
Vozidla plug-in hybrid od Mercedes-Benz.
Vozidla plug-in hybrid od Mercedes-Benz.
Nová dynamika, účinnost a dojezd pro všechny segmenty vozidel.
EKO úvěr s úrokem 2,5 %
Přinášíme Vám úvěrové financování plug-in hybridních vozů a modelu EQC s pevným úrokem 2,5 %, možností akontace od 0 % a možnou dobou financování na 24, 36 nebo 48 měsíců.
EKO úvěr s úrokem 2,5 %
Přinášíme Vám úvěrové financování plug-in hybridních vozů a modelu EQC s pevným úrokem 2,5 %, možností akontace od 0 % a možnou dobou financování na 24, 36 nebo 48 měsíců.
Základní podmínky a parametry:
Základní podmínky a parametry:
- Modely: Všechny NOVÉ plug-in hybridní vozy a model EQC.
- Akce se nevztahuje na předváděcí vozy.
- Předem hrazená část z kupní ceny: 0 - 70 %.
- Zákaznický úrok: Pevný úrok 2,5 %.
- Doba financování: 24/36/48 měsíců.
- Záruka: Standardní.
- Pojištění: Havarijní pojištění a povinné ručení musí být pevnou součástí smlouvy.
- Platnost: Akce platí do 31.12.2020.
Proč plug-in hybrid?
Důvody, proč se rozhodnout pro plug-in hybrid.
Proč plug-in hybrid?
Důvody, proč se rozhodnout pro plug-in hybrid.
Jednoduché vysvětlení technologie
Takto funguje plug-in hybrid.
Komponenty pohonu: inteligentní souhra inovativní technologie pro vyšší účinnost.
Jednoduché vysvětlení technologie
Takto funguje plug-in hybrid.
Komponenty pohonu: inteligentní souhra inovativní technologie pro vyšší účinnost.


Nabíjení plug-in
Vozidlo plug-in hybrid lze v zásadě nabíjet z každé domácí zásuvky. Podstatně rychlejší alternativu však vždy představoval wallbox od Mercedes-Benz.
Vozidlo tak dosáhne plného elektrického dojezdu v nejkratší době. Pokud zrovna nejste doma, nabízí Vám možnost „dočerpání“ elektrické energie do vozidla veřejné nabíjecí stanice.

Lithium-iontový vysokonapěťový akumulátor
Jako zásobník elektrické energie se používá lithium-iontový vysokonapěťový akumulátor, který lze nabíjet z externího zdroje elektrické energie.
Tento typ akumulátoru spojuje vysokou hustotu energie s dlouhou životností a zároveň s relativně malými nároky na prostor. Nabíjí se pomocí nabíjecí zásuvky v boční stěně nebo v zadním nárazníku vozidla.

Převodovka včetně elektromotoru
Elektromotor může být využíván jako motor, ale i jako alternátor. V režimu motoru slouží k pohonu vozidla, v deceleračním režimu a při brzdění probíhá zpětné získávání elektrické energie, která je použita k nabíjení lithium-iontového akumulátoru.
Elektromotor může již při rozjezdu poskytnout svůj maximální točivý moment a tím zajistit velmi energické zrychlení ze zastavení. Vysoce efektivní měnič momentu poskytuje v režimu hybridního pohonu obvyklý vysoký komfort při rozjezdu.

Rekuperační brzdová soustava
U rekuperace se jedná o přeměnu kinetické energie na elektrickou pro částečné zpětné získávání brzdné energie v deceleračním režimu.
Tato energie může být uložena do lithium-iontového akumulátoru a později opět použita elektromotorem pro pohon vedlejších spotřebičů ve vozidle (jako např. klimatizace).

Spalovací motor
V závislosti na modelu jsou výkonné zážehové nebo vznětové motory kombinovány s hybridními moduly a akumulátory různých výkonových stupňů.
Výkon spalovacího motoru je v případě potřeby podporován elektromotorem – pro další navýšení výkonu při zrychlení. Výsledkem jsou jízdní výkony, které spojují radost z jízdy a komfort se snížením spotřeby a lokálních emisí.
Kontaktní formulář
Vaše dotazy nebo požadavky týkající se modelů Mercedes-Benz plug-in hybrid.
Kontaktní formulář
Vaše dotazy nebo požadavky týkající se modelů Mercedes-Benz plug-in hybrid.