Vozidla plug-in hybrid

od Mercedes-Benz.

Nová dynamika, účinnost a dojezd pro všechny segmenty vozidel.

Jednoduché vysvětlení technologie


Co je plug-in hybrid – vše o technologii Mercedes-Benz plug-in hybrid

Komponenty pohonu: inovativní technologie v inteligentní souhře pro vyšší účinnost.

Jednoduché vysvětlení technologie


Co je plug-in hybrid – vše o technologii Mercedes-Benz plug-in hybrid

Komponenty pohonu: inovativní technologie v inteligentní souhře pro vyšší účinnost.

Drag horizontally
  • Das Bild zeigt die Ladedose des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Nabíjení plug-in

    Vozidlo plug-in hybrid lze v zásadě nabíjet z každé elektrické zásuvky. Podstatně rychlejší alternativu však vždy představuje wallbox od Mercedes-Benz. Pomocí něho má vozidlo znovu k dispozici plný elektrický dojezd v krátkém čase. Pokud zrovna nejste doma, máte možnost „dočerpat“ do vozidla elektrickou energii také u veřejných nabíjecích stanic.

  • Das Bild zeigt die Lithium-Ionen-Hochvoltbatterie des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Lithium-iontový vysokonapěťový akumulátor

    Jako zásobník elektrické energie se používá lithium-iontový vysokonapěťový akumulátor, který lze nabíjet z externího zdroje elektrické energie. Tento typ akumulátoru spojuje vysokou hustotu energie s dlouhou životností a zároveň s relativně malými nároky na prostor. Nabíjí se pomocí nabíjecí zásuvky v boční stěně nebo v zadním nárazníku vozidla.

  • Das Bild zeigt das Getriebe inklusive Elektromotor des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Převodovka včetně elektromotoru

    Elektromotor může být využíván jako motor, ale i jako alternátor. V režimu motoru slouží k pohonu vozidla, v deceleračním režimu a při brzdění probíhá zpětné získávání elektrické energie, která je využívána k nabíjení lithium-iontového akumulátoru. Elektromotor může poskytnout svůj maximální točivý moment okamžitě a tím zajistit velmi dynamický rozjezd. Vysoce efektivní měnič momentu poskytuje v režimu hybridního pohonu obvyklý vysoký komfort při rozjezdu.

  • Das Bild zeigt das Vorderrad des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Rekuperační brzdová soustava

    U rekuperace se jedná o přeměnu kinetické energie na elektrickou pro částečné zpětné získávání brzdné energie v deceleračním režimu. Tato energie může být uložena do lithium-iontového akumulátoru a později opět použita elektromotorem pro pohon vedlejších spotřebičů ve vozidle (jako např. klimatizace).

  • Das Bild zeigt den Verbrennungsmotor des Mercedes-Benz E-Klasse T-Modells.

    Spalovací motor

    V závislosti na modelu jsou výkonné zážehové nebo vznětové motory kombinovány s hybridními moduly a akumulátory různých výkonových stupňů. Výkon spalovacího motoru je v případě potřeby podporován elektromotorem – pro další navýšení výkonu při zrychlení. Výsledkem jsou jízdní výkony, které spojují radost z jízdy a komfort se snížením spotřeby a lokálních emisí.

Na obrázku je hnací ústrojí vozu Mercedes-Benz Třídy E.
  • Nabíjení plug-in

  • Lithium-iontový vysokonapěťový akumulátor

  • Převodovka včetně elektromotoru

  • Rekuperační brzdová soustava

  • Spalovací motor

Přehled modelů


Všechny aktuálně dostupné modely Mercedes-Benz plug-in hybrid.

Přehled modelů


Všechny aktuálně dostupné modely Mercedes-Benz plug-in hybrid.

    Mercedes-Benz A 250 e Hatchback

    Mercedes-Benz A 250 e

    Výkon: 118 kW + 75 kW (160 k + 102 k)

    Dojezd na elektrický pohon: 72 km

    Mercedes-Benz A 250 e Sedan

    Mercedes-Benz A 250 e Sedan

    Výkon: 118 kW + 75 kW (160 k + 102 k)

    Dojezd na elektrický pohon: 74 km

    Mercedes-Benz B 250 e

    Mercedes-Benz B 250 e

    Výkon: 118 kW + 75 kW (160 k + 102 k) 

    Dojezd na elektrický pohon: 69 km

    Mercedes-Benz CLA 250 e Kupé

    Mercedes-Benz CLA 250 e Kupé

    Výkon: 118 kW + 75 kW (160 k + 102 k)

    Dojezd na elektrický pohon: 72 km

    Mercedes-Benz CLA 250 e Shooting Brake

    CLA 250 e Shooting Brake

    Výkon: 118 kW + 75 kW (160 k + 102 k) 

    Dojezd na elektrický pohon: 69 km

    Mercedes-Benz GLA 250 e

    Mercedes-Benz GLA 250 e

    Výkon: 118 kW + 75 kW (160 k + 102 k) 

    Dojezd na elektrický pohon: 62 km

    Mercedes-Benz C 300 e Sedan

    Mercedes-Benz C 300 e Sedan

    Výkon: 150 kW + 95 kW (204 k + 129 k) 

    Dojezd na elektrický pohon: 110 km

    Mercedes-Benz C 300 e Kombi

    Mercedes-Benz C 300 e Kombi

    Výkon: 150 kW + 95 kW (204 k + 129 k) 

    Dojezd na elektrický pohon: 106 km

    Mercedes-Benz GLC 300 e 4MATIC

    Mercedes-Benz GLC 300 e 4MATIC

    Výkon: 155 kW + 90 kW (211 k + 122 k) 

    Dojezd na elektrický pohon: 45 km

    Mercedes-Benz GLC 300 e 4MATIC Kupé

    Mercedes-Benz GLC 300 e 4MATIC Kupé

    Výkon: 155 kW + 90 kW (211 k + 122 k)

    Dojezd na elektrický pohon: 46 km

    Mercedes-Benz E 300 e

    Mercedes-Benz E 300 e

    Výkon: 155 kW + 90 kW (211 k + 122 k) 

    Dojezd na elektrický pohon: 57 km

    Mercedes-Benz E 300 e kombi

    Mercedes-Benz E 300 e kombi

    Výkon: 155 kW + 90 kW (211 k + 122 k) 

    Dojezd na elektrický pohon: 54 km

    Mercedes-Benz GLE 350 e 4MATIC 

    Mercedes-Benz GLE 350 e 4MATIC

    Výkon: 155 kW + 100 kW (211 k + 136 k)
    Dojezd na elektrický pohon: 97 km

    Mercedes-Benz GLE 350 e 4MATIC Kupé

    Mercedes-Benz GLE 350 e 4MATIC Kupé

    Výkon: 155 kW + 100 kW (211 k + 136 k)
    Dojezd na elektrický pohon: 93 km

    Mercedes-Benz S 580 e

    Mercedes-Benz S 580 e

    Výkon: 270 kW + 110 kW (367 k + 150 k)
    Dojezd na elektrický pohon: 110 km

    Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

    Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

    Výkon: 470 kW + 150 kW (639 k + 204 k)
    Dojezd na elektrický pohon: 13 km

    Účinnost a spotřeba


    Delší dojezd. Vyšší výkon. Nižší spotřeba.

    Účinnost a spotřeba


    Delší dojezd. Vyšší výkon. Nižší spotřeba.

      Maximální flexibilita díky elektrickému a spalovacímu pohonu.

      Na obrázku je Mercedes-Benz GLA při pohledu zepředu.

      Silnou stránkou modelů plug-in hybrid je jejich všestrannost. Spojují téměř bezhlučnou jízdu na elektrický pohon bez lokálních emisí ve městech s flexibilitou a nezávislostí spalovacího motoru na dlouhých trasách.

      Jízda bez lokálních emisí.

      Na obrázku je Mercedes-Benz CLA kupé při pohledu šikmo shora.

      Modely plug-in hybrid jsou důležitým milníkem na cestě k jízdě bez emisí. Společnost Mercedes-Benz své modely plug-in hybrid důsledně zdokonaluje s ohledem na delší elektrický dojezd, aby ve všech segmentech vytvořila přesvědčivé nabídky pro jízdu bez lokálních emisí na každodenně realizovaných trasách.

      Provozní strategie na základě trasy s rekuperací.

      Na obrázku je Mercedes-Benz Třídy B při pohledu šikmo zezadu.

      Inteligentní provozní strategie na základě trasy naplánuje elektrický jízdní režim pro nejvhodnější úseky trasy. Pro celou trasu zohlední mimo jiné navigační údaje, topografii, rychlostní omezení a dopravní situaci. Asistent ECO pomáhá řidiči šetřit energii.

      Snížená spotřeba díky cílenému nabíjení.

      Na obrázku je Mercedes-Benz Třídy A při pohledu z boku.

      Díky elektrickému dojezdu nových modelů Mercedes-Benz plug-in hybrid lze při jízdách ve městě převážně využívat režim elektrického pohonu a tím snižovat hodnoty spotřeby. Čím častěji vozidlo nabíjíte a cíleně využíváte provozní strategii na základě trasy s rekuperací, tím vyšší je podíl Vašich jízd na elektrický pohon a v důsledku toho klesá spotřeba spalovacího motoru.

      Plug-in hybrid se vznětovým motorem.

      Na obrázku je detailní pohled na typové označení modelu Mercedes-Benz GLE 350 de.

      Aktuální technologie vznětového motoru ve spojení s hybridním pohonem nejnovější generace. Mobilita bez lokálních emisí se stává emocionálním zážitkem, doprovázeným zvýšenou účinností, o poznání vyšším jízdním komfortem a obdivuhodným dojezdem vznětového motoru.

      GLE 350 de 4MATIC kupé: vážená spotřeba paliva: 1,3‒1,1 l/100 km, vážené emise CO2: 34‒29 g/km, vážená spotřeba elektrického proudu: 28,7‒24,9 kWh/100 km<p>Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „naměřené hodnoty CO<sub>2</sub> podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcího nařízení (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení č. 692/2008/ES.</p>

      Komfortní jízdní dynamika


      Nastal čas pro nové zkušenosti: emoce a inteligenci.

      Komfortní jízdní dynamika


      Nastal čas pro nové zkušenosti: emoce a inteligenci.

        Zážitek z dynamické jízdy.

        Na obrázku je Mercedes-Benz GLE SUV při pohledu šikmo zepředu.

        Zažijte pocit z jízdy s elektrickým pohonem s okamžitou odezvou a maximálním točivým momentem od první otáčky motoru. Na tuto novou dynamiku si hned zvyknete a už se jí nebudete chtít vzdát. Nejpozději od okamžiku, kdy při zrychlení poznáte sílu dvou pohonů zároveň.

        Obvyklá spolehlivost.

        Na obrázku je Mercedes-Benz Třídy A při pohledu šikmo zepředu.

        Naše pohony plug-in hybrid jsou spojením toho nejlepšího jak ze světa spalovacího motoru, tak i elektromotoru. Díky inteligentní souhře technických komponentů ve spojení s bezpečností typickou pro Mercedes-Benz splňují všechna vozidla náš požadavek nabídnout co možná nejdokonalejší kombinaci spalovacího motoru a elektrického pohonu.

        Bezhlučná jízda na elektrický pohon.

        Na obrázku je Mercedes-Benz Třídy A sedan při pohledu šikmo zezadu.

        Vychutnejte si nový prožitek z jízdy se spontánním, energickým zrychlením a téměř bezhlučnou jízdou. Začněte den pohodovou jízdou na elektrický pohon bez hluku motoru.

        Možnost ovládání temperování přes aplikaci ve standardní výbavě.

        Na obrázku je vizualizace k temperování přes aplikaci.

        Vychutnejte si příjemné klima již při nastoupení do vozidla. K tomu si předem nastavte čas a teplotu pro vzduch v interiéru a podle výbavy i pro sedadla – přes Mercedes me nebo na headunit. Pokud zároveň nabíjíte, zůstane navíc výkon akumulátoru zachován pro začátek jízdy.

        Méně brzdných zásahů díky inteligentní rekuperaci.

        Na obrázku je zobrazen tok energie na media displeji vozu Mercedes-Benz GLE.

        S každým brzděním si prodloužíte elektrický dojezd. V deceleračním režimu nebo při brzdění je kinetická energie přeměňována na elektrickou a využívána k nabíjení akumulátoru (rekuperace). Provozní strategie na základě trasy podporuje zpomalení v dopravních situacích, ve kterých je nutné brzdit, zesílením rekuperace.

        Dojezd a nabíjení


        K elektrickému proudu vede mnoho cest ‒ možnosti nabíjení.

        Dojezd a nabíjení


        K elektrickému proudu vede mnoho cest ‒ možnosti nabíjení.

          Přehled všech možností nabíjení.

          Na obrázku je Mercedes-Benz Třídy E při pohledu šikmo zepředu.

          Vozidla plug-in hybrid lze nabíjet z každé elektrické zásuvky. Jako rychlejší alternativa se však doporučuje wallbox od Mercedes-Benz. Pomocí něho má vozidlo znovu k dispozici plný elektrický dojezd v krátkém čase. Na cestách nabízí možnost „dočerpání“ elektrické energie veřejné nabíjecí stanice.

          Elektrický a konvenční dojezd.

          Na obrázku je digitální sdružený přístroj vozu Mercedes-Benz GLE.

          Optimální kombinace elektrického a konvenčního dojezdu je dosaženo díky inteligentní provozní strategii na základě trasy. Tato funkce podle jízdní situace volí elektrický nebo konvenční pohon, čímž umožňuje maximální účinnost. Pro celou trasu zohledňuje mimo jiné navigační údaje, dopravní informace a rychlostní omezení.

          Faktory ovlivňující dojezd.

          Na obrázku je Mercedes-Benz Třídy A při pohledu z boku.

          Elektrický dojezd do nastartování spalovacího motoru se liší v závislosti na jízdním chování, profilu trasy a okolních podmínkách. K dalším faktorům patří předvídavá jízda s ukazatelem Eco Score, rekuperace na bázi radaru a funkce jízdy bez motoru. Na dojezd mají rovněž vliv vedlejší spotřebiče (např. klimatizace).

          Nabíjení pomocí wallboxu a Mercedes me Charge.

          Na obrázku je domácí wallbox Mercedes-Benz.

          Domácí wallbox Mercedes-Benz je nabíjecí stanice, která Vám doma umožňuje velmi rychlé, bezpečné a komfortní nabíjení. A s Mercedes me Charge získáte na cestách po celé Evropě přístup k řadě veřejných nabíjecích stanic, které se nachází například u nákupních center nebo na odpočívadlech.