The World of Driving Performance.

The World of Driving Performance.

One Attitude. Your Choice.

One Attitude. Your Choice.

Spotřeba paliva kombinovaná: 17–6,9 l/100 km | emise CO2, kombinovaný provoz: 397–162 g/km | údaj o emisích<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

Filozofie


Filozofie.

Vítejte ve světě AMG.

Sny lidí nadšených výkonem. Kolem tohoto tématu se točí vše, co děláme u Mercedes-AMG. Splnit tyto sny je naším požadavkem, jejich překonání ideálem. Jsme připraveni jít vždy o krok dál.

Filozofie


Filozofie.

Vítejte ve světě AMG.

Sny lidí nadšených výkonem. Kolem tohoto tématu se točí vše, co děláme u Mercedes-AMG. Splnit tyto sny je naším požadavkem, jejich překonání ideálem. Jsme připraveni jít vždy o krok dál.

  • Charakter

    Na druhé straně techniky se nachází něco, co vytváří AMG – charakter.

    Na obrázku jsou dvě charakteristická vozidla AMG Performance v plné rychlosti.

    Na druhé straně techniky se nachází něco, co vytváří AMG – charakter.

    Nejvyšší výkony nejsou náhoda. Vznikají tam, kde se inženýrské umění setkává se zcela zvláštním postojem: s duchem AMG. Věříme, že pro dosažení cílů je třeba zas a znovu klást nové hranice. Neakceptujeme nic jako dané. Protože hranice vytváří lidé a jsou tu k tomu, abychom je překonávali. S tímto názorem vytváříme automobilové výkony pro motoristický sport – a pro silnici. Nazýváme to „Driving Performance“.

    Mercedes-AMG GT R: spotřeba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km | emise CO2, kombinovaný provoz: 259 g/km | údaj o emisích<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

  • Driving Performance

    Co z AMG činí AMG.

    Na obrázku je AMG GT z ptačí perspektivy ve žlutém lakování.
    Na obrázku je AMG GT z pohledu zdola ve žlutém lakování.

    Co z AMG činí AMG.

    Náš požadavek zas a znovu klást hranice pro dosažení nových cílů je zřejmý již v našem postoji k celkovému vývoji:

    Naše práce začíná již u projektování architektury nového modelu Mercedes-Benz. Tím vytváříme základ pro nejvyšší nároky. To je jedinečné na trhu výkonných vozidel. Každý Mercedes-AMG je vyvíjen a konstruován v Affalterbachu. Výsledkem perfektního vyladění všech součástí a jejich souhry je vozidlo, které poskytuje radost z jízdy nejen na silnici, ale obstojí také na závodní trati.

    Na obrázku jsou různé komponenty vozidla ve virtuální technické místnosti.

    Jeho vynikající technologie umožňují zažít intenzivní jízdu, která zasahuje charakter cílové skupiny. Přes 800 z našich 1500 zaměstnanců pracuje v oblasti vývoje. V sestavení podle hlavních kompetencí, které teprve umožňují vytvářet naše výjimečné výkony. Se základem v této silné stránce kompetencí vyvíjíme vozidla se zcela zvláštní DNA. DNA AMG.

    Mercedes-AMG GT R: spotřeba paliva kombinovaná: 11,4l/100 km | emise CO2, kombinovaný provoz: 259 g/km | údaj o emisích<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

  • Pohon

    Na obrázku je záběr zblízka na 2litrový čtyřválcový motor AMG Performance.

    „Síla je začátek. Uměním je, přenést ji na silnici.“

    Christian Enderle, vedoucí vývoje motorů a hnacích ústrojí

    Srdcovou záležitostí pohonu AMG je motor. Ale až precizní souhra spojky, převodovky, hnacího hřídele a diferenciálu – celkového hnacího ústrojí – přenáší sílu motoru na silnici. S vozem Mercedes-AMG ucítíte zrychlení na vlastní kůži: bezprostředně, silně, působivě. To zajistí jedinečné pohony AMG Performance. Jsou zárukou dynamických reakcí a vysoké agility – v kombinaci s nejvyššími výkony a maximální účinností.

  • Jízdní dynamika

    Po silnicích je možné se vozit. Nebo po nich jezdit na plný výkon.

    Obrázek znázorňuje na příkladu jízdní dynamiku vozidel Mercedes-AMG Performance.

    Po silnicích je možné se vozit. Nebo po nich jezdit na plný výkon.

    Obvykle se lidé díky silnicím dostanou z bodu A do bodu B. Pro milovníky výkonu jsou silnice něčím víc. V každé zatáčce vidí pozvání.

    Jezdí aktivně a uvědoměle. Milují rozvinutí sil svého vozidla a zároveň jejich dokonalé ovládání. Pro ně je jízdní dynamika výrazem jejich osobnosti.

    Zbavit vášeň pout, ovládat výkon: podle tohoto principu proměňuje Mercedes-AMG sílu na jízdní dynamiku. Všechny systémy podvozku jsou perfektně vzájemně vyladěné.

    Na obrázku je interiér vozu Mercedes-AMG CLA Shooting Brake.

    Zde zajišťuje inovativní technologie AMG rovnováhu mezi dynamikou a kontrolou – jako například samostatně vyvinuté pohony všech kol AMG Performance 4MATIC a 4MATIC+, inteligentní sportovní podvozek AMG RIDE CONTROL, variabilní parametrické řízení Sport, vysoce výkonná brzdová soustava AMG a optimalizovaná aerodynamika.

    Široké spektrum technologií AMG přitom slouží jedinému cíli: pocitu, že ovládáme každou zatáčku – a ne ona nás.

    Mercedes-AMG GT R: spotřeba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 259 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake: spotřeba paliva kombinovaná: 7,3–6,9 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 171–162 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

  • Zvuk

    Na obrázku je kapota motoru tří vozidel AMG bočně ve výřezu.
    Přehrát
    Požadované video je nyní bohužel nedostupné. Zkuste to prosím později znovu.
    Znovu prohlédnout

    „Přitom se z bránice stane buben. Uslyšíš to celým tělem.“

    Ralph Illenberger, vedoucí vývoje zvuku

    Je možné adrenalin slyšet? Odpověď zní: ano! Ten, kdo jezdí s vozem Mercedes-AMG, je všechno možné, jenom ne tichý. To je jasně srozumitelné již při nastartování motoru. Silné sonorní dunění výfukového systému patří k nezaměnitelným znakům značky každého vozu Mercedes-AMG – a zároveň každý model vydává své zcela vlastní, nezaměnitelné zvukové prohlášení.

    Celkový zvukový zážitek vyladěný s jemnými nuancemi na volitelné jízdní programy se rozvine při jízdě. Každá jízdní situace je tak podporována vhodným charakteristickým zvukem. Jedinečná symfonie pro nadšence do výkonu.

  • Design

    Form follows Speed.

    Na obrázku je impozantní příď vozu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kupé v barvě designo bílá diamond.
    Na obrázku je fascinující silueta vozu Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ před panoramatem velkoměsta.
    Na obrázku je okouzlující design vozu SL roadster v plné rychlosti na přímořské silnici.

    Form follows Speed.

    Ten, kdo na silnici potká vůz Mercedes-AMG, vidí design v
    pohybu. Ten, kdo řídí vůz Mercedes-AMG, vydává estetické
    prohlášení.

    Design je perfektní symbiózou tvaru a funkce – dominantní a nezaměnitelné tvary zajišťují, že každý vůz Mercedes-AMG je již na první pohled nekompromisním vyznáním výkonu. Charakteristická maska chladiče a velké vstupy vzduchu propůjčují vozidlu Mercedes-AMG jeho charakteristickou tvář. Markantní prahové nástavce, zadní křídlo a až čtyři koncové trubky upozorňují na sportovní geny.

    Mercedes-AMG S 63 kupé: spotřeba paliva kombinovaná: 10,4l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 242–237 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S sedan: spotřeba paliva kombinovaná: 9,1–8,8 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 207–199 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG SL 65 roadster: spotřeba paliva kombinovaná: 11,9 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 279 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

Historie


Historie.

50 let jízdního výkonu.

V průběhu půlstoletí zas a znovu podávala společnost Mercedes-AMG důkaz o svém postavení jako značka nadmíru sportovních vozů a výkonu a činí tak dnes více než kdy dříve. A také v budoucnosti si svět bez výhodného výkonu nelze představit.

Historie


Historie.

50 let jízdního výkonu.

V průběhu půlstoletí zas a znovu podávala společnost Mercedes-AMG důkaz o svém postavení jako značka nadmíru sportovních vozů a výkonu a činí tak dnes více než kdy dříve. A také v budoucnosti si svět bez výhodného výkonu nelze představit.

Je nám líto, ale Váš přístroj tuto funkci nepodporuje.

Je nám líto, ale Váš přístroj tuto funkci nepodporuje.

Pro aktivaci režimu landscape zkuste prosím přístroj otočit. Nebo použijte přístroj s vyšším rozlišením.

50 let zcela na hranici limitu.

Emoce – bez hranic. Žijeme dynamikou od narození. Nazýváme to Driving Performance. A jdeme stále výš.
Na obrázku je černobílá momentka z historie AMG.
Zavřít
Milníky výkonné značky.

Již 50 let splňuje společnost založená Hansem Wernerem Aufrechtem a Erhardem Melcherem sny nadšenců pro výkon. Svoji první dílnu založili v roce 1967 ve starém mlýně. V roce 1971 vybojoval vůz AMG 300 SEL 6.8 AMG při 24hodinovém závodě na okruhu Circuit de Spa-Francorchamps vítězství ve své třídě a skončil na druhém stupni v celkovém hodnocení.

Spolupráce s Mercedes-Benz odstartovala v roce 1990. S modelem C 36 AMG přichází v roce 1993 na trh první vozidlo vyvinuté u Daimler-Benz. Roku 2005 se Mercedes-AMG stává 100 % dceřinou společností Daimler AG a prezentuje v roce 2009 první vozidlo vyvinuté zcela u Mercedes-AMG. S modelem SLS AMG GT3 překlenuje AMG roku 2011 cestu k závodnímu sportu. V roce 2014 následuje model Mercedes-AMG GT a roku 2015 uvedení modelů řady 43.

Na obrázku je černobílá momentka z historie AMG.
Přehrát
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znovu prohlédnout

Pouze jedna možnost: úspěch!

Vášeň, fascinace, inspirace – motoristický sport vždycky znamenal pro Hanse Wernera Aufrechta všechno. Společně s Erhardem Melcherem vytvořil AMG. Ze záliby se stal jedinečný zážitek z jízdy.
Na obrázku je černobílá momentka z úspěšné historie AMG.
Zavřít
Na obrázku je černobílá momentka z úspěšné historie AMG.
Přehrát
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znovu prohlédnout
Náš nejtvrdší vyzyvatel? My sami.
Již 50 let zůstáváme věrni svým měřítkům, zvedáme laťku kousek po kousku výš a zanecháváme přitom za sebou vždy trvalý dojem. Rok 1986 s nejrychlejším německým sériovým vozidlem: modelem AMG 300 E 5.6, který s rychlostí přes 303 km/h zaujal špičky v USA. Americký tisk jej dokonce pokřtil jako “The Hammer” – jméno, které je dodnes aktuální a nelze je překonat. Nebo snad ano? Zeptejte se nás za 50 let. Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ v tomto roce začíná jednat.
Na obrázku je Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ vedle kladiva, původního symbolu mýtu AMG.

Jaký je pravý šampion?

Ve všem zvítězil, všechno zažil – jak je vlastně možné motivovat někoho, kdo dosáhl všeho? Zjistěte, co pohání rekordmana a šampióna Bernda Schneidera.
Na obrázku je Bernd Schneider, šampion Mercedes-AMG na záběru zblízka.
Zavřít
Na obrázku je Bernd Schneider, šampion Mercedes-AMG na záběru zblízka.
Přehrát
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znovu prohlédnout

Nastartovat motor. Vypnout jednotvárnost.

Ať už se rozhodnete pro jakýkoliv model: Mercedes-AMG je vždy poklonou silnici. Zároveň se také vždy odhalí původ značky AMG – na závodních tratích tohoto světa.
Na obrázku je dech beroucí AMG GT ve žlutém lakování před rodinou AMG Performance.
Zavřít
Půl století plné jízdního výkonu.

Během 50 let jsme vždy a znovu podávaly důkaz o plnění našeho požadavku na skvělou značku výkonných a sportovních vozů četnými úspěchy v motoristickém sportu a vývojem jedinečných silničních vozidel.

Dnes jsme jako podnik z Affalterbachu mezinárodní zárukou vynikající kompetence v oblasti motorů, což se týká nejen vývoje, ale také filozofie „One Man, One Engine“, u které je hnací ústrojí montováno jedním technikem na stavbu motorů manufakturním způsobem. S téměř 100 000 dodanými vozidly v roce 2016, s nárůstem o více než 40 % a největší ofenzivou modelů v historii společnosti zahajujeme s rekordními hodnotami jubilejní rok.

Na obrázku je Mercedes-AMG GT, který driftuje na závodní trati a zanechává za sebou stopu pneumatik ve tvaru čísla 50.

V královské třídě jako doma.

Od sezóny 2012 jsou tři písmena AMG synonymem pro nejvyšší sportovní výkony ve Formuli 1. Platí jako synonymum pro jízdní výkon.
Na obrázku je Mercedes-AMG Safety Car DTM 2016.
Zavřít
Na obrázku jsou oba řidiči Formule 1 Mercedes-AMG při oslavě jejich úspěchu.
Panování v královské třídě.

Od sezóny 2012 je jméno AMG zakotveno také ve Formuli 1. Naše vášeň a expertíza závodního sportu však sahá výrazně dále do minulosti.

Tři písmena AMG platí jako synonymum pro jízdní výkon. Proto je logickým krokem, podtrhnout spojení mezi AMG a účastí ve Formuli 1 také společným jménem: Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Také motoristická firma týmu v Brixworthu, v Anglii, byla přejmenována podle myšlenky „One Team“ na Mercedes-AMG High Performance Powertrains.

S trojicí po sobě následujících titulů ze světového mistrovství konstruktérů FIA Formule 1 připsal fenomén Silberpfeil ke své dlouhé a úspěšné historii v motoristickém sportu novou kapitolu.

Na obrázku je vůz Formule 1 Mercedes-AMG z roku 2017.

Nevyvíjíme pouze vozidla.

Uskutečňujeme sny. Náš pohon: víra v nejvyšší výkon.
Na obrázku je AMG GT z ptačí perspektivy ve žlutém lakování.
Zavřít
Naše definice celého uměleckého díla:
Všechny součásti týkající se výkonu našich výkonných vozidel vyvíjíme sami. Žádný div, že více než 700 našich zaměstnanců je zaměstnáno v oblasti vývoje. Všichni s cílem, zas a znovu postavit inovace ze všech standardů na kola. A to se vztažením na celé vozidlo. S modelem Mercedes-AMG GT se tak objevil nový sportovní vůz vyvinutý jako druhý zcela ve vlastní režii. A jak sytě jeho hnací ústrojí také zní: Mercedes-AMG GT je hladový po prvních místech.
Na obrázku je AMG GT z pohledu zdola ve žlutém lakování.
Motory, které pohání celý obor.

Nechat vše za sebou. To je cílem motoru AMG. Síla se potkává s precizností. A výsledkem je typický vůz AMG: dynamické reakce, vysoká agilita a okouzlující radost z otáček – v kombinaci s nejvyšším výkonem a maximální účinností. Tak přesvědčí například 4litrový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly nízkými emisemi a celosvětově nejnižší spotřebou v segmentu.

Na stejné výši s motory se nachází přenos síly: převodovka AMG zajišťuje optimálně zprostředkování výkonu motoru – podle situace, kontrolovaně a neuvěřitelně dynamicky. Další svobodu přináší volitelné jízdní programy: od extrémně sportovních až po obzvláště účinné a komfortní. Pro optimální rozvinutí síly a ještě více radosti z jízdy.

Obrázek zprostředkovává dojem z programu akce „AMG Winter Sporting“.

Showcar Mercedes-AMG Project ONE.

Hypercar s technologií Formule 1.
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE Na obrázku je Mercedes-AMG Project One v plné rychlosti na závodním okruhu.
Zavřít
Hyper výkon.
Dvoumístný sportovní předváděcí vůz poprvé přenáší nejmodernější a nejúčinnější hybridní technologii Formule 1 téměř jedna ku jedné na silnici. Výkonné hybridní vozidlo bude výhledově podávat výkon více než 1000 k, jeho nejvyšší rychlost má činit přes 350 km/h. Předváděcí vůz kombinuje uchvacující výkon ze závodních okruhů a běžnou hybridní technologii Formule 1 s příkladnou účinností.
Na obrázku je hypercar Mercedes-AMG, plně fascinující dvoumístný vůz, který se kdy dostane na silnice.
AMG Future Performance.
Jedinečnou kompetenci v oblasti koncepcí hnacího ústrojí vyzkoušených v závodním sportu nyní přináší Mercedes-AMG poprvé s projektem Project ONE na silnici a v budoucnu také v sériových vozidlech zítřka. Požadavkem je, stát se špičkou mobility orientované na výkon a zajistit tak ve veškerých oblastech od konektivity až po komplexní řešení mobility, že naši zákazníci mohou díky inovativním řešením ponechat volný průchod svému nadšení pro výkon také v budoucnu.
Na obrázku je Mercedes-AMG Project One v plné rychlosti na závodní trati.

AMG Track Pace.

Váš osobní závodní inženýr.
Na obrázku je funkce Smart Phone
Zavřít
Na obrázku je funkce Track Pace na smartphonu před vozem Mercedes-AMG GT.
Přehrát
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znovu prohlédnout
Zařízení pro registraci dat pro použití na závodní trati.
Pro oba vozy AMG GT roadster je k dispozici nový prvek AMG Track Pace. Je součástí informačního systému COMAND Online za příplatek a proměňuje Váš Apple iPhone® na osobního závodního inženýra. S aplikací mohou zákazníci analyzovat a zlepšovat svůj jízdní styl na závodní trati a sdílet jej s ostatními řidiči AMG přes Facebook, YouTube nebo AMG Private Lounge. Aplikace pro Apple iPhone® se s modely AMG GT připojuje prostřednictvím WLAN. Vozidlo pak do aplikace přenáší četné údaje v reálném čase. K nim patří například rychlost, převodový stupeň, úhel natočení řízeného kola, čas, poloha a zrychlení.
Na obrázku je informační systém COMAND Online s funkcí Track Pace.
Pro závodníky AMG.
S aplikací lze rovněž ukládat časy okruhů nebo sektorů na závodních tratích. Za tím účelem jsou v aplikaci uloženy četné profily tras. Řidič si ale může sám zaznamenat a uložit i jiné závodní tratě. Navíc nahrává kamera Apple iPhone® jízdu na závodní trati, aby řidič mohl ze svého závodního zážitku získat interaktivní video se všemi zobrazenými dálkově měřenými údaji.

AMG Future Performance.

50 let AMG – ideální okamžik pro otevření nové stránky s jízdními výkony.
Na obrázku je impozantní model Mercedes-AMG GT Concept s EQ Power+.
Zavřít
Na obrázku je impozantní model Mercedes-AMG GT Concept s EQ Power+.
Přehrát
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Znovu prohlédnout
V budoucnosti: Mercedes-AMG GT Concept.
Náš předváděcí vůz Mercedes-AMG GT Concept ukazuje, jaké alternativní koncepce pohonu AMG koncipuje. Kromě toho oznamuje čtyřdveřové kupé další rozšíření rodiny AMG GT. Za tím účelem je nyní v Affalterbachu zcela ve vlastní režii vyvíjena třetí konstrukční řada podle modelů SLS AMG a AMG GT. Označení a podstatné designové prvky na přídi a zádi na první pohled prozrazují příslušnost k rodině AMG GT. Znak „EQ Power+“ na kameře na zrcátku odkazuje na přednostní výkon, který lze u AMG očekávat od hybridního pohonu.
Na obrázku je bočně čelní pohled na model AMG GT Concept šikmo zdola.
Perspektivní hybridní hnací ústrojí.
Naprostou inovaci představuje hnací ústrojí vozu AMG GT Concept. S electric drive SLS AMG jsme již v roce 2010 dokázali, že lze realizovat skvělý sportovní vůz s elektrickým pohonem s akumulátorem – s enormním jízdním výkonem a maximálním potěšením z jízdy. Plánovaný vůz hypercar AMG slibuje jízdní dynamiku Formule 1. Podává přehled o tom, co lze s hybridní technologií v dnešní době maximálně dokázat.
Na obrázku je AMG GT Concept v plné rychlosti.
Po pořízení obrázků mohlo dojít u produktu ke změnám.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

vysoce kvalifikovaná ruční práce od Mercedes-AMG.

One Man – One Engine


One Man – One Engine.

vysoce kvalifikovaná ruční práce od Mercedes-AMG.

Na obrázku je motor s označením.

Oproti velkosériové výrobě jsou u Mercedes-AMG motory R4, V8 a V12 tradičně montovány podle filozofie „One Man – One Engine“. Jeden technik montuje vždy jedno hnací ústrojí a je přitom odpovědný za montáž klikového hřídele do bloku motoru přes montáž vačkových hřídelů až po plnění motorového oleje – to je jasně zpečetěno jeho podpisem na plaketě AMG umístěné na motoru.

Vozidla Performance


Vozidla Performance.

Od nejsilnějšího sériového čtyřválce až po suverénní dvanáctiválcový motor. Elegantní až extrémně sportovní.

Zažijte enormně širokou nabídku vozidel Mercedes-AMG a nechte se okouzlit výbušným jízdním výkonem.

Vozidla Performance


Vozidla Performance.

Od nejsilnějšího sériového čtyřválce až po suverénní dvanáctiválcový motor. Elegantní až extrémně sportovní.

Zažijte enormně širokou nabídku vozidel Mercedes-AMG a nechte se okouzlit výbušným jízdním výkonem.

    Třída A Mercedes-AMG

    Na obrázku je Mercedes-AMG A 45, který projíždí městem.

    Nejsilnější kompaktní sportovec světa.

    Mercedes-AMG CLA

    Na obrázku je Mercedes-AMG CLA kupé v plné rychlosti.

    Jízdní dynamika. Více intenzivní.

    Třída C Mercedes-AMG

    Na obrázku je Mercedes-AMG C 63 S kupé v plné rychlosti.

    Silný vysoce výkonný sportovec.

    Mercedes-AMG CLS

    Na obrázku je Mercedes-AMG CLS 63 S 4MATIC v polovičním profilu s třpytivým dopadajícím světlem zleva.

    Atraktivní, dynamický a ještě sportovnější.

    Třída E Mercedes-AMG

    Na obrázku je Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ klouzající v plné rychlosti po silnici.

    Vytváří nová měřítka.

    Třída G Mercedes-AMG

    Na obrázku je Mercedes-AMG G 63 ve velkoměstské džungli.

    Skvělý výkon spárovaný s vynikajícím designem.

    Mercedes-AMG GLA

    Na obrázku je příď vozu Mercedes-AMG GLA 45 šikmo zdola.

    Hranice? Žádné.

    Mercedes-AMG GLC

    Na obrázku je boční pohled na Mercedes-AMG GLC 63 S SUV..

    Síla. Sport.

    Mercedes-AMG GLE

    Na obrázku je zadní pohled na Mercedes-AMG GLE 63 S kupé šikmo zdola.

    Fascinující jízdní výkon a čisté emoce.

    Mercedes-AMG GLS

    Na obrázku je Mercedes-AMG GLS 63 ve velkoměstě.

    First-Class na silnici i v terénu.

    Mercedes-AMG GT

    Na obrázku je momentka razantního modelu Mercedes-AMG GT R šikmo shora.

    Vzpomeňte si, jaké to je cítit.

    Třída S Mercedes-AMG

    Na obrázku je Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ v dech beroucí krajině.

    Jedinečná exkluzivita a výkon.

    Třída SL Mercedes-AMG

    Na obrázku je Mercedes-AMG SL 63 roadster v plné rychlosti na silnici 1. třídy.

    Síla. Pod kontrolou.

    Mercedes-AMG SLC

    Na obrázku je Mercedes-AMG SLC 43 roadster v zářivé sluneční záři na silnici 1. třídy.

    Zhotoven pro zatáčky.

    Mercedes-AMG A 45: spotřeba paliva kombinovaná: 7,3–6,9 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 171–162 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 kupé: spotřeba paliva kombinovaná: 7,3–6,9 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 171–162 g/km <p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG C 63 S kupé: spotřeba paliva kombinovaná: 8,9–8,6 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 209–200 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG CLS 63 S 4MATIC: spotřeba paliva kombinovaná: 10,5–10,3 l/100km; emise CO2, kombinovaný provoz: 244–239 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 9,1–8,8 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 207–199 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG G 63: spotřeba paliva kombinovaná: 13,8 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 322 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG GLA 45: spotřeba paliva kombinovaná: 7,4 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 172 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: spotřeba paliva kombinovaná: 10,7 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 244 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG GLE 63 S kupé: spotřeba paliva kombinovaná: 11,9 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 278 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG GLS 63: spotřeba paliva kombinovaná: 12,3 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 288 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG GT R: spotřeba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 259 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 8,9 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 203 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG SL 63 roadster: spotřeba paliva kombinovaná: 10,1–9,8 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 234–229 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG SLC 43: spotřeba paliva kombinovaná: 7,8 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 178 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Obrázky a filmy


    Obrázky a filmy.

    Obrázky a filmy


    Obrázky a filmy.

    Na obrázku je řidič, který běží ke svému červenému vozu Mercedes-AMG GT S Performance.
    Na obrázku je Mercedes-AMG E 63 S kombi na silnici šikmo zespodu.
    Na obrázku je působivá sportovní příď modelu Mercedes-AMG C 63 S kupé.
    Na obrázku je Mercedes-AMG GT R v aerodynamickém tunelu.
    Na obrázku je Mercedes-AMG GLC 43 Range v průmyslové hale.
    Na obrázku je Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ sedan šikmo shora.
    Na obrázku je příď vozu Mercedes-AMG CLA 45 kupé.
    Na obrázku je Mercedes-AMG SL 65 roadster na silnici 1. třídy.
    Na obrázku je Mercedes-AMG G 63 v městské džungli.
    Na obrázku je Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabriolet z ptačí perspektivy.

    Mercedes-AMG GT S: spotřeba paliva kombinovaná: 9,6–9,4 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 224–219 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S kombi: spotřeba paliva kombinovaná: 9,4–9,1 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 214–206 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG C 63 S kupé: spotřeba paliva kombinovaná: 8,9–8,6 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 209–200 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG GT R: spotřeba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 259 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S kupé: spotřeba paliva kombinovaná: 10,7 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 244 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: spotřeba paliva kombinovaná: 10,7 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 244 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: spotřeba paliva kombinovaná: 8,9 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 203 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 kupé: spotřeba paliva kombinovaná: 7,3–6,9 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 171–162 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG SL 65: spotřeba paliva kombinovaná: 11,9 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 279 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG G 63: spotřeba paliva kombinovaná: 13,8 l/100 km; emise CO2, kombinovaný provoz: 322 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ kabriolet: spotřeba paliva kombinovaná: 10,1 l/100km; emise CO2, kombinovaný provoz: 229 g/km<p>Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření (§ 2 č. 5, 6, 6a výnosu o osobních vozidlech (označení spotřeby energie) v aktuálním platném znění. Údaje se nevztahují na konkrétní vozidlo a nejsou součástí nabídky, nýbrž slouží pouze účelům srovnání jednotlivých typů vozidel. Hodnoty s liší v závislosti na kolech/pneumatikách.</p>

    Sociální sítě


    Sociální sítě.

    Sociální sítě


    Sociální sítě.