď vozu Mercedes-AMG GT Roadster v plné rychlosti.
    Na obrázku je Mercedes-AMG GT Roadster z ptačí perspektivy.
    Na obrázku je Mercedes-AMG GT Roadster z bočního pohledu při otevírání skládací střechy.

    350 kW (476 k)<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    Jmenovitý výkon

    630 Nm

    Točivý moment

  • Mercedes-AMG GT S Roadster

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    Již tak vynikající výkon modelu Mercedes-AMG GT Roadster se s modelem GT S posouvá ještě dál. Čtyřlitrový motor V8 se dvěma turbodmychadly AMG s výkonem 384 kW (522 k)<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p> a 670 Nm přináší v porovnání s modelem Mercedes-AMG GT o 34 kW (46 k) vyšší výkon. Podvozek AMG RIDE CONTROL lze nastavit ve třech stupních – od komfortního až po sportovně tuhý. Z 0 na 100 km/h se tento roadster dostane za 3,8 sekundy a dosáhne v případě potřeby maximální rychlosti 308 km/h.

    384 kW (522 k)<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    Jmenovitý výkon

    670 Nm<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    Točivý moment

    Na obrázku je výrazná příď vozu Mercedes-AMG GT S Roadster s otevřenou střechou v plné rychlosti v zatáčce.
    Na obrázku je výrazná záď vozu Mercedes-AMG GT S Roadster s otevřenou střechou v noci na silnici.
    Na obrázku je Mercedes-AMG GT S Roadster z bočního pohledu, s otevřenou střechou a otevřenými dveřmi řidiče.
  • Mercedes-AMG GT C Roadster

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Roadster je ten nejintenzivnější způsob, jak zažít sportovní vůz. Neomezený požitek z jízdy s otevřenou střechou a působivý výkon zajišťují ryzí emocionalitu. S nejvyšší rychlostí 316 km/h a zrychlením z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy se pohybuje bezprostředně na hranici řidičských možností. K výrazným prvkům patří řízení zadní nápravy AMG, podvozek AMG RIDE CONTROL a široká záď.

    Na obrázku je výrazná příď vozu Mercedes-AMG GT C Roadster v plné rychlosti.
    Na obrázku je interiér vozu Mercedes-AMG GT C Roadster.
    Na obrázku je Mercedes-AMG GT C Roadster v plné rychlosti.

    410 kW (557 k)<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    Jmenovitý výkon

    680 Nm<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    Točivý moment

  • Mercedes-AMG GT R Roadster

    Mercedes-AMG GT R Roadster.

    Mercedes-AMG GT R Roadster.

    Zřejmě nejatraktivnější spojení krásy a dravosti: Mercedes-AMG GT R Roadster kombinuje výrazný design se životním stylem pod širým nebem. Díky silnému motoru V8 se dvěma turbodmychadly 430 kW (585 k),<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p> nastavitelnému závitovému pojezdovému ústrojí s aktivním řízením zadní nápravy, aktivní aerodynamice a inteligentní lehké konstrukci se tento model limitovaný na 750 vozů stává novým symbolem exkluzivního výkonu.

    430 kW (585 k)<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    Jmenovitý výkon

    700 Nm<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

    Točivý moment

    Na obrázku je model Mercedes-AMG GT R Roadster.
    Na obrázku je model Mercedes-AMG GT R Roadster.
    Na obrázku je model Mercedes-AMG GT R Roadster.

Mercedes-AMG GT Roadster: Kraftstoffverbrauch kombiniert: 11,5-11,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 261 g/km;
Mercedes-AMG GT S Roadster: Kraftstoffverbrauch kombiniert: 11,5 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 262 g/km;
Mercedes-AMG GT C Roadster: Kraftstoffverbrauch kombiniert: 12,5 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 284 g/km
Mercedes-AMG GT R Roadster: spotřeba paliva kombinovaná: 12,5 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 284 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Jízdní vlastnosti


Když se z jízdy stane zážitek.

Motor, podvozek nebo převodovka – Mercedes-AMG GT Roadster je dimenzován na ty nejvyšší výkony.

Jízdní vlastnosti


Když se z jízdy stane zážitek.

Motor, podvozek nebo převodovka – Mercedes-AMG GT Roadster je dimenzován na ty nejvyšší výkony.

Objevte pohon a jízdní dynamiku vozu Mercedes-AMG GT Roadster.

Výfukový systém AMG

Při zrychlení zazní silný zvuk V8 typický pro AMG. Při konstantní rychlosti je zvuk zdrženlivější. Dva integrované, chromované kryty koncovek vytváří optické akcenty.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

Sedmistupňová převodovka s dvojitou spojkou fascinuje razantními časy řazení a emotivním meziplynem. DYNAMIC SELECT poskytuje ale také obzvláště komfortní jízdní programy pro uvolněné, efektivní jízdy.

Převodovka s dvojitou spojkou se skládá ze dvou dílčích převodovek: jedna přenáší tažnou sílu na kola, zatímco druhá již volí další převodový stupeň. To umožňuje spontánní změnu převodových stupňů a extrémně krátké doby řazení.

Torzní trubka

Čelní středový motor tvoří s vzadu uloženou převodovkou s dvojitou spojkou pevnou jednotku. Obě součásti jsou vzájemně spojeny s tuhostí v ohybu a ve zkrutu.

Uvnitř rotuje extrémně lehký karbonový hnací hřídel, který je pevný ve zkrutu. Předává výkon 4litrového motoru V8 se dvěma turbodmychadly důsledně na sportovní převodovku AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. Nakonec přenáší sílu do zrychlení. Neuvěřitelně rychle, až to bere dech.

Sportovní podvozek AMG

Díky perfektní realizaci koncepce dvojitých příčných ramen, úspěšných v motoristickém sportu, umožňuje sportovní podvozek AMG přesvědčivý výkon závodních okruhů.

Koncepce dvojitých příčných ramen zajišťuje excelentní příčnou dynamiku a jízdní stabilitu při vysokých rychlostech a dobrou možnost regulace vnějších vlivů, jako boční vítr, hrboly na vozovce nebo změny součinitele tření.

Motor V8 se dvěma turbodmychadly AMG

Čtyřlitrový motor V8 se dvěma turbodmychadly AMG podává výkon až 350 kW (476 k) a vyvíjí maximální točivý moment 630 Nm. Stejně působivá je jeho suchá hmotnost pouhých 245 kg.

Hliníková kliková skříň poskytuje nejvyšší pevnost při nízké hmotnosti. Obě turbodmychadla jsou extrémně kompaktně namontována v takzvaném „horkém vnitřním V“. Výsledek: optimální reakce, extrémně vysoká tažná síla již při nízkých otáčkách a také vylepšené emisní hodnoty.

Podvozek AMG RIDE CONTROL

Od komfortního cestování až po sportovní jízdu: podvozek se po stisknutí tlačítka přizpůsobí Vašim požadavkům.

Díky nastavení „Comfort“ získáte vyváženou charakteristiku tlumení, „Sport“ a „Sport+“ Vás podpoří tužším nastavením při sportovní jízdě. Výběr je na Vás!

Mercedes-AMG GT Roadster: Kraftstoffverbrauch kombiniert: 11,5-11,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 261 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Konstrukce vozidla


Konstrukce vozidla pro ten nejvyšší výkon.

Vyroben, aby Vás okouzlil: konstrukce vozu Mercedes-AMG GT Roadster umožňuje fenomenální výkon na úrovni motosportu.

Konstrukce vozidla


Konstrukce vozidla pro ten nejvyšší výkon.

Vyroben, aby Vás okouzlil: konstrukce vozu Mercedes-AMG GT Roadster umožňuje fenomenální výkon na úrovni motosportu.

  • Trakce

    Silný vůz s vynikající přilnavostí.

    Silný vůz s vynikající přilnavostí.

    Hnací ústrojí v konstrukci Transaxle umožňuje rozložení hmotnosti podporující tažnou sílu v poměru 47 % vpředu a 53 % vzadu. Samosvorný diferenciál zadní nápravy AMG zlepšuje trakci speciálně při sportovním způsobu jízdy tak, aby nedocházelo k prokluzu hnacího kola na vnitřní straně zatáčky.

    Konstrukce Transaxle vozu Mercedes-AMG GT Roadster umožňuje optimální trakci speciálně při sportovním způsobu jízdy.

    47 / 53

    Perfektní vyvážení: vpředu lehčí než vzadu.

    Mercedes-AMG GT Roadster: spotřeba paliva kombinovaná: XX,X l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: XXX g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

  • Příčná dynamika

    Vynikající v každé situaci.

    Díky mazání se suchou klikovou skříní má vozidlo nižší těžiště a ve voze Mercedes-AMG GT Roadster je tak zajištěna vynikající příčná dynamika.

    Vynikající v každé situaci.

    Díky mazání se suchou klikovou skříní má vozidlo nižší těžiště a je tak zajištěna vynikající příčná dynamika. Podvozek AMG RIDE CONTROL nastavitelný ve třech stupních a také aerodynamika optimalizovaná na přítlačnou sílu propůjčují vozu Mercedes-AMG GT Roadster stabilní a harmonické jízdní vlastnosti až do mezní oblasti. Hliníková konstrukce vytváří extrémně pevnou karoserii pro tu nejlepší možnou příčnou a podélnou dynamiku a maximální přesnost řízení.

    Mercedes-AMG GT S Roadster: spotřeba paliva kombinovaná: XX,X l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: XXX g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

  • Aerodynamika

    Optimální aerodynamika.

    Optimalizované zakrytování podvozku pro to nejlepší možné proudění vzduchu u chladiče oleje a lepší náběhové proudění zadního difuzoru.
    Aktivní systém regulace proudění vzduchu ve spodní části předního ochranného panelu zajišťuje skvělou aerodynamiku vozu Mercedes-AMG GT Roadster.

    Optimální aerodynamika.

    Koncepce aerodynamiky vyvinutá s know-how motoristického sportu vozu Mercedes-AMG GT podporuje řidiče při dynamickém a bezpečném způsobu jízdy. Sjednocuje aerodynamickou stabilitu s nízkým odporem vzduchu a integruje dostatečné chlazení a zásobení všech součástí vzduchem. AIRPANEL v předním ochranném panelu a elektricky výsuvné zadní křídlo aktivně přizpůsobují aerodynamiku aktuální jízdní situaci.

Vysoce výkonné keramické kompozitní brzdy AMG


Brzdný výkon jako v motoristickém sportu – s technologií AMG.

Vysoce výkonné keramické kompozitní brzdy AMG


Brzdný výkon jako v motoristickém sportu – s technologií AMG.

Brzdový kotouč s vysoce výkonnými kompozitními brzdami AMG vozu Mercedes-AMG GT Roadster je za účelem prezentace namontován na stěně.

Kotouče z uhlíkových vláken okouzlují obzvláště vysokým stupněm tvrdosti a jsou zároveň o 40 % lehčí než běžné kompozitní brzdové kotouče. Výhody: delší životnost, kratší brzdné dráhy, precizní bod zvýšení odporu a nejvyšší odolnost.

Příplatkové výbavy AMG


Ještě vyšší jízdní výkon. Ještě větší zážitek s vozem GT.

Příplatkové výbavy AMG


Ještě vyšší jízdní výkon. Ještě větší zážitek s vozem GT.

    Sada AMG DYNAMIC PLUS

    Na obrázku je interiér vozu Mercedes-AMG GT Roadster se sadou AMG DYNAMIC PLUS.

    Sada AMG DYNAMIC PLUS přináší maximální radost z jízdy a nejlepší možnou agilitu. Spojuje komponenty vysokého výkonu pro ještě vyšší jízdní dynamiku. Zážitek z jízdy tak dostává velmi emotivní rozměr.

    Od 57 082 Kč vč. DPH

    Systém COMAND Online

    Na obrázku je multimediální systém COMAND Online s aplikací AMG TRACK PACE v modelu Mercedes-AMG GT Roadster.

    Se systémem COMAND Online, prémiovou navigací v designu Mercedes Look and feel dokonale integrovanou do kokpitu, dorazíte do cíle rychleji a bez stresu. Díky dopravním informacím Live Traffic a Car-to-X Communication se můžete například vyhnout dopravním zácpám a mnohem dříve rozpoznat případné zdroje nebezpečí.
    S aplikací AMG TRACK PACE získáte podrobnou a profesionální analýzu Vašeho vlastního jízdního stylu. Můžete tak zlepšit svůj výkon na uzavřených trasách i bez trenéra a porovnat se s ostatními řidiči. Zobrazení je přehledné, intuitivní a srozumitelné. Můžete zaznamenat Vaše údaje z jízdy a sdílet je například na sociálních sítích s ostatními nadšenci závodů.

    Bez příplatku.

    Vysoce výkonné keramické kompozitní brzdy AMG

    Na obrázku jsou vysoce výkonné keramické kompozitní brzdy AMG modelu Mercedes-AMG GT Roadster.

    Spolehlivost v extrémních situacích, i po opakovaném maximálním brzdění: špičková brzdová soustava AMG s kompozitními (2dílné) keramickými brzdovými kotouči poskytuje hodnoty zpomalení, na které se můžete spolehnout i v mimořádných situacích. Navíc je lehčí než běžné brzdové soustavy – menší neodpružená hmota pro vyšší jízdní dynamiku a agilitu.

    Od 214 442 Kč vč. DPH

    Značka Mercedes-AMG


    The World of Driving Performance.

    Značka Mercedes-AMG


    The World of Driving Performance.

    Na obrázku je několik modelů Mercedes-AMG GT.

    Zažijte velmi širokou nabídku vozidel Mercedes-AMG a nechte se okouzlit výbušným jízdním výkonem.

    Mercedes-AMG GT S Roadster: Kraftstoffverbrauch kombiniert: 11,5 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 262 g/km;
    Mercedes-AMG GT R kupé: spotřeba paliva kombinovaná: 12,5 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 284g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: Kraftstoffverbrauch kombiniert: 12,5 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 284 g/km
    <p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

    Mercedes-AMG GT Roadster: Kraftstoffverbrauch kombiniert: 11,5-11,4 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 261 g/km;
    Mercedes-AMG GT S Roadster: Kraftstoffverbrauch kombiniert: 11,5 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 262 g/km;
    Mercedes-AMG GT C Roadster: Kraftstoffverbrauch kombiniert: 12,5 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert: 284 g/km
    Mercedes-AMG GT R Roadster: spotřeba paliva kombinovaná: 12,5 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 284 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>