To nejlepší z obou světů.

Objevte modely Mercedes-Benz s pohonem plug-in hybrid.

To nejlepší z obou světů.

Objevte modely Mercedes-Benz s pohonem plug-in hybrid.

To nejlepší z obou světů.

Objevte modely Mercedes-Benz s pohonem plug-in hybrid.

Co to je EQ Power?


Vyšší výkon, nižší spotřeba.

Co to je EQ Power?


Vyšší výkon, nižší spotřeba.

Naše modely EQ Power s pohonem plug-in hybrid jsou kombinací toho nejlepšího z obou světů: dynamiky a účinnosti elektromotoru a dojezdu spalovacího motoru. V městském provozu mohou jezdit čistě na elektřinu, lze je nabíjet doma a u veřejných nabíjecích stanic a na dlouhých trasách nabízejí obvyklý komfort málo častých zastávek za účelem čerpání paliva.

Porozuměte pohonu EQ Power


Seznamte se s pohonem EQ Power.

Kombinace elektrického a spalovacího motoru nabízí zcela nový zážitek z jízdy. Získejte více informací o jednotlivých komponentech pohonu EQ Power.

Porozuměte pohonu EQ Power


Seznamte se s pohonem EQ Power.

Kombinace elektrického a spalovacího motoru nabízí zcela nový zážitek z jízdy. Získejte více informací o jednotlivých komponentech pohonu EQ Power.

Mercedes-Benz EQ Power: pohon plug-in hybrid.

Nabíjecí zásuvka

Vysokonapěťový lithium-iontový akumulátor lze nabíjet externě pomocí nabíjecí zásuvky vpravo v zadním nárazníku.

Díky inteligentnímu on-board systému nabíjení můžete akumulátor nabíjet u wallboxu, domovní zásuvky nebo ze stále rozšířenějších veřejných nabíjecích stojanů.

Vysokonapěťový lithium-iontový akumulátor

Plně nabitý akumulátor umožňuje podle modelu ujet více než 30 km čistě
na elektřinu a tím bez lokálních emisí.

Převodovka pro hybridní pohon s elektromotorem

V hybridní hlavici standardní 9stupňové automatické převodovky 9G-TRONIC je plně integrován elektromotor a přídavná dělicí spojka mezi spalovacím motorem a elektromotorem.

Spalovací motor

Podle modelu jsou čtyř- nebo šestiválcové zážehové motory kombinovány s moduly hybrid a akumulátory různých výkonových stupňů.

Výkon spalovacího motoru je v případě potřeby podporován elektromotorem – pro extra navýšení výkonu při zrychlení. Výsledkem jsou jízdní výkony, které spojují radost z jízdy a komfort s mimořádně nízkou spotřebou a nízkými emisemi.

Rekuperační brzdová soustava

Rekuperace umožňuje zpětné získávání energie ve fázích decelerace a brzdění.

Největší potenciál snížení spotřeby paliva u hybridních pohonů spočívá v maximálním zpětném získávání energie ve fázích decelerace a brzdění. Pokud sešlápnete brzdový pedál, převezme zpomalení nejprve elektromotor, který přitom plní funkci alternátoru.

Spotřeba elektřiny vozidla 350 e třídy E v kombinovaném zkušebním cyklu: 14,0−11,5 kWh/100 km<p>Ve skutečném jízdním režimu se mohou vyskytnout odchylky od certifikovaných normovaných hodnot. Skutečné hodnoty jsou ovlivněny množstvím individuálních faktorů, jako je např. individuální jízdní styl, poměry prostředí a trasy.</p>; kombinovaná spotřeba paliva: 2,5−2,1 l/100 km<p>Ve skutečném jízdním režimu se mohou vyskytnout odchylky od certifikovaných normovaných hodnot. Skutečné hodnoty jsou ovlivněny množstvím individuálních faktorů, jako je např. individuální jízdní styl, poměry prostředí a trasy.</p>; kombinované emise CO2: 57−49 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech v aktuálním platném znění). Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel.</p>.


Nabit inženýrským duchem.

Objevte inovativní funkce, které činí jízdu vozidlem EQ Power nejen účinnějším, nýbrž také komfortnějším.


Nabit inženýrským duchem.

Objevte inovativní funkce, které činí jízdu vozidlem EQ Power nejen účinnějším, nýbrž také komfortnějším.

Jízdní programy


Jízdní programy ve vozidle plug-in hybrid.

Ať už komfortní, velmi účinný nebo sportovní: podle vozidla si můžete vybrat z různých jízdních programů

Jízdní programy


Jízdní programy ve vozidle plug-in hybrid.

Ať už komfortní, velmi účinný nebo sportovní: podle vozidla si můžete vybrat z různých jízdních programů

Jízdní program C (Komfort):

standardním nastavením je vyvážený režim „Komfort“ s optimalizovanou spotřebou.

Jízdní program S (Sport):

více agility a dynamiky se sportovně pevným přizpůsobením řízení a podvozku (u AIRMATICU), spontánním přidáváním plynu a změněnými body řazení (u převodovky 7G-TRONIC PLUS).

Jízdní program S+ (Sport Plus):

v režimu „Sport+“ lze v kombinaci s AIRMATICEM sportovní charakter ještě umocnit. Podvozek a hnací ústrojí jsou vyladěny ještě dynamičtěji, funkce ECO start-stop je deaktivována.

Jízdní program E (Economy):

vyladění na co možná nejnižší spotřebu díky mírné reakci motoru, časným bodům řazení (u převodovky 7G-TRONIC PLUS) a modifikovanému výkonu topení, vyhřívání zadního okna a klimatizace. V kombinaci s hybridní technologií podporuje program takzvané „plachtění“ a „plachtění+“: pokud řidič uvolní plyn, využívá vozidlo vlastní kinetickou energii a jede po silnici bez motoru s úsporou paliva.

Jízdní program I (Individual):

nabízí řidiči možnost nastavit si řízení, hnací ústrojí a podvozek zcela podle svých představ – od účinného přes komfortní až po sportovní. Volba probíhá jednoduše a pohodlně přes menu Konfigurace v headunit.

Také v předkonfigurovaných jízdních programech je možné jednotlivé parametry, jako např. funkci ECO start-stop nebo nastavení světlé výšky vozidla, individuálně upravit. Následnou změnou jízdního programu se obnoví nastavení uložená pro příslušný režim.

Druhy provozu


Druhy provozu ve vozidle plug-in hybrid.

Druhy provozu


Druhy provozu ve vozidle plug-in hybrid.

Zvolený druh provozu je zobrazen ve sdruženém přístroji vozidla plug-in hybrid.

Inteligentní řízení pohonu volí samostatně ideální kombinaci ze spalovacího motoru a elektromotoru, aby co možná nejúčinněji využilo energii a dojezd. Kdo chce, může mezi druhy provozu přepínat také sám.

Podle jízdního programu jsou k dispozici čtyři druhy provozu:

Hybrid: dostupné jsou všechny funkce hybridního pohonu jako režim elektrického pohonu, Boost a rekuperace, které jsou automaticky optimálně využívány v závislosti na jízdní situaci a trase za účelem nízké spotřeby.

E-MODE: slouží výlučně k jízdě na elektřinu – například v centru města nebo protože vysokonapěťový lithium-iontový akumulátor je dostatečně nabitý pro zbývající vzdálenost.

E-SAVE: stav nabití vysokonapěťového lithium-iontového akumulátoru zůstává zachován – pro pozdější jízdu na elektřinu. Režim elektrického pohonu je proto k dispozici pouze omezeně.

CHARGE: slouží k nabíjení vysokonapěťového lithium-iontového akumulátoru spalovacím motorem během jízdy. Režim elektrického pohonu proto není možný.

Provozní strategie na základě trasy


Předvídavě na cestách.

Provozní strategie na základě trasy


Předvídavě na cestách.

Provozní strategie na základě trasy Vás podporuje komplexně a současně decentně při nejúčinnějším způsobu jízdy. Sama rozhoduje o optimálním průběhu jednotlivých druhů provozu, přičemž využívá údaje navigačního systému COMAND Online. Pokud je zadán cíl, bude nabíjení a vybíjení lithium-iontového vysokonapěťového akumulátoru řízeno pro optimální využívání energie po celé trase.

Tímto způsobem se například stará o to, že do měst přijedete s pokud možno plně nabitým akumulátorem, abyste v provozu stop-and-go mohli jet účinně a často na elektrický pohon. A mimo města provozní strategie na základě trasy umožňuje optimálně nastavit stav nabití lithium-iontového vysokonapěťového akumulátoru na zbývající úsek trasy.

Haptický pedál akcelerace


Citelně účinnější jízda.

Haptický pedál akcelerace


Citelně účinnější jízda.

Haptický pedál akcelerace usnadňuje změnu druhů provozu: pokud při jízdě na elektřinu cítíte v režimu E-MODE v pedálu akcelerace bod zvýšení odporu, vyvolali jste maximální dostupný elektrický jízdní výkon. Pokud přidáváte plyn dále, připojí se spalovací motor. Dvojitým impulsem asistent ECO signalizuje, že máte v dané jízdní situaci sejmout nohu z pedálu akcelerace za účelem vypnutí spalovacího motoru.

Rekuperace a plachtění


Kdo brzdí, získává: energii.

Delší dojezd na elektřinu díky rekuperaci: při zpomalování uvolněním pedálu akcelerace (decelerační režim) a během brzdění pracuje elektromotor jako alternátor a vytváří brzdný moment na kolech. Získaná elektrická energie proudí zpět do akumulátoru a zvyšuje tím jeho stav nabití.

Rekuperace a plachtění


Kdo brzdí, získává: energii.

Delší dojezd na elektřinu díky rekuperaci: při zpomalování uvolněním pedálu akcelerace (decelerační režim) a během brzdění pracuje elektromotor jako alternátor a vytváří brzdný moment na kolech. Získaná elektrická energie proudí zpět do akumulátoru a zvyšuje tím jeho stav nabití.

Na výběr jsou tyto čtyři rekuperační stupně:

D+: režim jízdy bez motoru, žádná rekuperace
D: mírná rekuperace
D–: vysoká rekuperace
DAuto: rekuperace v závislosti na dopravní situaci

Pro další úsporu energie je motor při takzvané jízdě bez motoru zcela vypnutý a odpojený. Vozidlo jede dál bez ztráty v důsledku otáčení spalovacího motoru.

Na media displeji je zobrazován tok energie v rámci vozidla plug-in hybrid.

Tento inovativní brzdový systém umožňuje efektivnější zpětné získávání energie a tím prodloužení dojezdu. Systém využívá údajů radarové senzoriky systému COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, aby mohl dle potřeby zvýšit rekuperaci a tím zpomalení nebo ji snížit na nulu.