Technologie.

Od základu nově vyvinutý vůz EQS může zcela nově definovat také luxus.

Na obrázku je wallbox Mercedes-Benz.

Dokonalý doplněk k Vašemu novému EQS.

Poznejte výhody domácího wallboxu Mercedes-Benz a nabíjejte v pohodlí domova.
Poznejte výhody domácího wallboxu Mercedes-Benz a nabíjejte v pohodlí domova.
Nové EQS

Vytvořte si Mercedes-EQ podle vlastních představ!

Nové EQS kupé ve vašem stylu.

Nové EQS kupé ve vašem stylu.

Nové EQS

Zaujalo Vás nové plně-eletrické EQS?

Nenechte si ujít vzrušující novinky.

Nenechte si ujít vzrušující novinky.

EQS 450+: kombinovaná spotřeba elektrického proudu (dle WLTP): 20,4-15,7 kWh/100 km; emise CO2 v g/km (kombinovaný provoz): 0.<p>Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení č. 692/2008/ES. Spotřeba elektrického proudu závisí na konfiguraci vozidla.</p>

EQS 580 4MATIC: kombinovaná spotřeba elektrického proudu (dle WLTP): 21,8-17,4 kWh/100 km; emise CO2 v g/km (kombinovaný provoz): 0.<p>Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení č. 692/2008/ES. Spotřeba elektrického proudu závisí na konfiguraci vozidla.</p>

Čistě elektrický dojezd až

780 km

(WLTP)<p>Dojezd byl zjištěn na základě nařízení 2017/1151/EU. Dojezd závisí na konfiguraci vozidla.</p>

Výkon až

385 kW (524 k)<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

55''

MBUX Hyperscreen

EQS 450+: kombinovaná spotřeba elektrického proudu (dle WLTP): 20,4-15,7 kWh/100 km; emise CO2 v g/km (kombinovaný provoz): 0.<p>Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení č. 692/2008/ES. Spotřeba elektrického proudu závisí na konfiguraci vozidla.</p>

EQS 580 4MATIC: kombinovaná spotřeba elektrického proudu (dle WLTP): 21,8-17,4 kWh/100 km; emise CO2 v g/km (kombinovaný provoz): 0.<p>Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení č. 692/2008/ES. Spotřeba elektrického proudu závisí na konfiguraci vozidla.</p>

Elektrický pohon


Pohon vozu EQS. Motor nové mobility.

Zrychlení špičkového sportovního vozu a zároveň komfortní dojezd – to umožňuje nově vyvinutý pohon vozu EQS s celkovým výkonem až 470 kW<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>. Vozidla s pohonem zadní nápravy jsou vybavena jedním hnacím ústrojím, varianty 4MATIC s pohonem všech kol dvěma hnacími ústrojími. Vysokonapěťový akumulátor je umístěn mezi přední a zadní nápravou v podlaze vozidla. Díky novým technologiím článků a inteligentnímu řízení energie dosahuje EQS dojezdu až 780 km<p>Dojezd byl zjištěn na základě nařízení 2017/1151/EU. Dojezd závisí na konfiguraci vozidla.</p>.

Elektrický pohon


Pohon vozu EQS. Motor nové mobility.

Zrychlení špičkového sportovního vozu a zároveň komfortní dojezd – to umožňuje nově vyvinutý pohon vozu EQS s celkovým výkonem až 470 kW<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>. Vozidla s pohonem zadní nápravy jsou vybavena jedním hnacím ústrojím, varianty 4MATIC s pohonem všech kol dvěma hnacími ústrojími. Vysokonapěťový akumulátor je umístěn mezi přední a zadní nápravou v podlaze vozidla. Díky novým technologiím článků a inteligentnímu řízení energie dosahuje EQS dojezdu až 780 km<p>Dojezd byl zjištěn na základě nařízení 2017/1151/EU. Dojezd závisí na konfiguraci vozidla.</p>.

Drag horizontally
  • Přeborník v oblasti dojezdu

    Stále dynamické, na přání mimořádně účinné: EQS splňuje nejvyšší nároky i v oblasti vhodnosti pro každodenní použití. S maximálním dojezdem 785 km (WLTP)<p>Dojezd byl zjištěn na základě nařízení 2017/1151/EU. Dojezd závisí na konfiguraci vozidla.</p> lze s EQS 450+ bez zastávek na nabíjení zvládnout dokonce i dlouhé trasy. A pokud přesto musíte nabíjet, umožňuje inteligentní management nabíjení jak na straně vozidla, tak i u infrastruktury výkon při nabíjení až 200 kW.

    EQS 450+: kombinovaná spotřeba elektrického proudu (dle WLTP): 20,4-15,7 kWh/100 km; emise CO2 v g/km (kombinovaný provoz): 0.<p>Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 2017/1151/EU. Spotřeba elektrického proudu závisí na konfiguraci vozidla.</p>

  • Zásobník energie a tlumič v jednom

    V EQS je použit zdokonalený lithium-iontový vysokonapěťový akumulátor s modulární konstrukcí. Díky své zvýšené hustotě energie v porovnání s předchozími modely Mercedes-EQ nabízí využitelnou kapacitu energie až 107,8 kWh – a to při hmotnosti cca 700 kg. To vystačí k tomu, aby mohlo EQS v optimálním případě ujet až 785 km (podle WLTP)<p>Dojezd byl zjištěn na základě nařízení 2017/1151/EU. Dojezd závisí na konfiguraci vozidla.</p>. Akumulátor je navíc začleněn do inteligentního tepelného managementu vozu EQS – pokud je aktivována navigace s Electric Intelligence, je akumulátor v případě potřeby během jízdy předehříván nebo ochlazován, aby byla dosažena optimální teplota pro efektivní nabíjení pomocí nabíjecí stanice. Interně vyvinutý, inovativní software managementu akumulátoru umožňuje aktualizace vzdušnou cestou (OTA). Řízení energie vozu EQS tak zůstává aktuální po celou dobu životnosti vozidla.

  • Inteligentní rekuperace

    EQS nabízí několik variant zpětného získávání energie pomocí rekuperace. Vysokonapěťový akumulátor je přitom nabíjen tím, že je mechanický otáčivý pohyb v deceleračním režimu nebo při brzdění přeměňován na elektrickou energii. DAuto umožňuje inteligentní rekuperaci pomocí údajů navigace a kamer. Přitom je dosahováno zpomalení až 5 m/s² ‒ z toho 3 m/s² díky rekuperaci (2 m/s² pomocí brzd na kolech). Alternativně může řidič zvolit zpomalování ve třech stupních (D+, D, D-) a také funkci jízdy bez motoru manuálně pomocí kolébkových přepínačů za volantem.

  • Pro maximální dojezdy a maximální výkon

    EQS je jako první model založen na nově vyvinuté konstrukci platformy EVA2. S různými velikostmi akumulátoru a variantami pohonu umožňuje tento sedan jízdu na elektrický pohon šitou na míru. Synchronní motor s permanentním magnetem, dvoustupňová převodovka a výkonová elektronika tvoří elektrické hnací ústrojí (eATS). Podle výkonového stupně pracuje jeden pohon eATS na zadní nápravě a ve spojení s plně variabilním pohonem všech kol 4MATIC další pohon na přední nápravě. Akumulátor je umístěn v prostoru spodku vozidla mezi přední a zadní nápravou.

Na obrázku je technologie akumulátoru vozu EQS od Mercedes-EQ.
  • Dojezd

  • Akumulátor

  • Rekuperace

  • Konstrukce platformy EVA2

EQS 450+: kombinovaná spotřeba elektrického proudu (dle WLTP): 20,4-15,7 kWh/100 km; emise CO2 v g/km (kombinovaný provoz): 0.<p>Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení č. 692/2008/ES. Spotřeba elektrického proudu závisí na konfiguraci vozidla.</p>

EQS 580 4MATIC: kombinovaná spotřeba elektrického proudu (dle WLTP): 21,8-17,4 kWh/100 km; emise CO2 v g/km (kombinovaný provoz): 0.<p>Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení č. 692/2008/ES. Spotřeba elektrického proudu závisí na konfiguraci vozidla.</p>

Nabíjení


Snadněji se nabíjí.

Komfort EQS začíná při nabíjení.

Prostřednictvím Mercedes me Charge získáte pohodlný přístup k veřejným nabíjecím stojanům různých poskytovatelů. I za hranicemi Vaší země. Proces nabíjení spustíte zcela jednoduše přes MBUX ve vozidle, nabíjecí kartu Mercedes me Charge – nebo zcela nově v EQS: díky Plug & Charge můžete u vybraných nabíjecích stanic ověřit totožnost přímo přes nabíjecí kabel. Vyúčtování probíhá automaticky.* Nabít – a jede se dál.

Nabíjení


Snadněji se nabíjí.

Komfort EQS začíná při nabíjení.

Prostřednictvím Mercedes me Charge získáte pohodlný přístup k veřejným nabíjecím stojanům různých poskytovatelů. I za hranicemi Vaší země. Proces nabíjení spustíte zcela jednoduše přes MBUX ve vozidle, nabíjecí kartu Mercedes me Charge – nebo zcela nově v EQS: díky Plug & Charge můžete u vybraných nabíjecích stanic ověřit totožnost přímo přes nabíjecí kabel. Vyúčtování probíhá automaticky.* Nabít – a jede se dál.

Na obrázku je symbol Mercedes me Charge pro nové EQS.

Nekomplikované i pro čisté svědomí, neboť s Mercedes me Charge proces nabíjení zezelená. Prostřednictvím vysoce kvalitních osvědčení o původu garantujeme, že za energii čerpanou při nabíjení přes Mercedes me Charge bude do sítě následně přiveden elektrický proud z obnovitelných zdrojů.

Mercedes me Charge rovněž umožňuje přístup k výkonným rychlonabíjecím stanicím v celoevropské síti rychlonabíjecích stanic společnosti IONITY. Se službou Mercedes me connect „IONITY Unlimited“ jsou pro zákazníky s vozidly EQS v ceně zahrnuty náklady na nabíjení po dobu jednoho roku od aktivace služby. Tímto způsobem je zaručeno bezstarostné cestování na delší vzdálenosti – díky krátkým dobám nabíjení zcela bez nákladů na nabíjení. Po uplynutí prvního roku můžete v Mercedes me Store získat službu „IONITY: zvýhodněné rychlonabíjení“ a zajistit si tak výhodnější cenu elektrické energie.

* Pro využívání Mercedes me Charge je nutná jednorázová registrace.

EQS 450+: kombinovaná spotřeba elektrického proudu (dle WLTP): 20,4-15,7 kWh/100 km; emise CO2 v g/km (kombinovaný provoz): 0.<p>Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení č. 692/2008/ES. Spotřeba elektrického proudu závisí na konfiguraci vozidla.</p>

EQS 580 4MATIC: kombinovaná spotřeba elektrického proudu (dle WLTP): 21,8-17,4 kWh/100 km; emise CO2 v g/km (kombinovaný provoz): 0.<p>Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení č. 692/2008/ES. Spotřeba elektrického proudu závisí na konfiguraci vozidla.</p>

Digitální interiér


Nový MBUX Hyperscreen. Nejmodernější displej, jaký jsme kdy vyvinuli.

V novém EQS budete obklopeni doslova pokrokovým luxusem. Nový MBUX Hyperscreen se rozprostírá přes celou šířku přístrojové desky. Za ušlechtilým sklem se skrývá LCD displej řidiče, prostřední media displej a displej spolujezdce ve vysoce moderní technologii OLED.

Digitální interiér


Nový MBUX Hyperscreen. Nejmodernější displej, jaký jsme kdy vyvinuli.

V novém EQS budete obklopeni doslova pokrokovým luxusem. Nový MBUX Hyperscreen se rozprostírá přes celou šířku přístrojové desky. Za ušlechtilým sklem se skrývá LCD displej řidiče, prostřední media displej a displej spolujezdce ve vysoce moderní technologii OLED.

Na obrázku je technologie kokpitu vozu EQS od Mercedes-EQ.
Video znázorňuje technologii kokpitu vozu EQS od Mercedes-EQ.
Znovu prohlédnout

    Head-up displej s rozšířenou realitou MBUX

    Na obrázku je head-up displej s rozšířenou realitou MBUX vozu EQS od Mercedes-EQ.

    Reálný a digitální svět splývají v jeden celek: příplatkový head-up displej s rozšířenou realitou zlepšuje bezpečnost stejně jako komfort. Zorné pole je doplňováno o virtuální informace.

    Asistent MBUX v interiéru

    Na obrázku je asistent MBUX v interiéru vozu EQS od Mercedes-EQ.
    Das Video veranschaulicht den MBUX Interieur-Assistent des EQS von Mercedes-EQ.
    Znovu prohlédnout

    Za příplatek dostupný asistent MBUX v interiéru snímá cestující na předních sedadlech. Interpretuje jejich pohyby a reaguje na ně. Díky tomu lze například bezdotykově zapnout a vypnout světlo pro čtení. Také panoramatické střešní okno se otevírá a zavírá, aniž byste museli stisknout tlačítko.

    Předvídavá asistence: nultá úroveň úvodní obrazovky.

    Na obrázku je nultá úroveň úvodní obrazovky vozu EQS od Mercedes-EQ.

    V EQS byla domovská obrazovka od základu nově promyšlena: nyní můžete 80 % nejčastějších interakcí provést přímo – beze změny aplikace. Systém reaguje podle situace, učí se na základě Vašich rozhodnutí a předkládá předvídavé nabídky.

    Mercedes me connect


    Digitální služby a aktualizace pro Vaše EQS.

    Mercedes me connect


    Digitální služby a aktualizace pro Vaše EQS.

    Díky novým službám on-demand můžete funkce svého EQS přizpůsobit svým představám také po koupi.

    Na obrázku je interiér vozu Mercedes-Benz s otevřenými dveřmi spolujezdce.

    Díky novým službám on-demand můžete funkce svého EQS přizpůsobit svým představám také po koupi.

    Mezi digitálně aktivovatelné funkce například patří volba zvukového profilu nebo jízdní programy se sníženým výkonem pro mladé nebo nezkušené řidiče. Také můžete zabezpečit své údaje ve vozidle, pokud EQS používají další řidiči.

    Technické údaje


    Výkonové stupně a technické údaje vozu EQS od Mercedes-EQ

    Technické údaje


    Výkonové stupně a technické údaje vozu EQS od Mercedes-EQ

    Rozměry


    Klidně si ho přeměřte: EQS se k Vám dokonale hodí.

    Rozměry


    Klidně si ho přeměřte: EQS se k Vám dokonale hodí.

    Na obrázku je EQS od Mercedes-EQ při pohledu zepředu.
    Na obrázku je EQS od Mercedes-EQ při pohledu zepředu.
    Na obrázku je EQS od Mercedes-EQ při pohledu zezadu.
    Na obrázku je EQS od Mercedes-EQ při pohledu z boku.
    Na obrázku je EQS od Mercedes-EQ při pohledu shora.