Inteligentní elektromobilita.

Vítejte ve světě elektromobilů Mercedes-Benz EQ.

EQ – elektromobily


Elektrický provoz bez kompromisů s modely Mercedes-Benz EQ.

EQ – elektromobily


Elektrický provoz bez kompromisů s modely Mercedes-Benz EQ.

Čistě elektrická mobilita znamená absenci lokálních emisí, téměř nehlučný pohyb vpřed a vynikající odezvu. Výsledkem je zcela nový zážitek z jízdy a perspektivní forma mobility připomínající průkopnickou práci před 130 lety.

Modely Mercedes-Benz EQ


Dynamické, téměř nehlučné a bez lokálních emisí.

Sportovní SUV nebo rodinný vůz. Z nabídky plně elektrických modelů Mercedes-Benz si každý vybere ten správný model.

Modely Mercedes-Benz EQ


Dynamické, téměř nehlučné a bez lokálních emisí.

Sportovní SUV nebo rodinný vůz. Z nabídky plně elektrických modelů Mercedes-Benz si každý vybere ten správný model.

    Nový model Mercedes-Benz EQC.

    EQC před cihlovou zdí

    Splňuje vysoká očekávání: první vozidlo značky EQ poháněné čistě z akumulátoru přesvědčí nejen v otázkách bezpečnosti a komfortu, ale díky dvěma elektromotorům na přední a zadní nápravě také svou vysokou jízdní dynamikou. Mercedes me navíc nabízí komplexní služby související s jízdou na elektrický pohon pro bezstarostnou mobilitu.

    Nový model Mercedes-Benz EQV.

    Na obrázku je EQV u walboxu Mercedes-Benz.

    Designové prvky navržené speciálně pro modely EQ dodávají vozu EQV 300[1] působivý a moderní charakter – v exteriéru i v interiéru. Ale to, na co jste u velkoprostorového sedanu Mercedes-Benz zvyklí, zůstává: i model EQV 300[1] Vás hýčká komfortem a funkčností typickými pro tuto značku.

    EQC 400 4MATIC: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km (kombinovaná): 20,8–19,7; emise CO2 v g/km (kombinovaný provoz): 0.<p>Údaje o spotřebě proudu a dojezdu jsou předběžné a byly zjištěny technickou službou pro certifikaci podle předpisu UN/ECE č. 101. Typové schválení ES a prohlášení o shodě s oficiálními hodnotami ještě nejsou k dispozici. Mohou se vyskytnout odchylky mezi těmito údaji a oficiálními hodnotami.</p>

    EQV 300: spotřeba elektrického proudu v kWh/100 km: 27,0; emise CO2 v g/km (kombinovaný provoz): 0.<p>Údaje o spotřebě proudu a dojezdu jsou předběžné a byly zjištěny technickou službou pro certifikaci podle předpisu UN/ECE č. 101. Typové schválení ES a prohlášení o shodě s oficiálními hodnotami ještě nejsou k dispozici. Mohou se vyskytnout odchylky mezi těmito údaji a oficiálními hodnotami.</p>

    Plně elektrický pohon


    Seznamte se se součástmi plně elektrického pohonu.

    Plně elektrický pohon


    Seznamte se se součástmi plně elektrického pohonu.

    Systém nabíjení

    Díky inteligentnímu systému nabíjení lze akumulátor nabíjet pomocí všech běžných možností nabíjení. Patří k nim domácí zásuvky, wallboxy, nabíjecí stojany na střídavý proud (AC) a nabíjecí stojany pro rychlonabíjení (DC).

    Palubní nabíjecí zařízení je pevně integrováno ve vozidle a řídí nabíjení prostřednictvím veřejné elektrické sítě. Přitom přeměňuje střídavý proud (AC) na stejnosměrný (DC). Kromě možnosti nabíjení z „běžné“ síťové přípojky (AC) je také možné nabíjet vozidlo na nabíjecích stojanech DC (stojany pro rychlonabíjení).

    Vysokonapěťový lithium-iontový akumulátor

    Vysokonapěťový lithium-iontový akumulátor je centrální zásobník energie pro elektrický pohon. Jak dojezd, tak i výkonnost jsou přímo závislé na schopnostech akumulátoru.

    Akumulátor se nabíjí externě z elektrické sítě. Energie je navíc zpětně získávána prostřednictvím rekuperace při brzdění a v deceleračním režimu. Pro nízké celkové těžiště vozidla, výhodné z hlediska dynamiky, je akumulátor zabudován do spodku vozidla.

    Elektromotor

    Vždy jeden elektromotor na přední a zadní nápravě přeměňuje elektrickou energii z vysokonapěťového akumulátoru na mechanickou a nabízí od první otáčky obdivuhodný dopředný tah.

    Za účelem snížení spotřeby proudu a zlepšení dynamiky je plynule regulováno efektivní rozdělení hnací síly mezi přední a zadní nápravu.

    Rekuperační brzdová soustava

    Pro větší dojezd: velký potenciál pro snížení spotřeby spočívá ve zvýšení zpětného získávání energie (rekuperace) ve fázích decelerace a brzdění.

    To probíhá prostřednictvím inteligentního rozdělování momentů zpomalení s optimalizovaným účinkem. Pokud sešlápnete brzdový pedál, převezme zpomalení nejprve elektromotor, který přitom plní funkci alternátoru. Navíc můžete výkon rekuperace ovlivnit prostřednictvím řadicích pádel na volantu v několika stupních.