Točivý moment

900 Nm<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

Zrychlení

3,5 s

z 0 na 100 km/h

Výkon

450 kW<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 11,2 l/100 km, emise CO₂, kombinovaný provoz: 255 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Výrazné prvky vozidla


Denní rytmus – 900 Nm.

Vy udáváte takt. Zbytek zajistí Vaše vozidlo: s katapultujícím zrychlením doprovázeným mocným basem aktivovatelného výfukového systému AMG Performance s dvojitými koncovkami výfuku. Žádné luxusní vozidlo nemá emotivnější projev. A Vy si ho vychutnáte v tomto novém modelu. V novém vozidle Mercedes-AMG S 63 4MATIC+, které se svým 4litrovým motorem AMG V8 se dvěma turbodmychadly o výkonu 450 kW (612 k) a točivém momentu 900 Nm<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhé 3,5 sekundy.

Výrazné prvky vozidla


Denní rytmus – 900 Nm.

Vy udáváte takt. Zbytek zajistí Vaše vozidlo: s katapultujícím zrychlením doprovázeným mocným basem aktivovatelného výfukového systému AMG Performance s dvojitými koncovkami výfuku. Žádné luxusní vozidlo nemá emotivnější projev. A Vy si ho vychutnáte v tomto novém modelu. V novém vozidle Mercedes-AMG S 63 4MATIC+, které se svým 4litrovým motorem AMG V8 se dvěma turbodmychadly o výkonu 450 kW (612 k) a točivém momentu 900 Nm<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p>zrychlí z 0 na 100 km/h za pouhé 3,5 sekundy.

Na obrázku je Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ z bočně čelního pohledu.

Exteriér

Na obrázku je vnitřní prostor modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Interiér

Na obrázku je průřez vozem Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ při pohledu shora.

Výkon

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 11,2 l/100 km, emise CO₂, kombinovaný provoz: 255 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Design exteriéru


Atraktivní ozdoba přídě.

Chtěli jsme vytvořit něco víc než jen automobil. Vznikl symbol moderního luxusu: Mercedes-AMG S 63 4MATIC+. Již příď s typickým tvarem AMG s prostornými přívody vzduchu na křídle ve tvaru proudového letadla a charakteristická maska chladiče s logem AMG rozzáří oči pozorovatele. Z bočních linií až po oblast zádě vozidla jasně vyzařuje kreativní krédo naší práce: luxusní dynamika.

Design exteriéru


Atraktivní ozdoba přídě.

Chtěli jsme vytvořit něco víc než jen automobil. Vznikl symbol moderního luxusu: Mercedes-AMG S 63 4MATIC+. Již příď s typickým tvarem AMG s prostornými přívody vzduchu na křídle ve tvaru proudového letadla a charakteristická maska chladiče s logem AMG rozzáří oči pozorovatele. Z bočních linií až po oblast zádě vozidla jasně vyzařuje kreativní krédo naší práce: luxusní dynamika.

Na obrázku je Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ z bočně čelního pohledu.

Design exteriéru

Na obrázku je Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ z předního pohledu.

Exkluzivní exteriér Mercedes-AMG se pyšní sportovními designovými prvky. Specificky tvarovaná příď vyzařuje se svou maskou chladiče ve vysoce lesklém chromu a předním nárazníkem AMG s černě lakovaným křídlem jet-wing silný výkon. Velmi velké otvory pro přívod vzduchu zahrnují dva příčné deflektory a tím optimalizují chlazení motoru. Dynamicky působí také boční linie exteriéru Mercedes-AMG s nápisem „V8 BITURBO 4MATIC+“ a individuálně ztvárněnými bočními prahovými nástavci AMG.

Výfukový systém AMG Performance

Na obrázku je záď modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ při pohledu zblízka.

Sonorní zvuk typický pro AMG nebo zdrženlivý zvukový projev – pomocí třech variabilně nastavitelných klapek výfukových plynů se akustika výfukového systému AMG Performance maximálně přizpůsobí zvolenému jízdnímu programu. Řidič má navíc možnost zvukový doprovod měnit stisknutím tlačítka. Tato standardní výbava řidiči umožňuje maximální odstupňování zvukových kulis, od komfortní až po vysoce emotivní.

Vysoce výkonná keramická kompozitní brzdová soustava AMG

Na obrázku je vysoce výkonná keramická kompozitní brzdová soustava AMG modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ v detailním záběru.

O excelentní zpomalení se starají velkoryse dimenzované brzdové kotouče, které jsou kompletně vnitřně chlazeny a jsou děrované. Provedení v kompozitní technologii zlepšuje odolnost i při velmi extrémních podmínkách a snižuje neodpruženou hmotu na kole. Za příplatek mohou být třmeny kotoučových brzd lakovány červeně.

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 11,2 l/100 km, emise CO₂, kombinovaný provoz: 255 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Design interiéru


Mission Control.

Vychutnejte si čas a buďte vždy o kousek napřed. Futuristické ovládací a zobrazovací prvky a také vybrané, perfektně zpracované materiály: každý dotyk v interiéru modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ se promění v luxusní zážitek. Od volantu AMG Performance až po sedadla AMG se specifickým čalouněním, jejichž kontura poskytuje vynikající boční držení.

Design interiéru


Mission Control.

Vychutnejte si čas a buďte vždy o kousek napřed. Futuristické ovládací a zobrazovací prvky a také vybrané, perfektně zpracované materiály: každý dotyk v interiéru modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ se promění v luxusní zážitek. Od volantu AMG Performance až po sedadla AMG se specifickým čalouněním, jejichž kontura poskytuje vynikající boční držení.

Na obrázku je vnitřní prostor modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Design interiéru

Na obrázku je vnitřní prostor modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Interiér AMG zahrnuje řadu exkluzivních výbav signalizujících sportovní charakter a potenciál výkonu. Čalounění kůží nappa AMG splňuje maximální nároky a se svým designem V8 specifickým pro modely AMG vytváří exkluzivní akcenty. Vysokým standardem se také pyšní přístrojová deska, která je na vrchní části čalouněná syntetickou kůží ARTICO. Interiér se dále odlišuje kvalitními analogovými hodinami v designu IWC. Hodiny se nacházejí uprostřed mezi větracími výdechy v ozdobném prvku. O umocnění sportovní atmosféry ve vnitřním prostoru vozidla se starají pedály AMG z kartáčované ušlechtilé oceli s pryžovými výstupky.

Volant

Na obrázku je volant AMG Performance čalouněný kůží nappa v interiéru modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Velmi sportovně se prezentuje na omak příjemný tříramenný volant AMG Performance čalouněný kůží nappa, dole zploštělý, perforovaný v oblastech úchopu a s fazetou v galvanizovaném stříbrném chromu s integrovaným logem AMG. Řadicí pádla na volantu umožňují manuální řazení a podporují sportovní jízdu. Tím je vytvářena atmosféra skutečného motoristického sportu. Tlačítka dotykového ovládání zaručují intuitivní řízení většiny funkcí.

Širokoúhlý kokpit AMG

Na obrázku je vnitřní prostor modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Specifické ukazatele na širokoúhlém kokpitu AMG. Přídavné informace týkající se teploty motorového a převodového oleje, plnicího tlaku nebo přístroje jako G-Meter a RACETIMER demonstrují schopnosti vozidla. Stupnice rychloměru rozšířená na 330 km/h také naprosto jasně ukazuje na potenciál motoru V8 se dvěma turbodmychadly.
Širokoúhlý kokpit AMG propojuje sdružený přístroj specifický pro AMG o úhlopříčce 31,2 cm (12,3 palce) s media displejem AMG o úhlopříčce 31,2 cm (12,3 palce) do jednoho celku a nabízí vizualizace HD s vysokým rozlišením. Pro sdružený přístroj AMG jsou nabízeny tři vzhledy: „Klasický“, „Sportovní“ a „Progresivní“.

Zadní část vozu

Na obrázku je zadní část modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

V zadní části First Class dostupné za příplatek, sestávající ze dvou jednotlivých sedadel s průběžnou konzolou Business včetně temperovaného držáku nápojů, vynikne již tak velkorysý prostor. Až 12 motorů na jedno sedadlo upravuje sedadla jako oblek šitý na míru každé velikosti postavy. Stejně komfortní přístup je zaručen k informacím nebo k telefonu. Výjimečným výrazným prvkem je zadní sedadlo Executive na straně spolujezdce s opěrkou pod nohy a nastavením opěradla až do polohy 43,5° pro optimální odpočinek. K vysoce modernímu individuálnímu multimediálnímu systému pro zadní část vozu (dostupnému za příplatek) patří dva displeje, dálkové ovládání, přehrávač Blu-Ray, vždy po jedné přípojce USB a AUX a také dvoje bezdrátová sluchátka dostupná za příplatek.

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 11,2 l/100 km, emise CO₂, kombinovaný provoz: 255 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

Výbavy AMG


Vytvořte si svůj vlastní vůz Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Výbavy AMG


Vytvořte si svůj vlastní vůz Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    Vysoce výkonná keramická kompozitní brzdová soustava AMG

    Na obrázku je vysoce výkonná keramická kompozitní brzdová soustava AMG modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    Spolehlivost v extrémních situacích, i po opakovaném maximálním brzdění: špičková brzdová soustava AMG s kompozitními keramickými brzdovými kotouči poskytuje hodnoty zpomalení, na které se můžete spolehnout i v mimořádných situacích. Navíc je lehčí než běžné brzdové soustavy – menší neodpružená hmota pro vyšší jízdní dynamiku a agilitu.

    221 170 Kč vč. DPH

    Sada AMG Carbon exteriér

    Na obrázku je vnější zpětné zrcátko modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ se sadou AMG Carbon exteriér.

    Vysoce výkonný materiál se spojuje s vysoce výkonným vozidlem: karbonové prvky v exteriéru podtrhují sportovní charakter Vašeho vozu Mercedes-AMG a díky nim Vaše vozidlo působí ještě sportovnějším a technologicky vyspělejším dojmem. Přednosti materiálu ze závodního sportu, vysoká pevnost při malé hmotnosti, se perfektně hodí k filozofii AMG.

    155 933 Kč vč. DPH

    Sada AMG Night

    Na obrázku je příď modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ se sadou AMG Night.

    Se sadou AMG Night jsou vybrané prvky exteriéru provedeny v lesklé černé barvě. To vytváří – v závislosti na zvolené barvě lakování – buď nápadné kontrasty, nebo plynulé přechody. Ať už vzrušující akcenty, nebo suverénní rezervovanost: v obou případech projevíte svůj smysl pro individuální pojetí dynamického designu.

    23 867 Kč vč. DPH

    Sada AMG Driver

    Na obrázku je sdružený přístroj se sadou AMG Driver v modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    Sada AMG Driver zahrnuje omezení nejvyšší konstrukční rychlosti na 300 km/h.

    60 464 Kč vč. DPH.

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 11,2 l/100 km, emise CO₂, kombinovaný provoz: 255 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 11,2 l/100 km, emise CO₂, kombinovaný provoz: 255 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

    Výkon


    Každý okamžik se počítá.

    Neustále překonávat sami sebe je to, co nás žene vpřed. Naše motto má v praxi podobu dokonalého, nově zkonstruovaného inovativního pohonu všech kol AMG Performance 4MATIC+. Elektromagneticky řízená spojka variabilně propojuje trvale poháněnou zadní nápravu s přední. To znamená: průběžně je vypočítáváno nejlepší možné rozdělení momentů, abyste se svým vozidlem Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ mohli jet plynule a variabilně od pohonu všech kol závislého na trakci až po čistý pohon zadních kol. Tím je zajištěno velmi výkonné zrychlení a vysoká stabilita a bezpečnost jízdy – jak na suché, tak i mokré či zasněžené vozovce.

    Výkon


    Každý okamžik se počítá.

    Neustále překonávat sami sebe je to, co nás žene vpřed. Naše motto má v praxi podobu dokonalého, nově zkonstruovaného inovativního pohonu všech kol AMG Performance 4MATIC+. Elektromagneticky řízená spojka variabilně propojuje trvale poháněnou zadní nápravu s přední. To znamená: průběžně je vypočítáváno nejlepší možné rozdělení momentů, abyste se svým vozidlem Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ mohli jet plynule a variabilně od pohonu všech kol závislého na trakci až po čistý pohon zadních kol. Tím je zajištěno velmi výkonné zrychlení a vysoká stabilita a bezpečnost jízdy – jak na suché, tak i mokré či zasněžené vozovce.

    Zjistěte více informací o hnacím ústrojí a motorizaci modelu Mercedes-AMG A 35 4MATIC sedan.

    4litrový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly.

    4litový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly ve vozidle S 63 4MATIC+ se používá výlučně s výkonovým stupněm 450 kW (612 k).<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p> Maximální točivý moment dosahuje díky 900 Nm<p>Údaje o jmenovitém výkonu a jmenovitém točivém momentu podle nařízení (ES) č. 715/2007 v aktuálně platném znění.</p> dosud nejvyšší hodnoty.

    Je k dispozici v širokém rozsahu otáček od 2750 do 4500 ot./min a zprostředkovává pocit rozvážné suverenity. Spurt z 0 na 100 km/h za 3,5 sekundy je tak rychlý jako v žádném jiném luxusním výkonném sedanu a dynamický dopředný tah sahá až po omezenou nejvyšší přípustnou rychlost 250 km/h (se sadou AMG Driver: 300 km/h).

    AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

    Převodovka AMG SPEEDSHIFT MCT 9G Vás optimálně podpoří při obzvláště dynamickém stylu jízdy a při každé jízdě Vám zaručí atmosféru skutečného motoristického sportu.

    Rychlá, sportovní změna převodového stupně nebo komfortní, sotva postřehnutelné procesy řazení v závislosti na jízdním režimu: díky devíti převodovým stupňům se motor většinu času nachází v optimálním rozsahu otáček.

    AMG Performance 4MATIC+.

    Nejlepší možná trakce a výkon v každé situaci: plně variabilní pohon všech kol 4MATIC+ od Mercedes-AMG rozděluje točivý moment inteligentně a plynule mezi přední a zadní nápravu.

    Tím zažíváte výhody pohonu všech kol a pohonu zadních kol současně – pro jízdní dynamiku typickou pro modely AMG a maximální potěšení z jízdy.

    AMG RIDE CONTROL+.

    AMG RIDE CONTROL+ Vás nadchne sportovním ovládáním vozidla i v hraniční oblasti. Systém vzduchového odpružení je přitom specificky pro AMG dimenzovaný pro vysoký výkon a

    adaptivní systém tlumení citlivě reaguje na nerovnosti. Upravuje se zvlášť pro každé kolo a je základem pro pohodlné a bezproblémové cestování. Vynikající senzorika důmyslné regulace světlé výšky snižuje podvozek při vyšších rychlostech a ve sportovních jízdních programech AMG DYNAMIC SELECT.

    AMG DYNAMIC SELECT.

    Mimořádný akustický zážitek nabízí zapínatelný výfukový systém AMG Performance. Variabilně nastavitelné klapky výfukových plynů Vám umožňují změnit zvuk vozidla stisknutím tlačítka.

    V závislosti na jízdním programu se změní charakteristika zvuku od decentně komfortního až po maximálně emotivní projev.

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 11,2 l/100 km, emise CO₂, kombinovaný provoz: 255 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

    Porovnání motorů


    Srdcem pohonu AMG je motor.

    Porovnání motorů


    Srdcem pohonu AMG je motor.

    Na obrázku je motor modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    Zvolit motor

    • Manuál
    • Automatická převodovka

    Motorová nafta

    Vozidlo se zážehovým motorem (Super, Super Plus)

    Alternativní

    Motorová nafta

    Vozidlo se zážehovým motorem (Super, Super Plus)

    Alternativní

    Zvolit porovnání motorů

    • Manuál
    • Automatická převodovka

    Motorová nafta

    Vozidlo se zážehovým motorem (Super, Super Plus)

    Alternativní

    Motorová nafta

    Vozidlo se zážehovým motorem (Super, Super Plus)

    Alternativní

    Porovnejte motorizace modelu Mercedes-AMG Třídy S sedan.
    Zavřít

    Porovnání motorů.

    Zvolte dva motory pro zobrazení jejich technických údajů v přímém srovnání.

    Zvolit motor
    Zvolit porovnání motorů
    Porovnat

    Vybrat typ motoru

    Aktuální nabídky

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    Od 4 604 050 Kč vč. DPH.

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 11,2 l/100 km, emise CO₂, kombinovaný provoz: 255 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 11,2 l/100 km, emise CO₂, kombinovaný provoz: 255 g/km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO<sub>2</sub> naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.</p>